meiden heb vanavond zitten bepen met dniise jullie krijgen de groetjes van haar ze leest dagelijk nog trouw mee ik heb gezegt dat ze ook maar weer eens iets moet posten dat we dat ook heel leuk zouden vinden dus dniise als je het leest kom meid hihi.
Hey Kom ook nog effe spieken voordat ik mijn bedje opzoek Vanmiddag met Kyano naar de carnavalsoptocht geweest en het was erg leuk. Hij genoot echt van de muziek en klapte de hele tijd in zijn handjes en danstte lekker mee Wel wilde hij bij ons op de arm mee kijken en niet in de buggy. Was ook niet zo erg we waren met genoeg mensen. Na een uurtje zijn we naar binnen gegaan bij kennissen van Dennis en daar koffie gedronken waar Kyano dus weer even goed kon rond stappen. Hij heeft het naar zijn zin gehad. Toen we thuis kwamen heeft Kyano sinds lange tijd weer eens een potje gegeten en toen hij op bed lag hebben wij lekker een pizza besteld Heerlijk voor de tv opgesmikkeld Steen pff vermoeiend hoor dat Femke zon tijd wakker is geweest. Hopelijk slapen jullie vannacht beter! Pupke hi hi ondeugende Quinten! Ik ben benieuwd hoe ze zaterdag allemaal spelen samen! Missy nou ik hoop dat het na die 2 kuren dan toch echt weg is bij Mike . Geef jouw stoere knul maar een megaknuffel. Wat een kanjer! Tweety wow die Robin toch . Gelukkig weer goed eruit gekregen Anno jee dat is balen dat die invalkracht er niet was :x Beterschap voor Raven en Quinten!
@Wupje, heerlijk toch! Leuk dat Kyano zo genoten heeft. @Yule, aha, wij hebben altijd FNV formaat ( ik doe de opleiding in Woerden ) Meiden, ik ga lekker slapen, welterusten!
Mag ik dan toch een klein beetje juichen voor je? Lang leve de misselijkheid? Maar dat bedoel ik dan lief
Oooccchhh dat vind ik echt heel heel heeel erg zielig... arme lieve kleine Mike... Ik was ook net zo als kind, buisjes erin eruit erin eruit erin, oorontstekingen, ziekenhuisopnames.. geen pretje om als mama tegenaan te moeten kijken, ik weet gelukkig van de pijn niks meer af natuurlijk
hallotjes! hier drukke dag gehad op werk. Eerst niet zo maar om 16u werd er gebeld dat er een bus met 120 man zou komn binnen 20-30 min. Maar na een uur niemand! Alles klaar gezet en gemaakt alvast (voorraad zeg maar).. en toen dachten we wss een domme grap weer >< en toen plots om 18u stormde de hele McD vol met pubers dus was ineens all hands on deck en mensen met pauze werder teruggeroepen @queen kun je mij opnieuw inlichten? Je gaat toch opleiding doen en dan 5 dgn school? niet dezelfde school toch met al dat gezeik? srry ben het draad ff kwijt vit D 5 druppels met DA eigen merk elke ochtend bij haar ontbijt @missy kind gaat idd voor, minder voor de werkgever maar toch is dat zo! hoe ging het? *edit* jeetje mina!!! wow echt een bikkel! ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is!! en dan ook zo vaak achter elkaar ik hoop zooooo dat dit nu klaar mee is!! haha idd gaat Kate op de bank staan.. mag niet.. dus 3x waarschuwing.. gaat zij nog niet zitten! dus loop ik erheen en PLOF! gaat zij ineens zitten en lachen @hummelke lang leve de misselijkheid en een knuffs er ook voor @yule ook zieke Raven slapen is iig goed! en fijn om te horen dat zij toch vrolijk onder blijft!! scheelt een boel! maar klinkt echt als wat kate onlangs had met ie koorts, werd zij ook echt slom van whahahahhaa ik zie het helemaal voor mij die appie @anno oooh slechte move van de inval grrrr @dniise hoihoi! @steen oef vermoeiend verder heel veel knuffels aan jullie heb echt zin in de 14e!!
owja lengte Kate is één van de jongste hier en ook één van de langste ladies met haar 84,5cm (16 jan)
Ook beterschap voor Raven en Quinten... Lengte: ook geen idee.. ik denk dat in de maand maart de metingen weer flink binnen zullen stromen, ik zal ze dan ook allemaal weer op de lijst zetten en ze laten staan tot er nieuwe metingen komen. Visite: Hier vanavond vrienden op visite gehad. Het is mijn vriendin die zwanger is en het kindje niet goed groeide. Tot nu toe groeit het weer iets beter. Met 34 weken was hij/zij 1800 gram, dat is wel aan de kleine kant, maar ook weer niet té. Ze is nu 35 weken en elke woensdag krijgt ze nog een echo. Ze laten haar sowieso niet voorbij de 40 gaan, dus ze zal binnen nu en 5 weken het kindje krijgen, spannend! Ik hoop dat ie nog even binnen blijft. Mooi aansterken en groeien! Ikke: hier alles goed verder. Baby springt de hele dag op en neer. Afgelopen weken vooral onderin maar nu steeds vaker voel ik boven in gekriebel en tegelijkertijd gestamp op mijn blaas. Een ideaal springkussen, zo blijkt... Morgen meeluisteren met collega's en woensdag ga ik zelf bellen, zoals het nu lijkt. Ben benieuwd! Slaap lekker allemaal!
Weltrusten allemaal! Ik weet niet of ik er morgen ben, want ik moet eerst van 7:30 tot 17:30 werken, dan van 19:00-21:00 vergadering en ben dan denk ik moe
Tweety, arme robin met z'n hoofd in het kattenhuisje haha. Zo stopt ilse wel eens haar hand in de theepot van haar serviesje, die krijgt ze er dan ook niet uit, helemaal panisch haha Lengte: geen idee, donderdag naar CB. Wupje, geslaagde dag gisteren dus! Ingeltje, fijn dat het redelijk goed gaat met beeb van vriendin! En ja fijn het dat gerommel in je buik! Leuke foto's! Gisteravond had ik echt een slechte avond, dus vroeg gaan slapen. Vanochtend gaat het weer een stuk beter. Ilse was gisteren om 18 uur al kapot en lag er vroeg in. Vanochtend helaas ook weer vroeg wakker. Dus vandaag maar 2 slaapjes en dan kan ze ook weer iets later naar bed...
We moesten ze een tijd thuis houden omdat ze continue ziek zijn. (zal ook vast wel bij de leeftijd horen) Vorige week de ka gesproken en zij wilde ze nog even thuis hebben. Hoop dat ze eerdaags weer mogen.
Hoe is het nu met Raven? Hier hebben ze gespookt van 22.15 tot iets voor twaalven. Daarna weer lekker doorgeslapen tot 9 uur. EN net belden mn ouders. Die komen door de sneeuw om een bakkie te drinken. (mn broertje heeft hun auto). Hier wel gerommel maar t zal vast niet doorzetten. Flinke menstruatiekramp en wat bloedverlies. Maar goed we zullen het wel zien.