September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    inge s6 vandaag!!!! Ben benieuwd :D

cossy schrikken maa rgoed dat je nu echt goed in de gaten wordt gehouden :D.

Pup, paps is er ngo stweeds neit uit. Heb gezegt wil wel wetenhoor straks zijn ze weg :D:p

Tot vanmiddag.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden, ik ben op zoek naar deze auto transporter voor Aimar. Hij is er namelijk helemaal weg van op het KDV. Nieuw issie vrij prijzig...zouden jullie in de gaten willen houden of 'ie ergens in de aanbieding is?
    Ik kijk ook al op MP, maar tot nu toe niet gevonden hier in de buurt :(

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry Eva, een vriendin van me zoekt die ook nog steeds en zoekt nu al 1 jaar...
    Hoop dat jij meer geluk ermee hebt!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van welk merk is hij?

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nou meiden heb gelijk hoor :(
    Zei toch van alsik in center parks zit ben ik ongie.
    En jawel hoor net geworden... Dus ja zit er wel mee bij center parks. Baal er wel van... want ik zwem liever neit als ongie ben :(.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, he balen zeg..
    Ik doe altijd gewoon tampon, ik vind t dan niet zo storend om te zwemmen.
    Wel een voordeel dat er nu minder dagen tussen zaten toch?
    Want dit is toch uit zichzelf gekomen, dan heb je dus wel een eisprong!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wanneer ga je weg ?

Nee niet leuk maar je mag nu ook wel even een sprongetje maken omdat je uit jezelf ongi bent geworden ;)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Little tikes (autotransporter)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Inge: heel veel plezier bij de echo, ik ben benieuwd of het een jongetje of een meisje wordt (ik denk een meisje trouwens).

@Cossy: balen hoor dat het daardoor kan komen! Goed dat ze je nu zo streng controleren.

@Queen: jammer dat je net nu ongi bent geworden (al is het natuurlijk op zich wel fijn dat het vanzelf is gekomen)

@Kaatje: zwaai zwaai!

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: thanks, heb 'm opgeslagen in mijn favorieten...straks even met hubbie overleggen ;)

12. Kdv:
    Mijn laatste reactie
    Ziek zijn, Julia is 2 keer flink verkouden geweest en 1 keer de waterpokken maar verder heeft ze nog niks gehad terwijl ze al vanaf 12 weken naar een kdv gaat
    Vind die link dus niet altijd kloppen
    En kindjes die niet naar een kdv gaan zijn om de kleuterschool vaak meer ziek omdat ze dan nog de weerstand meoten opbouwen
    O zie dat jullie daar ook al op gereageerd hebben

@cossy jeetje heftig bij de vk gelukkig houden ze je goed in de gaten

@eva die hebben wij ook dus als je hier komt kan Aimar er mee spelen
    Heb hem toen in de aanbieding gekocht bij de intertoys en daar wassie laatst weer in de aanbieding. Hou het voor je mee in de gaten

@queen ook niet mijn soort hond, vind ze niet mooi maar als puppy is elke hond leuk haha
    Jeee uit jezelf ongi geworden is goed nieuws en ik gebruik ook altijd gwoon een tampon

@ingeltje veel plezier vandaag en ik ben heel benieuwd wat het is. En hopelijk alles goed natuurlijk maar daar gaan we wel vanuit

@miracle ik wilde je nog wel ophalen voor de meeting haha

Ego:
    Hier al boodschappen gedaan en gezogen en gedweild
    Zometeen met Julia fruit eten
    We gaan proberen op 1 slaapje

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nog een vraagje: kan je nu, ondanks die q-koorts, wel gewoon naar de kinderboerderij????

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: kon je de 31ste nou wel of niet? Ohja...Aimar heeft voor die vlekjes op zijn romp Inderm voorgeschreven gekregen...dat gebruik jij toch voor acne???

@ Anno: haha, misschien kan Aimar dat ding dan stiekem in zijn zak stoppen en meenemen...:D
    Kaatje had 'm voor 34,95 gevonden maar dan komt er nog 6,95 verzendkosten bij...wat heb jij er toen voor betaald???

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen allemaal!

Hier een vreselijke nacht gehad zeg! Michelle was al om half 3 uit bed! Had ik ook wel een beetje verwacht omdat zij gisteren zo moe was, dat zij om kwart over 6 al KO in bedje lag..
    Ik heb een enorme rugpijn, en weet amper nog hoe ik zitten/liggen/bewegen moet, dat ik mijn werk heb afgebeld en vanmiddag om 3 uur naar de HA moet! Ik heb al een poosje last van stuitje en onderrug.. maar sinds dinsdag enorme pijnen onder mijn schouderblad.. even laten nakijken!
    Ben al vanaf vanmorgen 7 uur bezig met de huishouding, doe alles met een slakkengang maar ben nu net klaar.. Chell ligt weer schoon in bedje en dan ga ik dadelijk zelf even douchen en liggen!

@Ingeltje: wat leuk dat je zo weer mensen van vroeger tegen komt he! Facebook vind ik persoonlijk wat minder! En heel veel succes vandaag !

@Kaatje: ohw dat is ook lekker zeg Logisch dat je dat soorte honden dan niks vind.. zo loop ik liever de duitse herders voorbij!

@Yule: wat is Barnraising?
    edit.. zie het al, maar storage space waarvoor?Ik lees dat meerderen dit doen, maar wat het nou is?:(
    Wat leuk voor J.wat vond hij ervan om zon klein beebje vast te houden?

@Miracle: knuffel meis!Hoofdpijn alweer een beetje over?

@Cossy: Jeetje dat is ook wat zeg! wel goed dat ze jou en je zwangerschap nu goed in de gaten houden dan!

16. @eva weet niet wat voor zakken Aimar heeft maar die moeten dan toch behoorlijk zijn haha
    tijd dat je eens kleinere broek koopt haha

vloer is droog dus ik ben er weer weg van

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    He we zijn het een keer met elkaar eens. Denk nl ook dat dat aan het kind ligt. Sara gaat naar het KDV maar is nog nooit ziek geweest. Nu heeft ze een loopneus en hoest een beetje, maar meer dan dat hebben we nog nooit gehad. Geen oor/keelontstekingen, geen 5/6e ziekte, zelfs geen koorts.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje heftig hoor. Gelukkig hebben ze het op tijd gesignaleerd en houden ze je goed onder controle.

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dacht het wel. Bij ons zijn de geitjes in een aparte binnenruimte gezet. Dus daar komen de kindjes niet bij.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vandaag toch geen thuisdagje. Mijn moeder komt ons zo halen (auto is naar garage...) en dan gaan we naar haar toe. Daar in de buurt de eendjes voeren, even boekjes en/of puzzeltjes halen bij de bieb en misschien nog een bezoekje aan de kinderboerderij brengen. Dan aan het einde van de middag de auto weer halen en naar huis.

Nu even een wasje vouwen voordat Aimar wakker wordt.

Deel Deze Pagina