September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, balen van je spiraal. Brrr word al eng als ik eraan denk...
    En och arme Emma :(

2. Het eerste half jaar was ik super tevreden over mijn spiraaltje. Ik had nergens last van en vloeide helemaal niet meer. Helemaal top dus!

Maar na dat half jaar ben ik ineens constant gaan vloeien. Je zou kunnen zeggen dat van de 28 dagen in een cyclus ik er 27 ongesteld ben. Natuurlijk vloei ik niet altijd net zoveel als tijdens mijn echte menstruaties, maar het is meestal te veel voor een inlegkruisje en dat ben ik dus echt helemaal zat.

Wij stappen nu over op een meer radicale manier van anticonceptie: Lolaman mag zich binnenkort melden bij de uroloog (die wacht dus ook op een oproep...) :D:D:D

Als een derde kindje zich nog wil melden, moet het dus opschieten... ;)

3. Nee, helaas...

Beterschap voor Saartje!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga hier vast off
    tot morgen

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Queen heb je meerdere kippenhokken? Omdat je net klaar was met vergroten en nu sta je er weer op....

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Funny: hahaha, die zin zou je eens moeten lezen als je geen idee hebt dat jullie Farmvillen.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja je kan hem paar kee ruitbreiden ;)

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh ik zie het al je kan 2x vergroten.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ;):D:D

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    als we het maar snappen he :D

welterustenmeiden ik ga hier alvast afsluiten.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij hebben een avondje gezellig met z'n tweetjes op de bank doorgebracht. X factor gekeken en erg moeten lachen, maar nog meer moesten we lachen toen we later VOC op BNN keken :D

@ Lola: ojee, meeting missen omdat Emma ziek is. Niet leuk :( Ik hoop dat ze snel weer opknapt!

@ Ingeltje en Freesia: Van ingeltje wist ik het al, maar dan lijk ik dus nu ook een beetje op Freesia ;) Leuk!

@ Jannes: beterschap!

Verder weet ik het niet meer en was eigenlijk ook van plan om alleen bij te lezen en dan mijn bedje in te duiken. Aimar zal wel weer voor 7 uur wakker zijn morgenochtend... ;) Weltrusten allemaal!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gecondoleerd meid :(

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zoooooooooooooooooooooo
    Heb de belastingaangifte ingevuld.
    Jemig wat ingewikkeld zeg met 2 huizen in 1 jaar waar je niet MEER en ook NOG niet in woont.
    Als ik het goed gedaan heb krijgen we nog iets van 2500 euro terug. Jeeeeeeeeeeeeeej!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wie klikt nog even op mijn kippenhok? Moet er nog 2!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :$:$ ben benieuwd hoe het afgelopen is! jeetje zeg!!!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik vind dat jij je 200% hebt gegeven de afgelopen jaar en vind zijn reactie ook onterecht. Als was het voor hem ene moment iets (denk aan mssn iets privé niet mee zitten) vind ik een apology wel terecht! geen bedankt! Wel goed van je dat je het af kan sluiten maar ik vind wel dat hij excuses moet aanbieden!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    WIj hebben ook meer inde praktijk zitten. De eigenaar vind ik niks, kil man eigenlijk.. oftewel streng, zo komt hij over. Ik heb gelukkig bijna altijd dezelfde vrouw. Ontzettend aardig persoon die zelf moeder is van 2 jonge kids en ook BI heeft gehad. Dus gaat dan niet alleen over hoe het met ons katten gaat maar zij vraagt mij dan ook hoe het verder met mijn BI gaat!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate wordt dan 179,5cm!! das langer dan mij :( ;)

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Ik heb een gezellig, maar erg vermoeiende, dag op de huishoudbeurs gehad. Lekker met een vriendin geshopt! Ik ben een uurtje geleden thuis gekomen.
    Ik lees dat er Emma en Sara en Ilse morgen waarschijnlijk niet komen, beterschap dames! Ik wacht wel even af wat Wupje en Pupke doen.....

@Sannemart, gecondoleerd.

@jannes, jeetje dat meen je niet zeg, zo'n reactie! Als er iemand is die gewoon kei hard gewerkt heeft, ben jij het wel! Je hebt op zijn minst een excuses verdiend. Maar ondanks dat, toch heerlijk verlof nu! Lekker genieten!

Verder een dikke knuffel voor iedereen!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik vind dit ook heel erg jammer van hem! Ik hoop dat hij beseft dat hij verkeerd bezig was zo!

Deel Deze Pagina