September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

2. @cossy wat mooi!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat mooi Cossy!! Prachtig zeg! :D Word helemaal kriebelig van binnen nu hahaha..
    NEE Missy, het kan nog niet. ;)

Sorry, verder echt geen fut om bij te lezen. Vandaag ook uurtje later begonnen op t werk want moest echt even slapen nog.
    Mike begon gisteravond om 21 uur al met huilen en wij hebben vaak onze wekker gezien vannacht.
    Hoop echt dat hij snel opknapt het is echt zielig.. Steeds huilt hij: maaamaaaa mamaaaa echt hartverscheurend.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb heel lang gezegd dat mijn kind koste dat kost GEEN Fristi of Yoghi zou krijgen..
    Ben er toch wel op teruggekomen hoor.
    Gisteren had Mike om 15 uur nog steeds helemaal niks gegeten of gedronken en toen heeft mijn zusje van die pakjes Wicky gekocht met frambozensmaak en zuivel erdoor, soort van iets gezondere fristi.
    En meneer dronk het pakje in 1 teug leeg alsof hij uitgedroogd was. Nu heb ik die gewoon in huis voor t geval dat, liever dan maar zoiets drinken dan helemaal niks.
    En zo zijn wijzelf met meer dinge makkelijker geworden, hij heeft ook al chocolade geproefd en eet hij af&toe bakje Nibbits etc.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb het even opgezocht, het heet Wicky Fruitzacht Rood Fruit en er zit een Ik Kies Bewust-logo op. :p

6. 4days

4days Niet meer actief

Ja wij zijn daar ook best makkelijk in. Normaal drinkt vince eigenlijk alleen water of melk, maar als we een keer ergens onderweg zijn mag hij ook wel eens fristi ofzo. En als wij zelf ergens een ijs nemen krijgt hij een kinderijs-koekje.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja ik ken het. Hier drinken ze vaak fristi zonder toegevoegde suiker, melk en fruit of roosvicee groeimix.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Af en toe yoghi kan echt geen kwaad hoor.
    Als het maar niet te veel wordt. Mijn buurjongetje kreeg het iedere dag en nu heeft hij door die yoghi last van peuter diaree

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier krijgen ze het bijna elke dag.... Maar maar 1 beker.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh misschien ben ik daar toch meer 'zeikerig' in dan. Aimar krijgt als drinken meestal water, 1 keer per dag diksap en natuurlijk sojamelk bij zijn broodje en soms thee. Hier geen fristi of iets dergelijks in huis voor hem. Als toetje yoghurt met heel soms een scheutje vanillevla erdoor.
    Als we onderweg zijn, zorg ik dat ik water bij me heb.

Hihi Aimar is nu aan het tekenen...nouja....zijn potloodjes gaan telkens in en uit het bakje en op de grond. ;) Maar ondertussen staan er ook wat mooie krassen op het papier hoor!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier heb ik het zo vaak geprobeerd, maar dan weigeren ze gewoon om te drinken. Dan heb ik liever dat ze iets minder gezond drinken als dat ze helemaal niet meer drinken en de hele dag ontzettend chago zijn.

12. 4days

4days Niet meer actief

Eva -> Ik neem ook altijd water mee hoor, als hij 1 keer per week een bekertje fristi krijgt is het veel.

13. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Drinken: Teun drinkt dipsap of melk. Water wil hij niet ;). Dus doen we er maar iets diksap in. Fristi heeft hij 1x gehad in een restaurant, ik heb het toen aangelengd met water. Hij vond het wel lekker.
    Chips iod heeft hij nog nooit gehad. Laatst voor het eerst een frietje maar dat vond hij niks.

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hier ook geen Fristi, Milk & Fruit of Yogho, al kan ik me bij Funny voorstellen dat je op een gegeven moment blij bent dat ze wat drinkt. Ben daar net als Eva misschien wat 'zeikeriger' in. Sara drinkt water, aangelengde fruitsappen, melk en diksap. Als we onderweg zijn neem ik pakje appelsap mee. Wil haar nog niet teveel aan zoetigheid laten wennen.

Ze eet qua koekjes ook nog steeds rijstwafels, soepstengels en gewone liga. Vindt ze heerlijk. Natuurlijk mag ze ook van onze koekjes proeven of krijgt ze ergens anders een "lekkere" koek, maar we geven het als we thuis zijn niet zelf.

15. 4days

4days Niet meer actief

Ohw Vince krijgt dan weer niet vaak appelsap, hihi. :D Vind dat zo slecht voor de tandjes... Dus meestal is het gewoon water.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Cossy, ja precies hier ook hoor.
    Al is het gelukkig (nog) geen kind dat houd van snoep.
    ijsjes vind hij alleen die staafjes lekker, die vrieslolly's zonder kleurstoffen.
    En kwa snoep helemaal niks alleen rozijntjes.
    En al die kinderkoekjes vind hij ook niks, heeft liever Liga Evergreen ofzo.
    Daarom zijn wij wat makkelijker met de rest, krijgt regelmatig bekertje appelsap of nu dus die Wicky.

@Kaatje, nee ben er zelf altijd enorm hijverig voor geweest.
    Mijn zusje dronk geen halfvolle melk en kreeg dus Yoghi drink.
    Alleen dat dus al vanaf 1 jaar en dan 3/4 x per dag en dronk dus niks anders meer.
    Op een gegeven moment was haar hele melkgebit zwart verrot van al die suikers.

@Eva, jij bent gewoon een zeurpiet. :p
    Hahaha nee hoor, maar vergeleken met jou ben ik wel een makkelijke moeder ja.
    Mike drinkt nooit gewoon water eigenlijk.. Hooguit als hij 's nachts wakker word zoals nu hij ziek is.
    Verder altijd gewoon diksap.
    En toetje is hier altijd danoontje en bij Souders wel yoghurt ofzo.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen!

ff uit het hoofd!
    Kaatje: oh jee.. weer overnieuw beginnen!
    Pisum: hier ook beste driftbuien.. als zij haar zin niet krijgt.. loopt zij naar de deur en bonkt met haar koppie er tegenaan om zichzelf aan het huilen te maken, krijgt zij dan nog geen aandacht gaat ze languit op de grond liggen en dan met haar koppie hard tegen het laminaat bonken.. echt een gek kind zo nu en dan!
    Cossy: wat een ubeeerr lieve echo! zo inniemienie nog!
    drinken: chell drinkt uit rietjesbeker,en eigenlijk is zij super verslaafd aan yogidrink.. ( ze krijgt zonder suiker en zonder/ geur kleur en smaakstoffen van yogho) daarnaast krijgt ze ook multivitamine van roosvicee.. thee/warme melk ofiets hoef k niet meer mee aan te komen..
    Koekjes krijgt ze zo nu en dan wel eens wat lekkers.. maar bovenal gewoon de liga!

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Drinken en tussendoortjes:
    Dan zal ik als überzeikerd van de lijst mijn mond maar houden ;) :D

Cossy, wat een geweldig echofilmpje! Ik word er helemaal week van! Hoe schattig is dat?! Zo'n klein frummeltje...

Gisteravond hebben we de daad maar bij het woord gevoegd en er een steamy avondje van gemaakt :D Tja, jullie begonnen erover! :p

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Danoontjes vind ik zelf de grootste onzin :) Kost alleen maar meer geld en ik vind zo'n bakkie echt ienieminie....daarom hier gewoon yoghurt uit een pak :p

Als wij ergens zijn waar chips op tafel staat krijgt hij vaak wel een stukje, vind het namelijk niet 'eerlijk' als wij wel lekker eten en hij krijgt niks. Of hij krijgt op zo'n moment een soepstengel.
    Thuis krijgt hij als tussendoortje meestal fruit (eet nooit in 1 keer 2 stuks dus dan maar 2 keer per dag 1) soepstengel, rozijntjes of ontbijtkoekje.

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pff ik ben al blij als ze 2 a 3 hapjes fruit eten

Deel Deze Pagina