Beterschap voor Mike en Raven. Missy, krijgt Mike dan die basi..... nog wat druppels? Die kreeg ik hier toen met Sophie, werken als een tierelier! Eva, ze kregen 's morgens een fles als ze wakker werden, 's middags bij het slapen in bed, en 's avonds voor het naar bed gaan. Dus 3 flessen. Anna wil ze nog alle 3. Sophie wil alleen 's morgens nog een fles. Tweety, hihi die Robin. Zag het even voor me! Hummelke, fijn dat je weer misselijk bent! Klinkt wel lullig he? Maar je weet dat we het goed bedoelen! Hier liggen de meiden al sinds 18.15 k.o. Ze wilden naar bed en eenmaal op bed sliepen ze ook meteen. Nou ja prima. Ik zie wel hoe laat ze morgen wakker worden.
@ Funny: oh sorry, net de meiden verwisselt Maar krijgen jouw meisjes op het KDV dan ook nog een fles tussen de middag? En geven ze die dan in bed?
Meiden zijn sinds dec niet meer naar het kdv geweest (mochten niet van de kinderarts). Maar toen ze nog naar het kdv gingen gaven ze ook daar gewoon de fles in bed.
eva, bij de kraamvogel kan ik heel veel regelen onder andere dat ik alleen overdag werk en neit in de partus pool. In weekend werken vind ik geen ramp als opa maar oppast. missy beterschap voro mike yule, raven ook ziek, beterschap voro haar.
Queen hoe ga je dat dan doen met partussen? Want je moet er sowieso 3 gedaan hebben om te diplomeren toch? EN de meeste partussen zijn 's avonds/ 's nachts
Hallo Yule, hoe is Raven de dag doorgekomen ?Niet helemaal lekker dus.Hoop dat de kids vrijdag weer allemaal opgeknapt zijn zodat ze ook leuk kunnen spelen samen Queen, spannend ! ( je intake ) Jannes, schattige foto ! Pisum, schattige foto. Is hij naar de kapper geweest ? Missy, ahh mike weer ab. Anno, nou ben benieuwd wat die goede reden van de invaller was. Lengte Levi Is al een tijd niet meer gemeten. zal het morgen eens doen.
Hoi! Tweety: pfff ik zie het helemaal voor me met z'n hoofd in het kattenhuisje . Gelukkig kwam ie er weer uit.... Anno: pfff fijn zeg zo'n invaller.... Gelukkig heb je het gered. Cossy: fijn, 12 weken voorbij. Spannend, de nekplooimeting. Queen: spannend, hopelijk lukt het met je opleiding. Pupke & Eva: ja herkenbaar dat het lastig is soms, opvoeden. Het verhaal van Eva herken ik echt helemaal!! Missy: aah zielig dat Mike z'n oor nog steeds zo'n zootje is. Ik hoop dat de druppels snel helpen. Yule: Raven ook nog ziek Beterschap!! Lengte: ik heb ook geen idee hoe lang Isis is.... Hier alles prima. Azebman is weer beter. Waarschijnlijk kwam het door kibbeling, buurman heeft het ook gegeten en was ook niet lekker gister. Liefs Azeb
lengte, ook geen idee, volgende maand naar het CB als het goed is @eva he bah Aimar 2 dagen niet zien ik denk dat er een mannetje helemaal plat geknuffeld wordt woensdag haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lengte hier Anna 80 cm en Sophie 78,5. Als ik ze naast elkaar zet dan zie ik nauwelijks verschil dus ik denk zelf dat er ergens iets niet goed is gegaan met meten
Net Raven even beneden gehad, ze was wakker geworden. Wilde water drinken en slaapzak uit. Ze voelde heel erg warm, dus toch maar even getempt, 39.2 graden. Omdat ze huilde en niet meer in slaap viel even PCM gegeven. Normaal geef ik niet zo makkelijk maar ze heeft nu denk ik al 2 dagen koorts en het liep snel op. Daarna zei ze 'slapen' en ze is meteen weer in slaap gevallen toen we haar neerlegden. @kaatje: hoop ook dat ze vrijdag weer beter is maar denk het wel hoor, het is verkoudheid, erg veel snot en een reuteltje op de borst, maar volgens mij niks ergs. Maar zo ziekjes als nu heb ik haar nog niet eerder gezien. Echt sloom is ze er van.
ik ga ook zo off ben moe en ongi en misschien wordt Raven wel tig keer wakker vannacht morgen een cursus voor de OR dus moet wel een beetje fris zijn...