Hier ook geen Danoontjes. Ze eet gewoon wat we in huis hebben. En dan ook lekker een flink bakje. Ze is gek op toetjes. Zodra het eten op is, wijst ze naar de koelkast en zegt "toetje toetje".
wupje, ja dat kan idd. Mijn broer had het ook op die leeftijd. parr, super foto's weer. Wat is ze veranderd en lang. cossy mooie avater foto mooi filmpje. eva, leuke foto's van aimar. funny me, wat fijn dat alles goed was. babyboom, ja lijkt er wel op!
Hey kletstantes! Bah wat een vies weer zeg Ik werd er vanochtend een beetje chaggie van en heb maar wat binnen gehangen met Kyano terwijl ik eigenlijk lekker wilde gaan wandelen. Vanmiddag tweede poging Wel gezellig gespeeld en Kyano nog even gebadderd en hij ligt alweer bijna een uur te slapen. Pupke wow goed initiatief zeg!! Straks een mooi blinkend huis en je mannetjes thuis. Alhoewel.........ik zie wel verdacht veel berichtjes van jou verschijnen Pisum ha ha Kyano vanochtend gewoon as usual om 6.30 wakker en 7 uur eruit Parr leuk ook al een zwanger vriendinnetje Cossy ah lief filmpje, smelt Missy jee echt sneu voor Mike maar ook voor jullie Kyano drinkt voornamelijk diksap en water maar bij de lunch fruitmelk of gewone melk met een scheutje caravan cevitam er door. Toetje eet hij gewoon mee maar wij hebben meestal ook gewoon magere yoghurt. Soms een keer vla en dat krijgt hij dan ook gewoon. Ben ik niet zo moeilijk in. Freesia wha ha ha een steamy night ! Zo ik ga Pupke een beetje nadoen en het toilet poetsen. Maar daarna stopt het dan ook weer Was is al klaar.
Vince krijgt eigenlijk nooit een toetje. Ik persoonlijk heb dat altijd een beetje onzin gevonden, waarom iets lekkers gaan eten als je net je hele maag vol hebt met een maaltijd. Vince krijgt gewoon smiddags als tussendoortje wat yoghurt ofzo.
@Lindaa, welke is dat van Yogho? Nog nooit 1 kunnen vinden zonder suiker en andere stoffen. Want volgens mij zitten er dan wel die zoetstoffen in toch? @Eva, wij eten zelf nooit een toetje dus is zo'n groot pak yoghurt echt zonde. Gaat echt niet op en Mike heeft na 6 happen genoeg. Daarom hier wel danoontje en dan gewoon vd Lidl zijn 12 toetjes voor 1,50 ofzo.. @Funny, komt vanzelf wel.. En misschien hebben jou dames met minder gewoon genoeg. Mijn vriendin haar dochtertje eet ook amper wat in vergelijking met haar oudste. Mike at eerst enorm veel dat ik dacht waar laat hij t als hij maar niet te dik wordt. En nu eet hij amper iets...
Missy, er zijn 5 smaken van yogho.. 1 daarvan staat onderop het pak zonder geur kleur smaakstoffen etc etc.. fruit, chell vind fruit maar "saai" en gebruikt het vaak als bal! de appels rollen hier dan door de kamer! daarentegen vind zij knijpfruit wel heerlijk.. en omdat zij toch fruit moet hebben koop ik dit wel voor haar.. zo duur vind ik het ook nog niet eens 1.30voor 4 knijpfruit! Toetjes: chell krijgt van alles wat.. soms een danoontje ( als het eens in de aanbieding is ofzo..) maar ook wel yoghurt of vla... ze krijgt het niet echt na het eten, maar meer tussendoor.. vaak is zij van de avondmaal al vol, en speelt dan meer met het toetje.. dan zit het me overal en nergens.. daarom gewoon overdag! brood.. is chell geen liefhebber van :S
@Cossy: wat een prachtige echo van het kleine fummeltje *zwijmel* Zag trouwens nog super mooie foto's langkomen van Eva & Parr. Tussendoortje: hier soepstengel, rijstekoek, ontbijtkoek of liga. Rozijntjes is hij ook dol op maar haal ik niet zo vaak. Als we op visite zijn mag hij idd (mits het niet heel slecht is) ook een ander koekje oid. Toetjes: hier yogurt (mager) of vla (blanke) net als wat wij eten. Ook gewoon een grote bak. Teun is er dol op. Zo gauw de pakken op tafel verschijnen begint hij ohhhhh te roepen en te trappelen van ongeduld . smoeder vind dat wij hem verwennen met vla omdat het zoet is. Maar hij eet ook gewoon yoghurt dus ik vind het geen probleem als hij soms vla krijgt.
@Wupje: knap hè: poetsen en posten tegelijkertijd? Whahaha. Nee hoor, ik ben al braaf aan de poets geweest. Ik heb net de ramen in de hal + de lamellen gewassen, de kamer van Quinten gepoetst + ramen gewassen en ik heb al een was gedaan. Best veel voor de slechtste huisvrouw ever... Nu even een pompoensoepje eten en dan ga ik weer verder. Tussendoortjes/drinken/toetje: Quinten is gék op koekjes, maar hij krijgt er maar een per dag (een mariabiscuitje). Verder eet hij soepstengels, rozijntjes en uiteraard fruit. Hij drinkt bij het brood melk, tussendoor water en ongeveer een keer per dag roosvicee. Hij is ook gek op toetjes, dat was zo'n beetje het eerste woord dat hij kon zeggen na 'papa', 'mama' en 'poes'. Hij krijgt (fruit)yogurt uit een pak. Avondeten eet hij dus gewoon met ons mee en hij lust eigenlijk alles. Maar hij is vooral dol op vlees en vis. Maar goed, hij eet zijn aardappeltjes en groente ook altijd keurig op dus dat maakt niets uit. Zo, soepje is warm dus ik ga even eten. Tot later!
@Funny: Teun heeft hier een periode ook slechter gegeten. Nu eet hij nog bijna geen brood. Ik geef hem daarom soms maar een cracote, die eet hij wel. Verder fruit ook minder, eerst altijd op nu vaak een halve banaan of peer etc. Avondeten gaat er meestal wel goed in en toetje ook, maar overdag eet hij niet veel vind ik. Misschien totaal 1/2 boterham, 1/2 fruit en een tussendoortje. Drinken doet hij dan wel veel. Mijn nichtje eet al sinds 1,5 bijna niets meer. Alleen brood, worst en vla eet ze graag. Verder geen fruit, groente of niets. Ze wordt in februari 3 jaar. Haar ouders zijn echt een beetje wanhopig nu. Ze hebben alle tactieken geloof ik al geprobeerd. Elke keer is het avondeten weer drama. Maar goed, je kan haar ook haar zin weer niet geven.. dus eet ze vaak maar 1 of 2 happen. Ze is ook harstikke mager trouwens.
Even jullie mening. Wij hebben op de babykamer (die nog vol staat met zooi ook al komt er over wellicht 7 weken een baby!) een lila wand en de rest is wit. Nou willen we de kamer heel sereen houden en dus enkel wit en lila (in lakentjes, aankleedkussen, spulletjes). Om de paarse wand aan te kleden (staat niets tegenaan), laten we weer een muursticker maken (destijds ook bij Sara laten doen). Dit zijn de drie voorstellen, allen vrij muurvullend (1.20 hoog bij 1.10 breed). Welke vinden jullie het leukst voor een meisjes babykamer?
@Jannes: ik vind de 1ste het mooist. Die zou ik ook zo zelf op de muur plakken als ik een meisje zou krijgen, erg mooi!
even uit mijn hoofd @jannes ik vind ze ook alle3 erg mooi maar ozu ook voor nr 1 gaan eten: julia eet goed behalve avondeten al weer een tijdje tussendoor krijgt ze thuis 2 stukken fruit en als koekje een biscuitje, soepstengel, liga oid. ze mag wel veel proeven als wij bijv cake hebben krijgt ze ook een klein stukje. ik merk dat ik er nu makkelijker in word maar was ook heel erg hoor. en drinken ze heeft het liefst water of thee mensen kijken me ook wel eens raar aan als ik zeg dat ze graag water wil. we hebben ook ranja hoor zeggen ze dan maar ja in ranja zit aspartaam en daar is deze mama tegen. ze drinkt ook wel ooit diksap, roosvicee of taksi zonder toegevoegde suiker. melk vind ze niet zo maar krijgt ze toch elke dag aangeboden en drinkt hem de ene keer wel op en de andere keer niet yoghurt krijgt ze bij het ontbijt en na het avondeten maar soms ook een danoontje (van biba boerderij die zijn groot) of vanille vla. zo heel verhaal haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goeiemiddag ! uit mijn hoofd: Cossy Mooi fototje ! Een iniminimensje !! En dat filmpje..... * kriebels ! * Jannes Ik vind nr 1. ook het mooiste !! Nog geen beebje geboren dus.... Fristi Oid. Jaimy krijgt dat hier soms. Meestal is het ranja/roosvice of een beetje ijsthee. Wupje Jaimy is gistere nacht ineens ziek geworden... Toen ik om half 1 naar bed ging werd ze gillend en zwaar hoestend wakker. Ben toen ff bij haar gaan zitten en toen viel ze weer in slaap. Om 3.40u werd ze weer hysterisch en hoestend wakker. Ben ik er weer ff bij gaan zitten tot ze sliep. Om 4.00u hoorde we haar weer ineens helemaal in paniek huilen /roggelen / kokhalzen we vlogen beide ons bed uit en ze had heel haar bedje onder gespuugd incl. haar zelf.. Dus hubje haar eruit geplukt , ik bedje afgehaald en haar overgenomen en gewassen ( inzoverre dat lukte midden in de nacht met een vermoeide en nog half kokhalzende dreumes ) en toen bij on sin bed gelegd.. Maar dat was niet alles , ik heb tot 4x toe optijd met haar op de grond gezeten omdat ze weer begon te spugen en ze was zo vedrietig.. Ze raakte helemaal in paniek ( was de eerste keer dat ze zo heeft overgegeven ) en riep de heletijd: "Klaar ! Klaar , mama Klaar ! " Uiteindelijk was het over en is als een bolletje gaan liggen tegen mij aan en in slaap gevallen.. een half uur later liep de wekker af en moesten we er weer uit.. Ze heeft de rest van de dag nergens last van gehad , eet en drinkt weer goed en alleen nog een beetje diarree. Denk dat er iets Qua eten niet goed was gevallen.. En vandaag lijkt ze ook weer de oude , op een beetje dunne poep na.. En we hebben beide lekker uitgeslapen vanmorgen
@Jannes, ik zou ook voor 1 kiezen! Net rellen gehad met Belastingdienst. Ik had nog steeds niks gehoord over mijn kinderopvangtoeslag en vorige week nog gebeld en kreeg ik te horen geduld te hebben.. Nu weer gebeld en uitgelegd hoe of wat, blijkt dus dat ik t verkeerd heb gedaan. Omdat ik het in 2009 eerst had stopgezet omdat hij niet meer naar gastouder ging kon ik dus in 2010 geen wijziging doorgeven om t weer te activeren.. Had dus opnieuw een hele nieuwe aanvraag moeten doen, want alles wat in 2009 word stopgezet word gewist uit het systeem daar en dan kunnen ze dus niet meer de oude gegevens wijzigen voor nieuwe in 2010. LEKKER DAN! Geef dat dan effe door, wacht nu al 2 maanden voor jan l*l. Net geprobeerd nieuwe aanvraag te versturen, blokkeert onze server op t werk het hele gebeuren. Dus heb nu nog niks.. Baal er echt van *grrrrrrr* moet weer wachten tot vanavond! Kan dus de 1e maand zelf voorschieten.
@ Jannes: nummer 1, maar ook nummer 2 vind ik erg schattig. @ Miracle: aaah wat sneu voor Jaimy dat ze zo ziek was. Gelukkig nu alweer een beetje opgeknapt. Pffff....Aimar is echt niet te genieten geweest. Vanmorgen na 20 min alweer wakker en het is echt om alles krijsen :x Ik was er na de lunch echt klaar mee en heb 'm dus weer op bed gelegd en meneer slaapt Ik had allerlei plannen in het huishouden vandaag maar ik merk dat ik gewoon moe ben van deze ochtend met hem Ga zo maar even breien....ook nog niet aan toegekomen.