September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hellotjes!

Heb alles gelezen maar ff geen puf om op alles te reageren. Ben met mijn CT werkjes bezig :p

@jannes joohooo mooi buik :D Jammer geen excuses, maar wel fijn dat hij jou iig een fijne verlof etc wenste! Hij is dan toch een mens :p

@pupke ach gossie heb je dat allemaal gedaan :O Ik zie een hele koprol voor mij als ik dat zo lees!! Doe je wel even rustig aan! Knuffs!

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: :$ Zo je hebt een behoorlijke smakkert gemaakt als ik het zo lees! Ik hoop dat je er niet al te lang last van houdt en nog wat elegantere maar stevige schoenen in je kast kan vinden ;)

@ Jannes: wat een mooi buikje! En voor de rest nog steeds een sprietje, hoe doe je dat toch? :)

Wij zijn weer terug van de verjaardag. Aimar was omringd door grote jongetjes en 1 meisje. Ze wilden allemaal met hem spelen en Aimar vond het prachtig. Hij heeft maar 1 uur en een kwartier geslapen vandaag maar is vrolijk :)
    Nu ben ik hutspot aan het koken, het ruikt al helemaal lekker!

3. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Mooi buikje jannes. Balen dat je laatste werkdag zo moest zijn. Ik wens je een heel fijn verlof. Geniet er lekker van.

Hier een kort nachtje gehad. Lotte heeft 2 ontstoken oogjes en is verkouden. Dus gisteren bij de HA oogzalf gehaald en homeopathische pilletjes. Gelukkig zijn haar oogjes al een stuk minder rood, maar ze had wel vandaag 39 graden koorts. Vanavond voor het slapen gaan maar een paracetamol geven en ik hoop dat ze dan een lekker nachtje doorslaapt en hopen dat ze zich morgen dan beterder voelt.

4. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    He meiden, lekker rustig hier vandaag.

Limbodames, leuk dat de meeting geslaagd was, jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Pupke, voor jou een dikke knuffel, je hebt zo te lezen een flinke smak gemaakt!

Jannes, mooie buik hoor!

Verder weet ik het niet meer, ben te moe.

Vandaag weer een erg laag energieniveau. Wat kleine dingen gedaan en net nog een stukje buiten gewandeld.

Ilse heeft weinig geslapen en was dus gevloerd en ligt al in bed. Ik denk dat ik over een uurtje ook ga slapen, hopen dat ik vanacht beter slaap.

Toedels!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: we hebben het er straks helemaal niet meer over gehad, maar wat rot voor je dat je een ok krijgt zeg!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: jeetje jij bent er bekaaid vanaf gekomen zeg!
    Vast omdat je Quinten vast had en je jezelf dus niet kon opvangen.
    Had J. hier laatst ook, die viel boven aan de trap over de poes en om te zorgen dat hij niet achterover de trap af flikkerde met Raven in zijn armen liet hij zich voorover vallen. Raven had niks maar hij een onwijze jaap (hahaha) in zijn scheenbeen.

@jannes: mooi buikie hoor! Heel bescheiden idd.

Raven heeft vandaag nieuwe schoentjes. Snel even met haar naar de schoenenwinkel in het dorp gewandeld en daar gepast. Ze vond het maar niets dat die verkoopster de schoentjes aan trok maar toen ze ze eenmaal aan had vond ze het geweldig. Ze mochten niet meer uit en moesten mee naar bed.
    Ze zijn een tikje roze maar het minst erg van alle schoentjes vond ik. Er zit een camouflage printje op en bloemetjes applicatie.

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sjee Pupke, wat een heftig voorval! Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt. Dikke knuffel voor jou.

Jannes, wat een geweldig lijf heb je toch, zwanger of niet :D

Ben benieuwd naar de meetingfoto's, jammer dat er een aantal niet konden. Beterschappies!

Yule, ik wil ook andere, echte schoentjes voor Jill. Ze loopt nu sinds kerst, dus lijkt me niet te vroeg. De Kaboogies zijn nog steeds te groot, ze loopt een beetje op de binnenkant. Gelukkig zijn ze zacht en kan dat geen kwaad. Maar ik merk nu dat voor buiten echte schoentjes nodig zijn. Welk merk heb jij?

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ kaatje: jij had hier een link geplaatst van een site over ontwikkeling per leeftijd....volgens die site moet Aimar binnen 3 maanden los kunnen lopen...zo niet dat heeft hij een ontwikkelingsachterstand :$

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: ik heb ehm... ff kijken....
    Pepino's gekocht
    bij de beste schoenenwinkel in het dorp
    (daar waar ze geen schoenen wilden verkopen als Raven nog niet 6 weken los liep, wat ik erg goed en weinig commercieel vond)

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pupke: jeetje, je hebt flinke smakkerd gemaakt! Hopelijk voel je je morgen niet te beurs.

@Yule: leuk dat Raven zo blij was met haar schoentjes.

@Eva: en hoe smaakte de Hollandse pot?

@Parr: heb jij nu al eigenlijk internet? Ik wel, maar mijn laptop wil maar niet communiceren met de router. Is iemand nu mee bezig want elke keer kabel uitrollen is heel onhandig.

Buik: bedankt voor de lieve feedback. Vind mezelf echt enorm en mensen die mij kennen zeggen ook dat ze me zwaar vinden.

Er komt echt niks leuks op TV of wel??

11. hallo,

@jannes mooie buik!!mag je trots op zijn

@yule hier vandaag ook nieuwe schoenen gekocht en julia had ze ook bijna mee naar bed genomen haha

@eva hoe smaakte de hutspot?

@pupke auw!!leuk zo'n meeting haha

ego:
    julia slaapt en mama gaat er ook zo in
    voel me toch nog niet helemaal fit.
    zijn vandaag dus op zoek gegaan naar nieuwe schoenen
    bij de eerste winkel zeiden ze maat 21, bij de 2e winkel zijn haar voeten nog uitgebreider opgemeten en daar had ze 22.
    ze heeft nu mooie witte met zilvere schoenen met 2 open gaatjes, echt dichte schoenen hadden ze niet meer

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Anno, welk merk?

Ik vind niks leuk!!!! Boehoe!!!

13. jochies was het merk

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Foto's van de schoentjes aub voor deze (kinder)schoenengek! :D

Hutspot viel een beetje tegen :( Ik had teveel aardappels (of te weinig wortelen/uien ;)) en te weinig zout....die van mijn moeder smaakt altijd veel lekkerder! :) Maar de kipschnitzel was erg lekker en na het eten heeft mijn vriend een mcFlurry gehaald en dat maakte een hoop goed :D

@ Anno: oh nog steeds niet fit :( Duik maar lekker vroeg je bedje in. Hier trouwens weer giga keelpijn :(

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Eva, met jou kan ik praten :D Foto's please!

BTW bij mij smaken 'prakkies' nooit zoals vroeger thuis... :(

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee ik heb nog steeds via mijn mobiel, heel traag en beperkt :( Ik hoop nu gewoon dat het weer idd zachter wordt/blijft zodat wij uiteindelijk fatsoenlijk internet hebben!

Jouw laptop probleem klinkt héél herkenbaar. Mijn lappie en die vna mijn schoonmoeder (toen wij nog daar woonden) wou ook niet communiceren met de router. Ik heb hubbie net gevraagd. Hij zegt dat vaak met laptops moet je apart ergens anders de netwerk activeren. Bijv. bij mij heb ik boven aan mijn toetsenbord een knop met een beeld van een satiliet. Als ik die indruk vervalt mijn netwerk (geen internet meer dus).

Hubbie kijk Hellboy :p dus is wel wat op tv, maar ik ben druk met mijn CT gebeuren :p

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja....ik heb de droom om ooit een kinderschoenenwinkel (met alleen de betere merken) te beginnen bij ons in Soest, aangezien die er nog niet zit. Volgens mij wel een gat in de markt. Van slofjes tot schoen: Pasitos!

Ik hoop echt dat ik die droom ooit waar mag gaan maken....

18. dit zijn julia haar schoenen
    maar ik vind ze in het echt leuker
    zijn echt wit met zilver en hier lijkt het een beetje creme

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno beterschappies meis :(

ben ook benieuwd naar de schoenen... dus dames?? links of foto's? ik zal die van Kate proberen op te zoeken

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Anno, oohh die zijn wel leuk! Ik wilde alleen eigenlijk geen witte schoenen voor Jill. Sinds de zwarte laarsjes merk ik pas hoe fijn het is als je die schoentjes niet steeds hoeft te poetsen :)

Eva, ja doen!! Ben ik je eerste klant :)
    Ben je zó dol op schoenen ja? Gaaf :D

Deel Deze Pagina