September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #2061 Lola, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
    Ik heb in eerste instantie wat groter gemaakt (600 x 170), maar in PSP was hij na verkleinen duidelijker dan hier.

En de achtergrond zou transparant moeten zijn. Het is een png-bestand... :(

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kwam deze foto op internet tegen.
    Levi zijn eerste x mee gymen ( rechts onderin )

3. Ik ook niet hoor, heb er zelfs een hekel aan. Jasmijn en Emma zijn de afgelopen week wel verkleed naar het kdv gegaan. Morgen mogen ze weer carnaval vieren daar, want Roy en ik gaan allebei gewoon werken...

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Chris gaat ook gewoon werken en ik vanaf dinsdag ook (ik heb de maandag altijd vrij). Ik doe het hele jaar al gek genoeg zegt Chris altijd, whahaha.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm hubbie kijkt voetbal op Eredivisie Live ;) Kyano slaapt nog steeds ;) en ik moet eigenlijk mijn moeder gaan helpen ;) Wordt weer een leuke planning vandaag. Denk dat ik mupke zo maar eens wakker maak. Hij ligt er al vanaf 12.15 uur in. De laatste dagen slaapt hij makkelijk weer 2,5 tot 3 uur. Ben ik niet meer gewend :)

Lola hey welkom terug! Fijn dat het nu weer wat rustiger is.

Eva gezellig zo’n zwemochtend en fijn dat het lekker goedkoop was ;) Ik kan daar ook niet zo goed tegen mensen die dan ineens aardig lopen doen. Ik zou het idd ook afgekapt hebben.

Kaatje ha ha Levi de turner! Wel super hoor dat hij dat allemaal maar zo doet!

Pupke ook hier dit jaar weinig carnaval. Al vind ik het nu wel jammer. Ik heb afgesproken met hubbie dat we volgend jaar echt samen met Kyano carnaval gaan vieren :)

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ah die is schattig!!

7. @Wupje: Lekker, zoveel tijd voor jezelf. Ik ben blij dat Jasmijn ook nog steeds 's middags slaapt. Zou dat uurtje voor mezelf niet willen missen...

Ik heb nog een leuke recente foto van mijn meiden. Emma is de laatste weken vréselijk geïnteresseerd in de toiletgang van haar grote zus. En dat levert dan zulke plaatjes op...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Schattig Lola!
    Maar eh.... waar is je banner nou?

9. Zit nog steeds te pielen om 'm goed te krijgen. Krijg de achtergrond hier op het forum niet transparant. Vreemd, aangezien mijn vorige banner ook een transparante achtergrond had, dus je zou toch zeggen dat ik wel weet hoe dat moet... 8)

Hoe is het nu met je nieuwe huis? Hoorde van Kaatje dat er wat probleempjes waren...

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    jep aannemer failliet dus maanden vertaging
    meer dan dat weten we eigenlijk niet
    wel dat het wordt afgebouwd, want het is onder GIW garantie gekocht (god zij dank)
    irritant maar niks aan te doen allemaal...

fijn dat het met jou goed is ondanks de drukte!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, schattige foto ! Wat worden je meiden alweer groot zeg !

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety, wel geslaagt dus :D

kaatje, ja oorlogswinter ook gezien heir is mooi maar wij hadden er idd ook mee rvan verwacht.
    leuke foto's van de gym met levi.

yule ondanks dat raven neit lekke rin de rvel zit wel geslaagt dus :D

lola, leuke foto van de meiden.

Hier vanmorgen lekker in de sneeuwbui gewandeld met kyani en Syco. De buurman kwam er ook aan met zijn honden dus lekker met zijn alle lekker gewandeld ging prima samen met de hondjes :D.
    Was wel koud in de sneeuwbui (kyani zat lekekr in de wagen emt voetenzak en regenkap vanwege de sneeuwbuien).

Zo lekker languit op de bank me tmijn pa en dan filmpje kijken. Lekker de filmbios op ned 3 hoe overleef ik mezelf :p.
    Kijken of er wat aan is.

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!

Lola, welkom terug!!! En wat een leuke foto van je meisjes op de wc :).

Kaatje: leuke foto's van het gymmen. Hier in de buurt is dat helemaal niet, vind ik toch wel jammer hoor. Heb laatst eens geinformeerd bij het cb maar er is pas gym en korfbal vanaf 3 jaar. Als Isis anderhalf is ga ik denk ik weer met haar op zwemmen (maar dan peuterzwemmen).

Foover: leuk om weer van je te horen! Farmville kost inderdaad veel tijd. Vandaar dat ik er resoluut mee gestopt ben.

Hier gaat alles wel goed. Vanmorgen voor het eerst geschaatst dit jaar. Heb nieuwe schaatsen gekocht, al in december, maar nog steeds niet gebruikt. Nu dan eindelijk en het ging best goed. Wel een keer hard gevallen op mijn billen.
    Azebman heeft gister voor het eerst sinds december weer hard gelopen. Ik denk een beetje kou gevat want vanmorgen was ie niet fit en ging in bad. Terwijl ie in bad zat werd ie echt niet lekker en moest overgeven. Gelukkig wel in de wc (die naast het bad zit), maar wel sneu.
    Ondertussen was Isis het er totaal niet mee eens dat ze moest slapen. Voor het eerst eigenlijk was ze behoorlijk overstuur. Azebman heeft haar toen mee genomen in ons bed maar daar was het feest. Toen weer in haar eigen bedje (overduidelijk moe) en na een heel gedoe en strijd (ik daar blijven en tijdschrift lezen, zij steeds haar knuffel met speen over de bedrand gooien) ben ik weg gegaan en heb ik gezegd: nu is het klaar, je gaat nu lekker slapen. Nijn er weer bij. Huilen toen ik weg was maar na een paar minuutjes was het klaar. En nu slapen ze beiden al een hele tijd.

Terwijl ik dit typ gaat opeens het plasticje op de letter k eraf. Hij doet het nog wel maar typt erg onhandig.
    Tijd voor een nieuwe laptop!

Liefs
    Azeb
    Voor het

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Is er misschien iemand die het leuk vind om voor mij eens een banner te maken?

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lola leuke foto hihi.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vroeg ik gisteren ook :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, Inge heeft het je aangeboden :)

Azeb, wil er wel een voor je maken hoor. Mail maar een foto ( of meerdere door )

Vind het gymen met Levi ook erg leuk,maar mocht ik van werk veranderen zal ik denk op donderdag moeten gaan werken,dus kan het niet meer. zou ik wel jammer vinden,maar ga dan op dinsdag denk zwemmen

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier is Aimar, nadat hij net moest huilen, weer in slaap gevallen toen ik bij hem kwam, dus hij slaapt nog lekker...

@ Azeb: beterschap voor je mannetje! En Isis gelukkig toch nog in slaap gevallen... :)

@ Pupke: hihi ik ben vanmorgen wezen zwemmen, niet gisteravond ;)

@ Lola: grappige foto van je meiden! Emma is wel een lange dame volgens mij! (maarja ik vind alle septemberkindjes groot vergeleken met Aimar ;))
    Ben benieuwd naar je nieuwe banner....

@ Missy: installatie is na enige troubles en hulp van mijn vriend gelukt hoor! En nu weer als vanouds hevig verslaafd :D

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Raven heeft 3,5 uur geslapen (van 10-14.30 uur en ligt er net weer 10 minuutjes in). Ze voelt warm aan en wilde zelf naar bed, maar speelt wel gezellig en is vrolijk, voor zover dat lukt met haar zieke lijfje. Maar ze heeft dus wel veel slaapbehoefte.
    Arm schaapje.

@anno: goed idee van die wentelteefjes, hier ook gemaakt! Mjammie!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Arme Ravem. hoop dat ze zich weer snel beter voelt

Levi is ook niet op en top

Deel Deze Pagina