Welterusten Eva! @Yule, jeetje wat balen van je wasmachine. Wel een goede service van mediamarkt. @Azeb, echt gaaf zo'n reis! Wij willen over een tijdje ook weer gaan reizen, wij zijn echte Amerika freaks! @Wupje, wat leuk dat Kyano zo geniet bij opa, geweldig om te zien he! @Ingeltje, had jij toevallig nog aan Cossy gevraagd om ons uit te nodigen voor de msn groep? Heb er nog niets van gehoord.... Ik ga ook zo slapen, mannetje komt zo thuis. welterusten allemaal!
@jannes ooh heerlijk morgen laatste dag en dan aftellen @yule huh idd dat mag niet, als je hem goed waterpas hebt, met hoge toeren moet hij dat nog niet! @ingeltje gekkie does normaal @steen ik vraag cossy ff
Heeyheey, ik heb je al 2 keer uitgenodigd op msn? maar er gebeurt niet veel... Kan alleen mensen toevoegen die in mijn lijst staan... Maar Parr gaf me net een ander email adres van jou, dus misschien was dat de verkeerde ofzo? Nouja, ik heb dat andere adres ook toegevoegd nu.
@ Cossy: anders moet je ons eerst even voor je gewone lijstje uitnodigen en dan pas voor de groep....
Goedenmorgen! Ben weer aanwezig op me werk (is ook alles mee gezegd..) en hoop dat 't gauw 17 uur is! Mike moest weer enorm huilen op t KDV, maar zal net als de vorige keren wel loslopen. Straks nog even bellen voor mijn gemoedsrust en dan ist weer klaar. Heb echt onwijs zin in volgend weekend, lekker overal nieuwe verf! En heb A zover dat we de slaapkamer 2 tinten mintgroen doen.
Pfffff.....ik weet het even niet meer met Aimar...beneden alleen maar bij mama willen zijn. Ik wilde me even omkleden dus zoals gewoonlijk in zijn bedje neergezet om even te spelen. Grote lol. Maar toen ik hem eruit wilde halen, wilde hij er in blijven en pakte zijn speen en knuf en lag erop. Dus ik besluit hem op bed te leggen omdat hij zo moe leek. Nu ligt hij in bed te huilen Ik laat hem maar even want volgens mij is hij heel moe....of heeft last van zijn oortje want daar wees hij vanmorgen naar.....nouja ik kijk het wel even aan....
@Eva, fijn is dat he.. Wanneer er ooit een gebruiksaanwijzing word uitgevonden wil ik hem in 3-voud! Maar denk toch echt dat t die laatste sprong is waar onze kereltjes last van hebben. Mike is ook zo baldadig en wispelturig etc.
Eva, lastig he. Levi heeft ook van die dagen dat er geen touw aan vast te knopen is wat hij nu wil ( of juist niet )
Hier zijn ze ook niet op hun allergezelligst. Niets is goed (alleen maaromdat ze neit op tafel mochten klimmen) Straks moet ik naar de internist en gaan de meiden bij opa slapen. Ik moet precies onder hun slaaptijd dus dan is het makkelijker om ze even bij mn ouders (mn moeder is nu aan het werk) op bed te leggen.
Goedemorgen! @Missy: leuk, het huis een nieuwe look geven! Het frist er ook altijd zo lekker van op vind ik. @Eva: soms zitten ze zichzelf ook zo in de weg he. Hopelijk slaapt Aimar inmiddels al. Hoe gaat het met zijn wang? @Anno: beterschap! Yule & Kaatje: veel plezier! @Funnyme: hoe gaat het vandaag met je? Ik lees dat je het zwaar hebt met je zwangerschap *KNUF*
ego: Teun is vandaag op het KDV dus zo even aan de slag in huis en nog wat voor mijn werk doen. Hoe het toch telkens zo vies en rommelig kan worden in een paar dagen Naja, we gaan gewoon weer aan de slag. Gister is oma hubbie overleden. Eindelijk, want ze wilde zo graag en ze kon niets meer. Iedereen had al afscheid genomen dus het is mooi gegaan. Ze is in haar slaap overleden. Nu is ze weer bij haar man hoop ik dan maar. Maandag de crematie al. Verder weinig nieuws eigenlijk hier.