Goeiemiddag! Even heeeeel snel. @cossy: Oooh, mooie avatar En mooie echo dus. drinken/tussendoortje: Freesia, mag ik de überzeikerdplaats met je delen? IrisBkind krijgt water, kabouterthee, (soms diksap) (en op dagen dat ik er ben is zijn hoofddrinken gewoon BV); heeft tussendoor fruit, rijstcracker, rozijn of soepstengel en als toetje yoghurt of kwark (geen danoontje). zieke kindjes: Beterschap! schelden: Tja, zullen wij ook op moeten gaan letten denk ik. Maar heb geen zin om van die opgepoetste toestanden als "sjips" te gaan gebruiken. Je weet idd toch wat er bedoeld wordt. @pupke: Zo, hard werken Verder niet veel nieuws. We liggen hier nog steeds een beetje in de lappenmand door verkoudheid. Vannacht ook bagger geslapen omdat ik steeds moest hoesten Maar verder voel ik me wel ok, dus er wordt gewoon gewerkt enzo. Weekend wordt druk met verjaardagstoestanden en dan maandag de sleutel. Jeej! Fijne vrijdag allemaal!
Agos Miracle, wat zielig zeg Zo'n klein ziek humpie. Hoop dat ze er weer snel bovenop is. Toch even over eten: (haha) Jill eet weer heerlijk nu de verkoudheid over is. Van de week bleef ze wijzen naar mijn zelfgemaakte lasagna. Drie keer opgeschept voor haar. Dat deed mama goed Drinken: Jill drinkt biologische diksap, heel klein beetje met heel veel water. Of aangelengd troebel appelsap uit de regio hier. Ik ben niet zo voor roosvicee, zit boordevol suiker. En al helemaal niet voor al die 'kinderdrankjes' en melk met smaakjes. En kindje zal zichzelf echt niet uit laten drogen omdat hij/zij het drinken niet lust. Maar goed, ik ben een hele strenge mama natuurlijk Ik krijg al jeuk bij het woord Pyjamapapje of Oma's kip met worteltjes
Die bordjes van Olvarit zijn dat, die hebben de mafste namen En mensen stappen er met beide voeten tegelijk in, in die marketing onzin. Ik zie het elke dag op mijn werk
Hier ligt ons mupke alweer 2,5 uur te slapen. Ik heb dus de benendenverdieping helemaal schoon en net nog een half uurtje met mijn vriendin gebeld. Haar zoontje is gisteren 1 jaar geworden en morgen gaan we naar de verjaadag. Heb er zin in. Sannemart oh wat moeilijk lijkt me dat voor de ouders van jouw nichtje. Zo frustrerend. Maar ook heel herkenbaar want ook hier is de avondmaaltijd steeds vaker een strijd. De laatste 4 dagen ging het goed en gisteren eerst weer brullen en vervolgens na 10 minuten toch maar eten Jannes ik vind de babywalks het leukst! Hi hi ga dus niet zoals alle andere voor 1 Miracle oei dat is idd heftig zon nacht . Gelukkig nu weer zo goed als beter en lekker uitgeslapen dus vanochtend! Eva even lekker mama-tijd na zon vermoeiend ochtendje is ook erg lekker! De poets komt wel . Ik ga mijn haar eens fohnen....schandalig nog niet gedaan en daarna zal Kyano toch wel wakker worden lijkt me.
Mijn vriendin is bevallen van een zoontje Max en hij weegt 2880 gram. O kan niet wachten om hem morgen of zondag te gaan bewonderen!!
Ik heb niet alles bijgelezen, 15 pagina's is me toch iets te veel. Cossy, heerlijk zo'n kleine frummel in je buik! Drinken: hier halfvolle melk, water en diksap (zwaar aangelengd). Tussendoortje: fruit, soepstengel, rijstwafel, gewone liga, nijntje koekje of rozijntjes. Toetje: gewone yoghurt zonder iets erin wil ze niet, dus klein beetje diksap erin, maar haar favoriet blijft vanilleyoghurt! Jannes, proficiat met Max! Hier alles prima. Ilse ligt in bed en mama kruipt ook even op de bank.
@jannes gefeliciteerd met Max @irisB spannend maandag de sleutel!!! hier is het lekker rustig julia slaapt en rik is naar het ziekenhuis vanmiddag nog even boodschappen doen en vanavond naar mijn werk we gaan onze groep omruilen met de peutergroep dus verhuizen!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zit ik net lekker te breien....totdat de kat me doorhad en telkens mijn breinaalden aanviel Leuk joh een huisdier
Jannes, gefeliciteerd met de kleine Max! Mijn apestaartje doet het niet meer...oh wacht alle tekens zijn van slag ......
@Jannes, GEFELICITEERD met MAX! @Eva, moet je effe rechtsonder op je toetsenbord icoon klikken en weer op VS instellingen zetten.
Zoete dingen eten+drinken. Levi krijgt qua drinken dus water, roosvicee, thee en melk. Heel af en toe hebben we eens pakjes appelsap of sinasappelsap in huis. Yoghi ect krijgt hij niet Eten : Hij krijgt 1x per dag snoepjes van jip&janneke ( rozijntjes, yoghurt rozijntjes, appel of aardbei stukjes ) Verder 1 liga of ontbijtkoek en als toetje vla of yoghurt. Heel af en toe eens een danoontje Jannes, ik ga voor muursticker 1 Gefeliciteerd met Max ! Missy, belastingdienst, leuker kunnen ze het niet maken :x Anno, ow jee rik naar het ziekenhuis ? toch niets ernstigs ?
Bedankt dames, het is sticker 1 geworden. S. vond die ook het mooiste. Hij was bij die andere bang dat dat na een jaar niet meer leuk zou zijn. Deze is voor enkele jaren leuk. De productie duurt een week of 2-3, maar zodra hij erop zit, zal ik het resultaat laten zien. Eerst maar eens dat kamertje leeghalen, bedje ophalen, spullen kopen en alles inrichten. Grappig dat we ons daar nu nog niet druk om maken, terwijl we bij Sara alles al haddens staan met 30 weken.
drinken hier krijgt robin ook yoki ook dagelijks. ik ben er niet zo moeilijk in. bij rene was ik het wel maar die is nu een zeikerd met eten geworden, robin krijgt het nu gewoon hij mag al zoveel niet hebben dus vindik het niet zo erg.
@kaatje, of het ernstig is weten we niet maar rik is bij zijn oma op visite ligt er al 1 1/2 week en we weten nog niet wat het is knap hoor potje, ik wil er mee beginnen in de zomer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx