Ik weet het ook nog heel goed hoe er een hoop gedoe werd gemaakt toen ik 50% en daarna 100% de ziekte wet in moest toen! En dat terwijl ik mij 200% had gegeven!! En daarna nog een keer toen ik uitgeschakeld was met mijn BI! :x:x Dus toen ik weer terugkwam en een gesprek had met mijn restmngr (wel een nieuwe, was voorheen mngr maar werd rest mngr in de tussen tijd 8)) heb ik hem héél goed mijn gedachten laten weten en hoe teleurgesteld ik was in hem/hun. Nou hij wist niet waar hij kijken moest en zei duizende keren dat hij spijt had en dat ik helemaal gelijk had en dat ik best veranderd was heerlijk moment! en ook een eye opener over mijnzelf!
sorry voor al dat gequote meiden.. jullie kletsen heelveel en ik heb nog steeds hoofdpijn ben ook moe maar niet slaap moe :S eerder gewoon vermoeid :S dikke knuffs aan iedereen!!!
Goedemorgen allemaal! Wij werden al vroeg gewekt door Mike die riep koudddd, kouddd! We hadden hem in een dikke slaapzak zonder mouwen gedaan, want had niet verwacht dat t weer zou sneeuwen vannacht.. Grr, weer die rotsneeuw overal! Vannacht dus maar weer dikkere slaapzak met mouwen doen. Verder geen plannen, denk lekker me serie kijken vanmiddag als Mike slaapt.
Mogge allemaal. Hier was R weer om 7 uur wakker, ik ben er om 7.30 maar uitgegaan want hij bleef roepen... hubbie ligt er nog in, grmbl.
Jannes, jammer dat je baas niks meer heeft laten horen. Maar zet het maar van je af, je verlof kan nu beginnen! Lola, wat balen zeg dat je naar de OK moet voor je spiraaltje. Funny, fijn dat je je beter voelt. Parr, knuf voor jou! Hier slechte nacht gehad. Dik 2.5 uur wakker gelegen en nog beneden olympische spelen en kabinet gekeken. Ben ook nog eens snotverkouden geworden. Tot nu toe lijkt mijn ontbijt er wel in te blijven...zolang is rustig doe. Vandaag dus geen meeting voor mij.
Goodmorning! Hier op zich goed geslapen. Aimar werd pas om 7:15 wakker maar kat liet al om 6:30 van zich horen :x En dan 20min lang Aimar stond net zo schattig te dansen bij de salontafel. Mijn vriend kijkt vaak TMF en Aimar stond dus helemaal mee te swingen. Hier nog wel steeds verkouden Volgens mij ben ik al 2 maanden verkouden..... Straks even boodschappen doen met Aimar en vanmiddag naar een verjaardag van mijn vroegere oppaskindje. Verder wat klusjes in huis. @ Cossy: beterschap voor Vince! @ Lola: ik hoop dat Emma ook snel weer de oude is. @ Hummelke: jammer dat je door de misselijkheid niet mee kan met de Limbo-dames.... @ Jannes: hoe is het met jou en Sara? Gaat de meeting nog door al deze afmeldingen???
7:00 is toch al veel beter dan 6:00 toch? Mijn vriend kwam vandaag mee uit bed En morgen mag ik uitslapen.....tenminste ik ga een poging doen!
Ja 7 uur vind ik een prima tijd hoor haha.. Als ik garantie had dat t minimaal elke ochtend 7 uur zou zijn tekende ik ervoor. Mike heeft nu in 2 dagen tijd 2 hoektanden onder door. Nu alleen nog boven de hoektanden en dan zijn ze voorlopig weer klaar toch? De laatste 4 kiezen komen later toch?
Nog een vraag.. Mike heeft opeens een fase (tenminste dat hoop ik) dat hij zichzelf op zijn hoofd slaat en ook zijn hoofd tegen de deur bonkt. Herkent iemand dit? Enig idee waarom hij dat doet?
Nou als hij boos is slaat hij gewoon ongecontroleerd om zich heen zeg maar, echt frustratie omdat hij t niet onder woorden kan brengen. Maar dat slaan op zijn hoofd of bonken tegen de deur doet hij voor de lol en kijkt ons dan echt aan of we moeten lachen. Maar zeggen dan dat dat toch auw doet en pakken zijn handjes beet.
Dat denk ik tenminste, misschien grappig geluid ofzo.. En op zijn hoofd slaan, kan dat ook zijn omdat hij pijn heeft van zijn oren ofzo? Hij doet dit namelijk al een tijdje.
Hier een slechte nacht gehad. Kleine was zo druk dat ik uren heb wakker gelegen. Maar goed als de meiden slapen kan ik altijd nog even gaan liggen. Ook vandaag voel ik me op mn bekken hartstikke goed. Heb het bed al afgehaald en een heleboel klusjes in mn hoofd zitten. Nou nog proberen om niet teveel te doen...
Goedemorgen, Hier een slechte nacht gehad... ik denk 3 uurtjes geslapen Teun is ineens weer ontzettend aan het hoesten, echt elke 30 seconde ofzo. Dus ik heb bijna niet geslapen. We zijn er 2x uit geweest voor wat drinken en hoestdrank maar ook dat hielp niets. Vanochtend om 6 uur was hij klaarwakker wakker van zijn hoest en een doorgelekte luier. Hij ligt er net weer in en hij blijft maar hoesten. Hebben jullie nog tips, hij hoest zo vaak? Ondertussen klapt mijn hoofd bijna uit elkaar van vermoeidheid (ik sliep al enkele nachten slecht). Kreeg net ruzie met hubbie over een zoekgeraakte bonuskaart :x. Kan even niets hebben nu. En vanmiddag hebben we een verjaardag, heb ik ook weinig puf voor. *klaagmodus uit*
@ Missy: dan denk ik dat het meer een vorm van humor en aandacht vragen is. Gewoon gek doen en kijken hoe papa en mama reageren. Slaan op het hoofdje kan echter wel een link hebben met de oorpijn maar kan ook gewoon lollig doen zijn.... Hier net boodschapjes gedaan met Aimar en nu is hij aan het 'stoeien' en gek doen met papa...oh wat ben ik toch blij met mijn 2 mannen
@ Sannemart: hier helpt bisolvon altijd erg goed om Aimar's hoest los te krijgen. Verder wil ik je nog een dikke knuffel geven! Beterschap met de kleine Teun!
@sannemart: hoest 's nachts komt vaak doordat het slijm achterin de keel loopt. Een beetje schuin leggen (hoofd hoger) kan dan helpen. Sprayen (omdat het slijm uit de neus is) kan ook helpen. En bisolvon.