September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. Krijg commentaar over mijn computer gebruik van hubbie.

Truste

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    trusten!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    J. heeft trouwens (in het kader van herplaatsing/loopbaanorientatie) een dagje meegelopen op de Neonatologie IC.
    Hij vond het super leuk. Heel technisch. Heeft ook een babytje van 700 gram vastgehouden.
    Misschien gaat hij solliciteren voor de neo IC opleiding!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wat lief !! Eenhummeltje van 700gr !

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    oh wat leuk! Als hij nog iets wil weten, laat maar horen! Enne wij hebben ook nog vacatures ;) En zijn altijd op zoek naar mannelijke verpleegkundigen hihi

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik ga werken! (bij onze kleine hummeltjes van een paar honderd gram ;))

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    waar is dat ook alweer?

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik ga plat.. Me ogen willen niet meer en blijf hoofdpijn houden.. Ben ineens ook ongi geworden ( vanmorgen dan ) nu gelukkig alleen nog bruinverlies.. ( heb een spiraaltje... )

Zou het de stress en spanningen zijn die er nu uitkomen of kan het door het verdriet komen ?

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @miracle: kan allebei heel goed.... verdriet is ook stressvol toch?

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ja dat is waar...
    Ik kan er nog steeds niet bij... Net zag ik witte haren op het kleed en het enige wat ik kon was ze in mijn handen leggen en huilen, mijn andere kat wil op het moment niks van me hebben en ik eerlijk gezegd ik ook niet van hem...

Mijn schoot is leeg en het plekje op de bank ziet er triest uit... Pffff, het is niet eerlijk..:'(

11. 4days

4days Niet meer actief

Pff ik kom net terug van de vk, en het was nogal heftig. Ze bevestigde mijn vermoeden dat Sem* waarschijnlijk te vroeg is geboren door een onbehandelde blaasontsteking. En ze maakte zich ook wel zorgen, vooral gezien het feit dat ik op dit moment alweer blaasontsteking heb, en ik het zeker al 40 keer heb gehad. (chronische blaasontsteking) Nu moet ik dus om de 3 weken op controle bij de vk, en krijg ik meer echo's. ook moet ik regelmatig laten testen op blaasontsteking. Met een week of 24 moet ik naar de gynaecoloog en dan krijg ik een paar inwendige echo's om de baarmoedermond te meten, omdat ik nu ook een vrij groot risico heb op vroeggeboorte. Nouja, hoe minder de blaasontsteking terug komt deze zwangerschap, hoe kleiner de risico's. Dus ik hoop echt dat het nu eens een tijdje weg blijft...

12. 4days

4days Niet meer actief

Uhh, eerder vreselijk en superzielig... :$

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @wupje rene begon ook vanaf 1 jaar moeilijk te eten en vanaf 1,50 tot 2,5 heeft ie amper avond eten gegeten wil je niet helemaal ontmoedige hiermee
    nu eet ie inmiddels wet wat maar ook niet erg veel.

@ingeltje zo heb ik een paar "vriendinnen" in amerika terug gevonden via de facebook heel leuk heb ook al met een gechat was helemaal hyper toen haha.

@cossy goed dat ze je nu flink in de gaten houden hoop dat de blaasontstekingen lang weg blijven.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge

Yule, dagje meelopen beviel Jaap dus wel. jeetje 700 gram !
    Mijn oma was 800 gram toen ze geboren werd ( met 7 maanden ) in die tijd werd je gewoon naar huis gestuurd en dan moest je maar zien of je kind het overleefde

Miracle, hoofdpijn kan heel goed door verdriet en stress hoor. knuff

Cossy, dat is idd schrikken. wel goed dat je nu extra onder controle komt

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier was het om 4:00 weer feest :x Aimar krijsen, maar na geven van speen en knuffel stil totdat ik de kamer weer uitliep. Toen is hubbie hem weer neer gaan leggen, deur open licht op de overloop aan...stil....toen begon hij te kletsen en langzaam ging het weer over in huilen...tandenspul gesmeerd maar ook dat hielp niks :( Uiteindelijk sliep hij tussen ons in zo weer verder :(

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geen lekkere nacht dus.
    Zag daet FunnyMe vanacht ook al op was.

* even afkloppen * Levi wordt eigenlijk nooit wakker 'snachts. Of hij mompelt wat. Draait zich om en valt in slaap

Vraag me toch altijd af waar kindjes nu precies wakker van worden. Tanden, een droom ? Ze moeten snel gaan praten

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge veel plezier vandaag !

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    hihi....Aimar heeft net zelf zijn schoentjes gepakt en probeert ze nu aan te trekken.... :D

@ Kaatje: ja pfff...dat is het juist, dat niet weten wat er is....

@ Ingeltje: Ik hoop dat de 20 weken echo helemaal ok blijkt te zijn en dat jullie te weten komen of het een meisje of een jongetje is :)

@ Cossy: hmmm, niet echt leuk om te horen. Maar fijn dat de VK je wel meteen goed in de gaten gaat houden!

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Cossy, jeetje heftig nieuws gehad dus..
    Misschien een stomme vraag/idee hoor, maar misschien ook minder dingen doen die een blaasonsteking maken zou dat helpen?
    Ik hou er zeker rekening mee kwa bijv seksen of lang mijn plas ophouden.
    En eet extra veel kiwi, dat helpt enorm want zit vitamine C in en daardoor ben ik er echt zo goed als vanaf.
    Soms nog een verdwaalde..
    Wel goed dat ze je extra streng in de gaten houden nu.
    Ik zou dan gewoon elke maand even een plasje inleveren ofzo...

@Eva, wat een rotnacht dan zeg!
    Mike word echt alleen wakker als hij echt niet lekker is, verder amper *afkloppen!*

Eten vanavond lekker bij me ouders, mams belde net omdat me zusje een blouse heeft gekocht voor Mike.
    Zegt ze, ja die moet je wel effe ophalen hoor dan zien we Mike ook..
    Dus ik zo: ja moet werken dus gaat niet.
    Zij: nou dan eten jullie toch hier?
    Hahahaha.. lieve mama! :D
    Ik zit op me werk en om de 5 min gaat hier t alarm af voor controle, het is geen gehoor.

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    INGE!!! Ik vind t helemaal spannend voor jullie!
    Zal vast helemaal gezond zijn en hoop dat jullie ook te weten komen of t een meisje of een jongen is, ben benieuwd!! :D

Deel Deze Pagina