Volgens deze site hoeven ze pas vanaf 2.5 te springen Motorische Ontwikkeling - Wat kan 'n kind op welke leeftijd? | Mens en gezondheid: Kinderen
@azeb: nee nog niet ze gaan vanavond verder steggelen @kaatje: op zich geloof ik wel dat ze goeie service hebben als je maar langs de klantenservice komt....
Funny, mmm lastig, maar ik denk toch dat ik me bij Yule aansluit. Zo laat nog overstappen zou ik niet doen en het is niet eens zeker dat hij de bevalling begeleid. Yule, grrr nog geen wasmachine Kaatje, geen idee springen en fontanel. Fontanel is volgens mij helemaal dicht tussen 1 en 2 jaar, dus wie weet is dat al zo, heb eigenlijk nooit gevoeld bij Ilse. Ilse was na bijna 4 uur slapen nog steeds niet te genieten. Wilde niet eten en was alleen maar aan het gillen. Ze heeft wel yoghurt op en een kwart appel. Ik hoop maar dat ze doorslaapt vannacht. Ik ben helemaal op. Vandaag echt extreem moe. Ga denk ik nog een beetje tv kijken en dan binnen een uur mijn bed in. Toedels!
Over het fontanelletje, ik heb toevallig deze week gevoeld bij Sylvie en bij haar is het nog niet helemaal gesloten( sterker nog het is nog een aardig stuk open) . Dacht eigenlijk dat het niet klopte omdat ik verwachtte dat het allang gesloten zou moeten zijn. Maar dat is dus niet zo?
Ik heb zelf altijd gehoord dat dat rond de 2 jaar dicht gaat. maar weet er het fijne ook niet van hoor.
JA he was ook een heel verhaal erover bij de visboer met een agente in burger een heel verhaal En wat betreft het fontanel, kan al dicht zijn. Bij kyani is hij namelijk al dicht! Had de huisarts gevoeld toen kyani slecht dronk en at en toen hoge koorts had. Toen was zij 13 maanden. En kyani springt ook hoor
Hihi we lijken wel beetje op elkaar ik heb de SPH gedaan (opvolger SA) en ik denk er nog steeds over om de PABO te gaan doen. Verder hebben we ook allebei van die knappe mannen met donkere krullen (niet slaan... ik zei toch een béétje?)
Bij Teun is zijn fontanel ook al dicht. Toevallig laatst gevoeld. Volgens die berekening zou Teun dan 1.87 moeten worden. Ik haal zijn lengte een stuk naar beneden. Dan zou hij kleiner dan zijn vader blijven (1.89). @Funnyme: ik zou denk ik zelf ook niet meer overstappen omdat dit voor mij alleen maar onrust zou veroorzaken... maar goed je moet doen wat jezelf goed lijkt. Jij moet tenslotte bevallen. @Yule: jeetje van een gezeik zeg met je wasmachine Dat is echt niet te doen met een dreumes aan de diaree. Kun je geen wasje bij iemand in de buurt draaien? Wij hadden 6 maanden geleden hetzelfde (alleen zonder diaree) en via bcc hadden we de volgende dag een nieuwe.
Ik zie inmiddels dat je al lid bent! Als het goed is heb jij nu ook deze groep in je MSN en kun je mee met de hete groeps-chat de volgende keer!
Het is Cos inmiddels gelukt medeeigenaars aan te wijzen, dus ik heb je uitgenodigd. Eva is ook uitgenodigd, zal nu ff Missy en Funny doen!
Hai Vanmiddag een gezellige middag gehad. Kyano had eerst nog een marathonslaapje gedaan. Van 11 tot 14 uur Is voor hem echt veel. Maar volgens mij zat er iets niet helemaal lekker in zijn buikje want hij heeft ook niet veel gegeten. Bij de verjaardag was hij lekker vrolijk en heeft iedereen ge entertained Dniise wat een lieve foto bij jouw avatar! Eva ik heb ook zon pak kantonese kip staan maar had het nog niet klaargemaakt omdat ik bang was dat het misschien te pittig was maar Aimar vind het dus heerlijk Kaatje balen van de cv zeg Yule grrr the wasmachine story has not ended yet :x Fontanel is bij Kyano bijna dicht, maar springen zie ik hem nog niet zo snel doen Hummelke welterusten en ik hoop dat je er morgen gezellig bij bent! Zo en nu gauw GTST kijken
Jeeetje! Dat is wel heel erg fout.... poeh.. ik mag toch hopen op een groot excuus.... en je werkt nog wel zo keihard.
Hier heeft Julian af en toe witte bultjes die jeuken... ook geeeen idee waar het van komt. Ik denk ander wasmiddel...