September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hé, dat is goed nieuws :)!

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja he :D

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: Haha, ik denk dat de alternatieve babyhapjes van Jonnie de Boer zelfs voor ons volwassenen nog een genot zijn!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje jammer dat je niemand kunt vinden! Wij wilden ook gaan, maar ja de auto maken is meer dan 600 euro dus tja dan kunnen we wel gaan kan ik nog niets kopen... WIlde graag een draagdoek van draagdoek.nl kopen daar.

Helaas hier is t niet afgezakt. Dus maar wat afleiding zoeken op t forum

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou wasmachine drama is nog niet opgelost...
    Vannacht een was gedraaid en het maakte zo'n herrie! Vanmorgen stond de machine 30 cm verderop....
    Dus weer waterpas gezet en weer een was geprobeerd, maar weer hetzelfde verhaal. Onwijs bonken en schudden en hij liep zo de zolder over.

Dus meteen met de Mediamarkt gebeld en ze gaan een nieuwe regelen!!!
    Goeie service! Die verkoper van gisteren was er nu ook en die zei meteen dat het echt niet goed was en dat een machine dat echt niet mag doen dus dat we meteen een nieuwe krijgen.

Heel fijn. Mijn was is nu redelijk bij dus als ie pas na het weekend komt is het ook geen ramp.

Maar jeetje zeg, dit is de tweede keer dat me dit gebeurd. 5 jaar geleden dus ook met Nordland gehad, die liep ook mijn keuken door en toen heb ik ook een nieuwe gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om een goeie wasmachine te maken???

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jij was toen toch met je vriend naar een concert van haar toen ze nog niet zo bekend was, ofzo, toch?

Vaag dat je je zulk soort dingen herinnert :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff Yule nou idd zeg.... :O

ik ga bankhangen

xxx

Pisum: oooh zo, ik begreep hem ook al niet van Anouk en Eva :p !

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    als de 2e nou ook zo doet... wij hadden ook zoiets met onze (nieuwe) wasmachine. 3 keer een monteur geweest, heeft-ie wat gerommeld en gefixt, beetje proefdraaien, maar dan was die man weg en maakte dat ding weer een ENORME herrie. bleek dat er aan de onderkant, moet je hem dus optillen en vanonder erin kijken zegmaar, een soort schuimrubber stuk zat voor transport. om te voorkomen dat het ding in de vrachtwagen gaat bewegen. en dat vergeet men er regelmatig onder weg te halen als de machine wordt geplaatst bij mensen thuis. dat zorgt voor de herrie. rubber stuk verwijderd en het probleem was opgelost.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hmmm, bij ons kun je er niet in kijken, er zit een dekplaat onder...
    we hebben alle onderdelen eraf gehaald die in het boekje stonden (die je er dus af moest halen voor gebruik), meer is er niet volgens mij....

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh ja die man had er wel iets afgeschroefd ja... vast die dekplaat dan. moet je maar even kijken of je het de moeite vindt om dit nu te doen/durven, of dat je gewoon de 2e machine afwacht. als ze die dan plaatsen, moet je het even vragen, over het transportstuk.

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hmmmm maar dat zou dan toch in het boekje moeten staan?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)

Anno, beterschap. Hoop dat je keelontsteking snel over is

Azeb, idd heel raar alleen in haar navel,maar gelukkig niet in haar baarmoeder. Fijn dat de operatie gelukt is

Funny, je maakt het wel spannend met je voorweeen !

Eva, arme Aimar.. maar idd kan gebeuren

Queen, ow wat super zeg ! nu snel je diploma halen en baby's ter wereld helpen :D

Yule, balen dat de wasmachine het nog niet in één keer doet. Gelukkig wel goede service van de Media Markt

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja ik was met mijn vader geweest, wist niet dat ik je dat vertelt had! :D

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owja Eva, ik heb de PABO en de Sociale Academie gedaan :)
    Vergat ik zonet te zeggen.
    Nouja, niet afgemaakt hoor, beiden :)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Ik kom ook nog even aanwaaien. Ga zo nog met hubbie schaatsen kijken, ik vind dat erg leuk om te zien :)
    Oppassen vandaag door mijn vader was goed gegaan. Zo leuk om te zien hoe hij nu alles doet, Kyano verschonen, naar bed brengen en hem entertainen. Hij doet het echt geweldig, echt een lieve opa voor mijn ventje :)

Funny me oh het wordt echt spannend meid! Doe maar rustig aan! Balen dat de meiden ook aan de diarree zijn :(

Hummelke idd een lekker klein meisje heb jij zeg! Mijn bink is al ruim 12 kilo en 83 cm :$

Eva ach jee arme Aimar gebeten :(

Queen super nieuws meid! Gefeliciteerd!

Steen veel plezier morgen op de huishoudbeurs!

Jannes ja ik ben begonnen in Sydney en toen naar boven gereisd tot aan Cairns, geweldig mooie kust en veel gesnorkeld. Vanuit Cairns met een binnenlandse vlucht naar Alice Springs, echt te gek! Vanuit Alice Springs naar Perth gevlogen. Juist omdat de meeste backpackers daar niet naar toe gaan wilde ik het graag zien. En we hebben daar nog mooie natuurverschijnselen gezien. Uiteindelijk nog met een aanbieding naar Darwin geweest en toen weer terug naar Sydney. Ik geloof dat ik ruim 10.000 gulden kwijt was maar het is echt dubbel en dwars de moeite waard geweest!
    Lekker zeg morgen de laatste werkdag! En zaterdag gaan we jouw buikkie bekijken :D

Ingeltje och dat is balen dat je waarschijnlijk niet kunt gaan :(

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    oeps verkeerd :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje je hebt pb

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    weet ik niet. ik weet alleen dat die monteur hier het ook niet wist, en dat hij er toen via een collega achterkwam. ik had het inmiddels zelf ook gevonden via Google ;)

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ga off. Tot morgen en slaap lekker allemaal!

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: ik ben ook gestart in Sydney. Daar woonde mijn vriendin tijdelijk. Vanuit daar zijn we langs de Oostkust naar boven afgereisd. Ik vond vooral Byron Bay geweldig. Niet zozeer om de plek, maar meer om de sfeer die er hing. Brisbane vond ik vies tegen vallen. Denk dat het mijn duurste vakantie ooit was. Voor 16 dagen, was ik ruim 2500 euro kwijt. Maar ik mistte mijn vriendinnetje zo dat het het dubbel en dwars waard was. Riep daar trouwens ook veel leuke reacties op. Iedereen had zoiets van: hoe lang blijf jij? En van hoe ver ben je daarvoor gekomen?

Deel Deze Pagina