September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Yule: Vervelend zeg, dat failissement! Komen er voor jullie nu extra kosten bij of beperkt het leed zich tot een vertraging in de oplevering? Wat overigens al vervelend genoeg is, zeker wanneer je zelf voor een bepaalde datum uit je oude huis moet. Gelukkig zitten jullie nu gehuurd, of zit er een beperking aan jullie huurcontract?
    Ik begrijp dat Raven ziekjes is? Beterschap voor je meisje!

@Azeb: Vervelend dat je hubbie vanmorgen ineens zo naar werd. Het warme bad kan trouwens best de veroorzaker van de misselijkheid zijn. Ik hoop dat hij snel weer is opgeknapt...

Dit is mijn nieuwe banner, maar hij:
    - valt op dit forum een beetje tegen (op Kaatjes forum is hij wél mooi...)
    - heeft hier geen transparante achtergrond
    Ben dus nog volop aan het pielen...

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Daar speelt nog een oud klasgenootje van me in mee :)

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: voor ons gelukkig alleen vertraging, maar vertraging betekent uiteindleijk ook extra lasten (vanaf september is het rentedepot wel leeg denk ik...)
    wij kunnen in dit huurhuis wel langer blijven zitten in elk geval

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ja klopt gisteren om half 8 had ze even tijd en een uurtje later had ze geen tijd meer poste ze :) en ik was er gisteren niet dus be nog steeds opzoek naar iemand die voor mij een banner wil maken :)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooo hier weer terug en Julian even in bed gelegd, maar die is het er niet mee eens. Ik ga hem er maar weer uit vissen. Hij heeft vanmorgen al flink lang geslapen.

Julian vond de carnavalsoptocht erg leuk, heeft lekker gesnoept, gedanst en geklapt in zijn buggy!
    Mama kreeg ook nog een beauty-behandeling, maar of ze er nou echt van is opgeknapt?

Bekijk bijlage 51464

Ik heb andere foto's op mijn mobieltje (julian met een rode neus).. maar ben kabeltje kwijt.. krijgen jullie nog tegoed ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg schattig.
    Ik ga Levi uit bed halen en even kijken bij het Prik sleeen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje leuke foto :p
    oh ja wie dan? Hebben heir gezien is echt kinderfilm maar wel leuk ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier. Kan ook niet anders met de combi zondag-valantijnsdag-carnaval

Wij helemaal naar het priksleeen gelopen ( half uurtje denk ) is het afgelopen, dus maar weer terug gegaan

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje is zeker rustig hier. Jammer dat al afgelopen was, maa rzo hadden jullie wel even een lekker loopje ;)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    zeker rustig hier
    kun je meteen merken dat er een hoop limbo dames hier meekletsen
    carnaval doen wij niet aan
    en valentijnsdag ook niet

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook niet.
    Valentijns dag deden we wel aan, maar dat werd op een gegeven moment alleen een kaartje en een bosje bloemen ofzo. En nu niets meer aangezien Ferry het een geld klopperij dag vind :D

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier word ook niets gedaan eraan aan beide, wel als je een lover hebt trouwens ;)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb alleen het einde gezien, maar heb het boek ooit voorgelezen op het werk. Ik heb hem een paar seconden in beeld gezien, maar als het goed is speelde hij de onderwijzer?
    Licht getinte huidskleur en haar tot op de schouders. Dragan Bakema heet ie.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heey :x! Vergeet de Brabo dames niet!! :p

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier een leuk dagje gehad. Julian was in een goede bui, dus erg gezellig! Gijs was rond half 5 thuis dus kon ook nog ff met Julian spelen.
    Ben zelf beetje supermoe.. Julian was te vroeg wakker naar mijn zin :p
    Merk nu wel dat hij steeds heel vroeg wakker is, omdat we deze week allebei moesten werken. Dan moet hij er rond 7 uur uit, terwijl hij uit zichzelf altijd pas rond 8:15 wakker wordt. De weekenddagen is hij nu ook vroeg wakker helaas...

16. hallo,

even uit mijn hoofd,

@ingeltje ja zo'n beauty behandeling lijkt me toch niet echt lekker haha

@kaatje he bah hele stuk gelopen, kun je weer terug jammer

uhm en toen was ik het al kwijt

hier alles goed, vriend van ons komt zo langs dus dan ben ik er niet veel.
    morgen gaat rik stappen dus dan is hij nog net thuis als ik thuis kom, eten we samen en dan breng ik hem weg.
    ik werk deze week 4 dagen omdat mijn collega's graag vrij wilde ivm carnaval
    binnenkort maar eens een dagje vrij voor mezelf plannen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, hoe gaat het trouwens met je lover(s) ?

Tweety, hoe gaat het eigenlijk met Robin ? Kan hij nu gewoon alles weer eten of niet ?

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    jaaaa, kijken wij ook vaak 's morgens in bed!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje leuk dat je ernaar vraagt helaas zijn we zover nog niet. hij mag officieel alles nog gepureerd/goed geprakt. tot na de winter periode(1 maart moeten we weer terug) dan gaan we weer overleggen hoe of wat maar we merken wel dat ie nu sterker wordt. brood mog ie eigenlijk ook in mini stukjes en dan met melk maar dat doen we niet meer hij eet nu kleine stukjes zo zelf en dat gaat goed (klopt op hout) verder is het erg lastig uitleggen aan hem dat ie niet mag wat rene krijgt. dus ik zal blij zijn als ie straks alles kan/mag eten. iig krijgt ie geen potjes van olvarite meer want daar loopt ie op een of andere manier op vast hij hoest het wel heel goed zelf op (hieraan merken we dat ie dus sterker wordt) die potjes hebben geen structuur de combi van stukjes en gepureerd is te groot in die potjes dus hij denk o dat kan ik zo door slikken maar dan zit er dus weer een stukje in en vbergeet ie te kauwen. maar verder gaat het goed. ik vergat steeds de ab te geven dus die heb ik zelf nu ook sinds 1 maand alweer gestopt want 1x wel en dan weer 2x niet heeft ook geen nut en dat gaat ook nog goed.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heyhoi!

Vandaag gezellig naar IrisB geweest weer. Deze keer om hun tafel op te halen. :D Heb lekker met E gespeeld en toen tafel ingeladen en naar hun nieuwe stekkie geweest en het is gaaf! Mooi ruim en groot voor een appartement!
    Terug bij mijn ouders wat gedronken en toen Kate wakker werd even spelen en weer naar huis.

@willemijn drukke sociale eventen bij jullie de laste tijd of niet?

@tweety LOL mij ook niet gezien ;)

@foover haha ook aan farmville geslagen :p ikke niet :D
    Idd erg vermoeiend :( maar consequent blijven en vruchten zal je werpen 8) succes ermee!

hyves baal baal ik heb straks een hoop in te halen als ik ooit[/b] mijn snelle internet krijgt!!

@wupje ja hier is duidelijk carnaval met een optocht, ook in de omliggende dorpen en steden. Dus niet alleen in de zuiden :p Hier gaan de echt uit hun dak met de Fijnpreuvers ;)

@lola lola lola lola lola :D heeeeeeeeeeeeey *happydance* heb je gemist!!! Maar ik snap wel dat even hier niet mee doen wel relaxt was ;) Super dat de verbouwing in zicht is! En uitprobeer fase? join the club :p en deel 2 stelde niks voor *rolt ogen* En ik denk dat Emma straks wel eerder zindelijk is juist door Jasmijn, had mijn szus ook met haar zoon en 2ling 8)

@erika yes super! djw dat je hier ook foto's plaats :D zo kan ik ook meegenieten 8)

@queen klinkt erg leuk die wandeling!

@AzebVoorhet :p :p wat vervelend voor hubbie :( en slim aangepakt met Isis ;)

@ingeltje hahaha juul jou geschminkt :p

Valentijnsdag normaal kreeg ik een bloemtje/bossie of een kaartje... iig een kaartje.. maar last riep hubbie dat hij het geldklopperij vond.. ik heb dus ook geen kaart gekocht om teleurstelling te voorkomen.. ik ben wél van valentijnsdag en dan in de vorm als een stel een extra dag om wat leuks te doen met elkaar of iig een kaartje met een leuke tekst erin :(

Deel Deze Pagina