September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: denk dat mijn 3 zeiknatte poep wassen dan eindelijk zijn weggewerkt....

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi dan kan je aan de mijne beginnen :D
    Levi had gepoept maar luier bleef plakken. Levi met zijn hand er doorheen. Gevolg : alles onder de poep dus afspoelen onder de douche en alles in de was.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ohja Aimar zegt ook watdoejenou? (rhjnfcnxkfdjenou?) Nog niet geheel verstaanbaar maar precies op de toon hoe ik het altijd zeg...:D

@ Yule: thanx dat je je wasmachine nogmaals ter sprake bracht...ik was even vergeten dat er nog een wasje in mijn machine zat :) Dus die hang ik nu nog even op en dan ga ik slapen.

Weltrusten allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.
    Nog even lezen.

truste

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Welterusten meiden ik ga slapen :D

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik ook, lekker douchen, heb het ijskoud.
    Trusten lieffies!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    trusten!
    ik heb dienst dus zal wel weer de hele nacht gebeld worden vanaf 1 uur

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, nou hopen dat je wel wat rust krijgt.

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier een gezellige avond gehad.
    Femke mocht wat langer opblijven voor de visite, vond ze helemaal gezellig! Madam heeft het eten weer helemaal te pakken, heerlijk!

@Azeb, thanks!

@Freesia, hihi ja ze is om ;)

@Yule, fijn dat je meteen een nieuwe wasmachine hebt. Hopelijk word je niet te veel gebeld vannacht.

@Lola, ik kan me wel voorstellen dat je Emma vergelijkt met Jasmijn, Femke kletst ook best al wel aardig. En dat het voor haar frustrerend is snap ik helemaal, ik denk dat het van zelf wel komt toch?

@Missy, leuk de woonkamer verven! Wat voor kleur?

@Eva, leuke tekening van Aimar.

Ik ga lekker slapen, morgen weer vroege dienst. tot morgenavond.
    welterusten allemaal.

10. Emma verheugt zich er al op om samen met Aimar 'Emmars' te praten ;).

Emma kletst op zich de oren van je kop, maar er zit dus zo weinig verstaanbaars tussen. Zo heeft ze ook haar eigen woordje voor 'foei'. Dat herken ik omdat ze dan haar vingertje vermanend heen en weer zwaait... 8)

11. @Yule: Fijn dat je weer wassen kunt. Kun je je voorstellen hoe moeders vroeger al die katoenen luiers op de hand moesten wassen, minimaal twee kids in de luiers hadden en nog een stuks of 5 grotere (die ook van alles vuil maakten)? En dan werd ook nog een en ander op de bleek gelegd, zodat het mooi wit bleef. O ja, en vergeet het door de mangel halen niet...;)

Je wordt al moe als je er aan denkt...:(

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    volgens mij was je dan elke dag de hele dag bezig met wassen.....

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond! Ben kaopt en zie dat er veel gekletst is dus zal ik mijn best doen!

@hummelke fijn om te horen dat het beter gaat!

@sannemart oef *ziet sterretjes* wat een dag! knuffs!

@pupke ja dat is idd super handig van Q 8)

@willemijn ooh dat is fijn dat de GO ook zo dacht! en jaaaaa! huis loopt weer verder!!!

@steen hihihi jij nu ook mei tei :p en ook erg blij gezicht hahaha erg leuke stof!!

@jannes erg cute pics 8) Kate verzamelt ook van alles in, voornamelijk sokjes :p

@queen whhhhhhhhaaaaa aangenomen!!! 8) yes! super! he he!!! 8) 8) ben benieuwd wat ze kiezen! ik hoop meteen gediplomeerd ;)

@eva lief idde voor abuela! een mooie kunstwerkje! en nee srry echt een Aimar trekje :p

huurhuizen in de nieuwbouw wijk hier ook huur huizen voor 950 p/mnd! ik schrok wel van maar idd vaak worden ze ook als tussenwoning gebruikt etc volgens s.pa

@kaatje wow wat een woordenschat al!

@lola hier ook nog geen lange woordenschat maar wel iig meer dan van een OPOL kindje verwacht wordt met deze leeftijd, dus liep zij wel voor zei de cb

LOL ben ik blij dat ik een wasmachine hebt voor mijn bamboo luiers :D :D word idd al moe als ik dat zie en krijg dan medelijden als ik naar mijn exczeemd handen kijk :$:(;)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo hier erg moe en ga nu zo mijn bed induiken..
    Niks bijzonders te vermelden..

knuffies aan iedereen!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier alvoor 7 uur klaar wakker.Hoor Levi ook al zachtjes kletsen

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen.. hier ook eentje vroeg wakker geworden. Kate begon rond 7u zachtjes te huilen en het werd maar harder en zieliger :( dus kwart over bij mij in bed gehaald en even lekker tegen elkaar aan knuffelen en toen moest ik zoooo nodig plassen dus moesten we eruit -.- gaan zo onder de douche samen

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Hi hi gisteravond hebben we een belavondje gehad :) Eerst mensen uitgenodigd voor Dennis zijn verjaardag zaterdagmiddag. Daarna een datum geprikt voor ons gezamenlijke feestje voor vrienden wordt 27 maart! Ik heb er zin in :) Daarna mijn vriendin gebeld en maar liefst 55 minuten aan het lulijzer gehangen :$ Daarna maar lekker gaan douchen en het bed in gedoken.
    Kyano is nu bij mijn ouders, zo maar eens bellen of het gaat aangezien mijn vader nu in principe alle zorg heeft.

Steen leuke foto! Gelukkig Femke weer lekker gegeten!

Yule gelukkig een nieuwe wasmachine, en maar even niet aan het geld denken dat ie gekost heeft. Maar oei wat een gesleep hè voordat die eindelijk draait :$ Petje af hoor dat jullie dat samen voor elkaar hebben gekregen!

Eva nou ik zie wel een echte kunstenaar tevoorschijn komen, ja het is Aimar :D ;)!
    Kyano heeft ook wel van die pietje precies dingen bijv: tijdens het avondeten doe ik zijn mouwen altijd opstropen zodat die niet vies worden, nu wil hij elke keer als hij in de stoel zit zijn mouwen omhoog anders blijft hij daar gefrustreerd aan trekken. Verder moeten zijn boterhamstukjes altijd gestapeld zijn want anders krijgt meneertje vieze handen :(

Queen spannend het eerste hormoonkuurtje.

Lola tsja Kyano probeert ons nu met alles na te zeggen maar het woordje dat hij vandaag leert is hij vaak morgen weer vergeten. Woordjes die hij echt kan zeggen zijn papa, mama, auto, aaien, bumba, zes, vast, appel en klaar en dat is het geloof ik.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Steen, wij hebben toen we dit huis kregen gewoon lekker makkelijk bijna alles in dezelfde kleuren en/of tinten gedaan.
    De gang vd voordeur + woonkamer + keuken zijn in de tinten licht camel + paar muurtjes donkerder camel
    De gang vd slaapkamers + de 2 slaapkamers in de tinten terra zeg maar..
    Nu was Mike zijn kamertje natuurlijk als eerste dat veranderd werd en toen wilde ik eigenlijk alles al anders doen.
    Ben die kleuren allemaal hetzelfde zó zat!
    Nu doen we de 2 gangen gewoon wittint, die zijn zo klein zo oogt het wat lichter.
    De woonkamer word wittint met 1 muur chocoladebruin..
    De keuken houden we zo, want is zo lastig schilderen en koken we toch alleen.. (is dichte keuken)
    Onze slaapkamer hebben we besloten ook te doen, word iets met grijs/blauw tint.
    En als we nog verf daarvan overhebben doen we ook de wc ermee.. :D

Huurhuizen: hier heel verschillend.
    Soms betaal je al 500 voor een 2kamerflatje, maar er zitten hier ook eengezinswoningen tussen voor 400.

Goedenmorgen!
    Mike was 07.45 uur wakker.. Toch lekker dat die druppels merkbaar aanslaan.
    Hij heeft nu de hele huiskamer onder t speelgoed liggen en ga hem zo lekker in bad zetten met zijn nieuwe badkrijt. :D
    Vandaag lekker dagje samen binnen hangen en vanavond eten we bij Souders en gaan we allemaal vroeg naar bed.
    Kreeg gister te horen dat mijn ene collega ontslag heeft genomen vanwege een andere baan.
    Geef der groot gelijk hoor, bij ons is gewoon geen uitdaging voor een jong iemand die carriere wil maken en 4 dagen werkt.
    Ze gaat nu bij t WKZ werken als secretaresse op de medische genetica afdeling.
    Heeeeel iets anders dus..
    Maar nu hebben wij wel stress wie er nu weer bij komt.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen,

missy leuke kleurtjes. terra kan best heftig zijn :D heeft mijn oma ook gehad, na maandje heeft ze maar ander kleur erop gedaan.

parr, ja ik ook maa rga zelf wel van d e6 maanden uit kan het alleen maar mee vallen :D

fijne dag meiden ik ga vanvoro lekker uitrazen me tkyani in ballorig :D

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy oh wat fijn dat Mike lekker uitgeslapen heeft! Hier was ons vroege vogeltje alweer voor de wekker wakker ;)
    Gisteren heeft hij zelfs weer een keer 2x geslapen omdat hij steeds zo vroeg wakker is.
    Leuk hè alles weer een nieuw kleurtje geven! Wij willen ook onze slaapkamer opnieuw verven, we hebben juist een lichte en donkerblauwe tint maar zijn die helemaal moe.

Zo nu ga ik gauw weer aan het werk! Alhoewel het nog steeds erg rustig is ;)

Deel Deze Pagina