Ja, meiden ik ben om....het dragen in de draagzak werd erg zwaar de laatste dagen met Femke die er veel in zat. Dus toch maar eens gaan zoeken op internet naar de Mei tai, en mijn moeder kon hem goedkoop maken, dus ik dacht laat ik het maar eens gaan proberen. En ik moet bekennen dat ie erg goed zit, Femke vindt het ook erg leuk en ik heb minder last van mijn schouders.....dus ja ik ben om hihi. (zit ie zo goed dames??) Wij krijgen zo visite, fijne avond allemaal!
@Steen: prachtige stof! @Queen: gefeliciteerd. Klinkt allemaal zeer positief. @Yule: jeetje wat balen. Kan hij niet gerepareerd worden?
@Yule: goed nieuws over jullie huis, hoera!!! Minder van jullie wasmachine, bij bcc kun je ook online bestellen en die komen ze geloof ik ook de volgende dag leveren. @Steen: mooie mei tai! @Jannes: schattige foto's!!! Wat een mooie meid is het toch. @Queen: GEFELICITEERD!!! wat een goed nieuw meid! Hoera, hoera!!
Hoi meiden!! Yule: fijn van je huis en balen van je wasmachine. Maar het goede financiele nieuws van je huis heft de financiele domper van de wasmachine wel op, toch? Queen: gefeliciteerd met je baan! Geweldig! Steen: ik vind hem heel erg mooi! Fijn dat ie zo lekker zit. Ik doe vaak de onderkant een keer dubbel zodat het lijfje iets korter wordt. Dan kan Isis haar armen er bovenuit doen en dat vindt zij prettig en zit volgens mij ook lekker. Verder zit ie hartstikke mooi. Het belangrijkste is dat haar knietjes hoger zitten dan haar billen, dan zit ze namelijk echt, en hangt ze niet. Maar dat is bij jou helemaal prima. Verder weet ik het even niet meer. Hier alles prima. Vandaag een megadrukke dag op mijn werk gehad, heb in totaal een half uurtje pauze gehad... 's Middags BHV, brandjes blussen . Was een interessante middag. Met Isis alles helemaal goed. Liefs Azeb
Jeetje wat een geld voor een huurhuis. Wij hebben een koophuis. 3,5 jaar geleden gekocht voor 252.000 euro en wij betalen per maand 830,- netto aan hypotheek. En dan is het wel lekker ons eigen huisje.
Hee meiden, Beetje afgedraaid vandaag op het werk. En ik kan niet poepen, arrgghhh. Sorry voor de openheid Ik zag dat Sara met de dag mooier wordt, die ogen Zo'n cape heeft Jill van Hello Kitty (kittie! zegt Jill ) ik geloof van de Zeeman. En dat Steen een geweldige nieuwe MT heeft! Ben trots op je Hij zit er supermooi uit en zo te zien vind Femke het ook fijn! (en wat ben JIJ een leukerd!) Yule super van het huis! Balen van je wasmachine en de bergen poepkleding van Raven. En wat boffen jullie met de gastouder, fijn zeg! Queen, joepie! Geweldig nieuws zeg! Ben zo blij voor je!!! Eva, leuk zo'n creatieve Aimar. Ik heb voor Jill deze waskrijtjes gekocht, op Etsy (where else ) Ze zijn gemaakt van oude wasco's, vind ze zo gaaf en ze lijken me ook makkelijk te handelen voor kleine handjes. Ik heb het idee nog de helft te vergeten, sorry daarvoor. Ga effe koffie maken met een stuk notentaart, mjam.
@sannemart: ja dat betaal je wel voor een huurhuis in de particuliere sector. Wij moesten een 'tussenwoning' hebben omdat we ons appartement eerst hadden verkocht voordat we een nieuw huis gingen kopen. Dus vandaar. 't Is maar tijdelijk gelukkig. @azeb: zeker heft het goede nieuws over het huis alles op!!! Heb net een nieuwe machine gekocht bij Mediamarkt. Ze waren gelukkig tot 21 uur open. J. is hem nu ophalen. Heb even moeten zoeken want ze hadden weinig op voorraad door een actie deze week maar ik heb nu een super uitgebreide AEG voor een redelijk okee prijsje. 't Blijft duur maar ja, nu hebben we wel een goeie machine. Vorige was een Nordland waar we al vanaf het begin problemen mee hadden, dus ik was er helemaal klaar mee. Reparatie is vaak duurder dan een nieuwe kopen. We hadden deze nog maar 5 jaar en na 2 jaar ging ie al roesten in de deuropening. Nu maakte hij steeds kortsluiting dus denk dat reparatie niet echt zin heeft.... ergens zit een draadje los? Voeding stuk (duur!)? Nou ja in elk geval een fijne nieuwe machine. Straks even operatie oude wasmachine leegscheppen/leeg laten lopen en weghalen en nieuwe op zijn plek zetten. Wordt nog wat. Bezorgen was geen optie, op zijn vroegst zou het dinsdag worden omdat niks op voorraad stond dus dan zou ik bijna een hele week geen was kunnen doen. Was echt geen optie met dat poepdoosje van ons.
steen ziet er mooi uit thnx voro felicitaties Azeb heb nog geen baan ben aangenomen voor kraamopleiding.
@Freesia: Mmmm, notentaart... Smakelijk! @Steen: wat een ontzettend leuke stof heb je gebruikt voor de MT! @Yule: fijn dat je straks weer een werkende wasmachine hebt. @Cossy: hoe gaat het met Vince, voelt hij zich al weer wat beter? @Azeb: leuk hoor, zo'n training. Ik hoop alleen dat je het geleerde nooit in de praktijk hoeft toe te passen. Ik heb de blustechnieken uit de trainingen in het verleden helaas enkele keren moeten gebruiken. @Jannes: wat is Sara toch een pláátje zeg! @Ingeltje: hoe ging het werk vandaag? Lekker zitten bellen?
Ik ga zo een film kijken, even lekker uitrusten van de drukke week tot nu toe. Daarna ga ik slapen en dan ga ik dromen over notentaart (thanx Freesia...) en chocolaatjes.Tot morgen!
Zal toch niet? Jill stopt bijna nooit meer wat in haar mond en ze leken me groot genoeg om veilig te zijn. Ze mag er trouwens toch niet onbeheerd mee spelen, want ik vind 1 tekening boven de verwarming wel creatief zat Hee, ik heb 2 sets besteld, kopen?
Zo alle papieren voor de belasting bij elkaar gezocht en dan morgen de boekhouder op het werk even lief aankijken Steen, schattige Mei Tai. ook leuk om eens een foto van jou te zien ! Prijs huurhuizen Vind de bedragen van Pisum en Yule ook erg hoog ! Hier in Nieuwkoop wordt de prijs ook steeds hoger gegooid. Wij zitten nu met onze hypotheek nog lager als sommige huurhuizen hier in de straat Zitten nu ergens in de 700 Yule, gelukkig een nieuwe wasmachine Freesia, gave krijtjes !
Oh vreselijk, dat hoop ik echt nooit mee te maken. Gelukkig is het brandgevaar op school vrij klein. Laatst las ik wel over een school in Veendam waar een kind van negen jaar een hartinfarct had gehad en de docenten het hadden gereanimeerd. Het kind was al hartpatient dus men was alert. Hij ligt nu stabiel in het ziekenhuis. Maar wat moet dat vreselijk zijn om te doen.... Oh wat naar!!!
@ Steen: superleuk stof die mei tai! En super dat Femke het ook ziet zitten! Mama blij @ freesia: leuke krijtjes, maar ik dacht net als Yule meteen aan het formaat wat makkelijk in een mondje verdwijnt....Ik heb gewoon Nijntje krijtjes gehaald.... Zie hier trouwens zijn kunstwerk (inclusief handtekening ) van vanmiddag: