September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi wat schattig!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heel fijn om te lezen dat Robin sterker wordt! en ik kan mij zijn frustratie wel voorstellen dat hij niet mag eten wat zijn grote broer eet :(

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hey gezellie dat je er weer bent!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, wel fijn dat je iig vooruit gang merkt. Lijkt me wel lastig hoor. Nu valt het nog mee, maar over een half jaar ofzo zal hij veel bewuster mee krijgen dat Rene dingen krijgt die hij wil maar nog niet mag.
    Is er wel een vooruit zicht hoe lang het duurt voor hij alles weer kan eten ?

Parr, gezellig dagje weggeweest dus. Ik zet dat soort foto's ook altijd op onze familiesite, voor als je niet op hyves kan kijken.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moest net zo lachen om dat wijze zoontje van me.
    Hij drinkt nu alleen nog maar uit een gewone beker,maar heeft er nog wel eens een handje van om deze ( expres ) leeg te gooien of er mee te gaan knoeien zodat alles over de grond gaat.
    Dus net was het voor de derde keer vandaag raak en zei "kom nu maar met mama mee dan krijg je een doekje en mag je het zelf opruimen"
    Liep hij netjes aan mijn hand mee naar de keuken, nam het doekje aan en ging de vloer staat dweilen.
    Heb toen de rest afgemaakt voor hem,maar wil hem wel leren dat als hij zelf iets (expres) vies maakt hij het ook zelf op mag ruimen.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @erika ah dat is ook wel iets! ik zal kijken of ik dat kan laden, met hyves namelijk laadt hij heel slecht, kon net wéér geen bericht plaatsen omdat die vlak weg is :(

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Daar is ze weer.....
    Vandaag laatste dagje van drie dagdienst gehad, het was nog steeds errug rustig. Mijn ouders hebben vanmiddag een uurtje opgepast, dus toen ik thuis kwam zijn we gezellig naar de pannenkoekenbakker geweest. Femke is nog steeds erg "sprongerig", mannetje heeft haar bijna de hele ochtend in de draagzak gehad, dan gaat het goed. Nu ligt ze heerlijk op bed. Morgen zijn we gezellig samen vrij, dus kunnen we allemaal even bijtanken.
    Ik haak hier verder weer in....

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, dat was hij ook zeker. De eerste keer dat ik eindelijk mijn pa mee kreeg :p Na veel zeuren.

ingeltje okay ja in de film was dat sam nog wattes.
    leuk filmpje van julian.

kaatje :D :D :D

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tweety: ik hoop dat Robin snel alles mag eten, net als alle andere kindjes...

Steen: oef Fem nog een beetje vermoeiend dus...

Kaatje: hahaha wat een stouterdje!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge wat super schattig ! En wat is hij weer veranderd zeg

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier kwam Raven bij het afruimen met een pot augurken aanzetten en zei: koelkast! :D
    Handig van die kinderhandjes die meehelpen!

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Ingeltje die Dragan Bakema is wel een lekker ding!!
    En wat een cool ding die ezel.

Steen, jammer dat Femke nog steeds zo sprongerig is. Fijn dat je dan zo'n plezier hebt van de draagzak.

Kaatje: jammer dat het sleeen afgelopen was. Maar wel lekkere wandeling gehad.

Hmmmm mijn schoonvader kwam nog even langs vanmiddag met een stukje stroopwafeltaart. Had mijn schoonmoeder gister gemaakt voor een etentje en er was nog een flink stuk over. Jamjamjam :)

Liefs
    Azeb

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, ow stroopwafeltaart klinkt wel erg lekker !

Yule, wat is Raven toch een heerlijk wijs meissie

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wat handig trouwens, van die helpende handjes!
    Isis maakt altijd wel de tafel schoon als ik haar een doekje geef, en lege koffiekopjes geeft ze altijd aan mij en zegt daarbij 'klaar'. Maar verder nog niet.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje er is helaas niks over te zeggen wanneer ie weer gewoon alles mag eten. vorig jaar gin het een aantal maanden goed en toen mocht ie gewoon net als alle andere kindjes van zijn leeftijd mee eten. maar toen ging het toch nog opeens tegen verwachting in fout. helaas kan je bij de slokdarmatresie niks voorspellen het kan zelfs zo zijn dat het nog 2 jaar goed gaat en dan opeens weer niet. we hebben iig wel bepaalde dingen die die iig niet mag van ons zoals vb rookworst van de hema dat is iets waar deze kindjes vaak mee terug komen in het zh of een stukje appel. dit blijft dan hangen in de slokdarm kan in princiepe geen groot gevaar opleveren als zijn luchtpijp sterk genoeg is (wat ie nu wel wordt) maar het is wel vervelend betkened dan weer narcose en met een scopie verwijdenen etc maar dat zijn dingen waar je niet vanuit moet gaan het kan ook zo zijn dat er vanaf nu niks meer gebeurd.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin helpt hier ook altijd met tafel dekken hij wil dan zijn eigen bordje op tafel zetten. anmorgen hielp ie ook met de boter en het beleg duurt wel ff haha maar ja het is zo leuk. maar ja als ze 3 zijn doen ze het niet meer hoor haha rene denk doei

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje ik kan o pjullei site, alleen doet hij ook vreselijk lang met laden, heb even een paar foto's kunnen zien :)

@tweety ik wil wel banner voor je maken, pb mij even

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoop dat je snel internet hebt meis.

Tweety, jeetje best heftig.
    Kan Robin straks wel naar een "normale" basisschool ? Of zal het dan een medische basisschool worden?Of hangt dat ook af van zijn situatie op dat moment ?

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op zich zou ie het gewone basis onderwijs moeten gaan kunnen volgen hij is verder gezond dus wil hem ook niet op een medisch iets hebben. heb al met de peuterjufen afgesproken dat als ie 2 is en nog problemen heeft ik met hem samen kom (tot ik het zelf los durf te laten) zodat ie wel gewoon met andere kindjes kan leren spelen enz. het enige waar hij en school op moet letten is als er iets gegeten wordt wat ie eet en hoe.

Deel Deze Pagina