September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Morgen mama's,

@Parr: mooie foto's, wat een schatje is Kate! En ze is inderdaad heel erg lang. Ze wordt vast later Worlds next topmodel...

@Cossy: mooooooie avatar! Mooi minimensje heb je in je buik!

@Wupje: kindjes zijn echt niet voorspelbaar hè, hahaha.

@Eva: die ogen van Aimar *zwijmel*. En wat goed dat hij al blokfluit kan spelen!

@Jannes: spannend voor je vriendin!

@Kaatje: heb je de poster weer opnieuw moeten maken? Zou wel balen zijn (of gaat zoiets best snel?)

@Lindaa: wat knap van Michelle dat ze al kleine zinnetjes kan zeggen!

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb vandaag vrij genomen om hier het huis eens flink onder handen te nemen. Ik heb net voor het ontbijt de leren bank al schoongemaakt en 'in het vet' gezet. Nu even eten en dan straks aan de gang met het schoonmaken van de badkamers en toiletten. Daarna het grote werk: ramen lappen van de binnenkant (en we hebben er véél...), de vloeren van badkamers en toiletten extra goed schoonmaken want daar zitten kalkvlekken op, keuken grote beurt geven. En voordat ik het weet is het dan alweer 5 uur en zie ik mijn schatjes! Daar kijk ik nu al naar uit...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, ow jee vandaag dus alsnog hard aan het werk. Is soms wel lekker hoor. knapt alles van op
    Had hem nog wel in de iets oudere versie ( zonder aanpassingen ) opgeslagen, dus die heb ik kunnen bewerken. was alleen een verandering in tekst en plaats dus goed te doen.

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Vloeken: doen wij echt nooit. Zijn wij nou zo vreemd? :D

Woordjes: R zei gister iets dat waarempel op een woord leek, jeeej eindelijk iets! Het was ‘etje’ = eendje (en hij wees ernaar en herhaalde het). Het is nog geen Raven niveau maar er is een begin ;)

Hebben jullie kids ook van die driftbuien? Wow ik word echt gek soms! Vooral als wij iets eten wat R niet mag. Zoals gister aten we pizza en had ik voor hem een potje. Hij gillen en krijsen en naar onze vorken grijpen.. met veel moeite (afleiding) heb ik hem zijn risotto gegeven, maar hij bleef gillen. En daarna heb ik hem een stukje pizzakorst gegeven, zat hij er heel rustig op te knabbelen met zo’n gezicht van: hehe, dit wilde ik! ;) Pfff in het vervolg toch alleen maar samen eten als we hetzelfde eten…

@parr: oooh wat lief dat Kate de baby in de lade deed! :) Leuke foto’s ook! Die stoel is mooi, waar heb je die vandaan? En ik hoop ook dat je snel glasvezel krijgt! :x

@wupje: fijn dat het goed ging met je hubbie op zijn nieuwe werk! En hoe laat was Kyano vandaag wakker? R om 6 uur ;) en heeft toen nog liggen kletsen en stampen tot 7.30 en toen was hij het echt zat *gaaap*

@freesia: wie weet is Jills sprong bijna over, ik hoop het voor jullie! :)

@eva: oooh wat een schattige foto zeg van bij het ontbijt! *zwijmel* :)

@jannes: is er babynieuws?

Ik heb net op Hyves gezien dat mijn nichtje zwanger is. Ik ben erg benieuwd hoe ver ze is. Maar goed, we hebben toch vrijwel nooit contact dus we gaan nu vast ook niet over onze zwangerschappen kletsen.. en niemand van mijn familie weet het ook nog..

5. @cossy een echt mini mensje mooi!!!!

@eva mooie foto's en die pretoogjes als hij fluit, heerlijk

@kaatje o nee opnieuw moeten maken???balen!!!

@pupke poetse!!!

hier een goede nacht wel 2 keer eruit gemoeten maar ze sliep snel weer verder
    rik gaat vandaag naar zijn oma in het ziekenhuis.
    ik wilde wandelen maar het regent

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft met ontbijt en nu uit een beker gedronken en zijn trui kan in de was...

Pisum, hier ook driftbuien hoor als hij zijn zin niet krijgt
    Leuk nog meer babynieuws in de familie

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tnx dames! :D

Eva -> Leuke foto's! :D Aimar blijft echt een knap mannetje. :D

Pisum -> Ja driftbuien, vreselijk! Vince gaat krijsen als een gek als iets niet mag. Hij gaat dan ook om zich heen meppen. Als hij de tafel mept ofzo dat maakt me niets uit, maar hij mag ons natuurlijk niet slaan. Dus als ik dat zeg wordt hij nog bozer. ;) Maar verder negeren we het gewoon. Het is zijn manier om te kijken of het dan niet toch misschien mag, omdat hij zo zielig is. :D Maar helaas...

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier ook zeer herkenbaar die driftbuien....eigenlijk om hele kleine dingetjes kan hij boos worden ;)
    En als hij moe wordt, wordt hij héél baldadig. Zoals net, ik dacht nog even fruit eten voor hij naar bed gaat...nou de appel vloog over de tafel heen en er wat van zeggen hielp niet. Dus heb de appel laten staan en meneer in bed gelegd en hij slaapt....Moe dus!

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nog even een warning voor Kaatje: als je R een vork in zijn hand geeft en hij heeft het stukje brood eraf gegeten, gaat hij daarna met de vork in de tafel prikken/slaan (hard) :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij zit aan Ferry zijn kant :D

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Mijn vriendinnetje is vannacht niet bevallen. Vriend SMSte me vanochtend dat ze zich goed hield en mocht het er over een paar uur niet zijn, dan gaan ze haar inleiden. Spannend!!

@Freesia: fijn dat Jill in haar eigen bedje slaapt

@Parr: leuke foto's!

Schelden: hier veel k*t. Ik probeer erop te letten, maar ga geen verbasteringen zoals Tuc of Sjips gebruiken, want dan weet je nog steeds wat ze bedoelen.

@Eva: ook een leuke foto van Aimar!

@Cossy: mooie avatar!

Driftbuien: hier gelukkig (nog) geen last van. Sara is echt een meid en kan heel zielig huilen als ze iets niet mag. En zet dan ook echt een heel zielig stemmetje op. Jammer dat ik het hier niet na kan doen, want het is echt lachwekkend.

Nou ik ga weer eens aan de slag. Fijne dag allemaal! Als het zoontje van mijn vriendin er is, horen jullie het natuurlijk.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes lange bevalling dus :( hoop dat hij/zij snel geboren wordt

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goodmorning!

@eva aw wat leif! Ik kan door de langzame mobiele modem verbinding niet goed foto's bekijken op Hyves, dus ben erg blij dat jij hier een paar hebt gespamd 8) lekker ding!

@pupke zo af en toe lekker hard schoonmaken kan ook heerlijk zijn :D

@pisum ja Kate kan driftbuien hebben als iets niet mag of iets niet wilt. Lastig maar nothing I can't handle ;) (...yet)
    Stoel kwam van Gamma. Kerstkado van mijn ouders 8) Je kreeg hem gratis bij met aankoop van 2 volwassene stoelen ervan, maar kon hem ook los kopen

zwanger kreeg net een smsje van mijn vriendin dat zij 3mnd zwanger is!! Echt en babyboom bij ons overal of niet!!?

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vk was gisteren helemaal goed. Bloeddruk 120/70. Geen eiwitten in mn urine en geen (beginnende) blaasontsteking. Kindje ligt met zn koppie naar beneden en groeit goed. Is een lekkere druktemaker, maar dat wist ik al! Zij vond het ook een goed idee om wat eerder in te leiden. Volgende week maar even met de gyn bespreken.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: jep, ook hier driftbuien. Soms accepteert hij meteen dat iets niet mag, maar soms doet hij net alsof de wereld vergaat. Hij gaat dan heel dramatisch doen (handen tegen zijn gezicht, voorover buigen naar de grond, krijsen). Dit is meestal heel snel weer over. Heeft hij van zijn vader ;)
    Wij eten trouwens altijd hetzelfde, want hij pikt echt geen potje als wij samen eten. Is ook wel goed voor de lijn want ik kook nu véél gezonder omdat ik niet wil dat hij teveel vettigheid binnen krijgt.

Scheldwoorden: tja... Ik let er wel goed op, maar als PupkeMan ergens van schrikt (als de katten ineens de gekke 5 minuten hebben ofzo), dan vliegen er hier de meest vreselijke woorden door de kamer, volgens mij onbewust. Dus als ik merkt dat hij schrikt roep ik meteen: niet vloeken! en dat werkt goed. Quinten zegt nu al heel veel na dus we letten er echt op. Hij zegt soms alleen het woord verkeerd. Zo is 'aap' 'paa', dus ik stel het leren van het woordje 'kip' nog maar even uit...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend ! Komt dan wel heel dichtbij he

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: inderdaad een babyboom!

@FunneMe: fijn dat alles goed was bij de vk.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
  19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Drinken: hier drinken ze bij het naar bed gaan ('s middags en 's avonds) een fles melk in bed. Overdag krijgen ze fristi (zonder extra suiker) en roosvicee groeimix. Of gewoon sap. Iets anders drinken ze niet.

Ook willen ze hier geen brood meer. Hoop dat dat echt een fase is. Ze eten al zo slecht.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga een wasje opvouwen, appelstukjes zoeken ;) en dan hoop ik dat Aimar nog lekker slaapt en ik nog even kan breien :)

Deel Deze Pagina