September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jaaaa, heb weer draadloos internet. Heerlijk!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36

Zie hier de nieuwe schoentjes!
    De toren heeft ze net helemaal zelf gebouwd! Goed he?

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O wat is Raven veranderd. Wat een ontzettend mooi/leuk meisje. *wil ook een kind met haar!!*

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Yule, oh wat een lekker moppie het is het toch!! Die haartjes, echt zoooo cute! Schoentjes zijn ook leuk :D Ik denk dat ik het gewoon aan moet zien bij Jill. Van een plaatje zou ik nooit roze of wit kiezen bijv.

Jannes, jeejjjj!

5. @freesia ik wilde eigenlijk schoenen met veters en ook niet te wit maar ja er was niet veel keus en haar andere schoentjes worden echt te klein
    wil er nog wel wat goedkopere sneakers ofzo bij vinden

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. @yule wat een poepie!!!

@freesia schoenen moet je idd aan zien
    ik vind het ook een groot verschil deze of haar schoentjes die ze al had, ze heeft nu ineens hele voeten ipv voetjes haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    En het erge is, wij hebben hier echt een geweldige schoenenwinkel in het dorp, met alle goede merken. Ik word ook steeds doorgelinkt daarnaartoe op alle kinderschoenensites :D
    Maandagmiddag maar eens heen dan. Nu liefje zien te overtuigen dat haar eerste echte schoentjes echt best wel eens 50 euro kunnen gaan kosten ;)

8. die van ons waren bijna 70 euro, hubbie was er ook niet blij mee maar ja daar ga ik dus niet op besparen
    kleren maakt me niet uit als het er maar leuk uit ziet maar schoenen moeten echt goed zijn!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Freesia: ja rond dat bedrag zul je wel uitkomen. Maar dan kun je er "voor erbij" best goedkope schoentjes kopen. Is volgens onze fysio ook het beste. Dus niet alleen maar op "goede" schoenen lopen. Dus Sara heeft sinds deze week ook licht grijze All Stars. Zo schattig! Maar die mag ze dus niet te lang/veel aan.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate heeft ook Jochies zag ik..

zilveren laarsjes maar ze staan niet op hun site, alleen zomer collectie zag ik :/

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ja, Allstars staan ook heel hoog op ons lijstje voor erbij. Want papa en mama hebben die ook :)
    Net even over gehad: en het mag :$ :p :D

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: het is bij mij vooral de combi schoenen en kids. Ik werk natuurlijk al met kids, vind ik super! En daarbij vind ik kinderschoenen gewoon erg leuk, het feit dat ze moeten zorgen voor gezonde voeten maar daarbij ook leuk moeten zijn voor kids om te dragen, vind ik wel een uitdaging. En ik ben gewoon zo'n muts die Aimar het liefst bij iedere outfit bijpassende schoen aan zou willen trekken...Maar geen geld.....maarja straks kan ik alles tegen inkoopprijzen aanschaffen ;)

@ Anno: leuk! Lekker neutraal!

13. ik had het er even met hubbie over dat julia ook nog sneakers nodig heeft en dat het niet gezond is om elke dag op dezelfde schoenen te lopen
    en hij gaf geen tegenpruttels haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: hmmmm als jij een schoenenwinkel hebt loopt aimar zeker weten elke dag op wat anders.... :D

@jannes: lief he die krulletjes.... wij vinden haar ook zo'n popje...
    ze is wel erg veranderd in korte tijd, dat zie ik zelf ook heel goed als ik foto's van een maand of 2 geleden pak had ze helemaal geen krullen nog

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    zw.pagina doet soms een beetje raar, heb net behoorlijk wat berichten gemist......:(

@ Yule: wat een leuke foto! Die opkrullende haartjes zijn echt cute! Aimar kan ook echt ontzettend goed torens bouwen, maar aangezien hij nog niet los kan staan worden ze nog niet zo hoog....:D

@ Anno: haha Rik probeert niet eens meer tegen te pruttelen, hij weet toch dat het geen zin heeft! :D

16. ;):D:D;)

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    denk zal even bijlezen en allemaal schoenen krabbels :p
    hier pas weer nieuwe schoenen als het warmer weer is.
    Die van nu zitten nog goed. Met warmer weer doe je ze toch geen dichte schoentjes aan.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ja echt heel lief! Wij vrezen dat MiniMe2 meer haar heeft dan Sara. Dat zou er wel echt hilarisch uitzien.

@Eva: misschien een rare gedachte, maar ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat een plaats als Soest geen schoenwinkels met goede merken heeft. Hartstikke stijlvol dorp met veel mensen die genoeg te besteden hebben.

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    En kunnen jullie je voorstellen hoe jammer ik het vind dat Aimar nog niet loopt......wel beter voor mijn portemonnee :D;)8) En dan moet hij straks eerst nog 6 weken op zijn shoesme schoentjes lopen en dán mag ik eindelijk gaan shoe-shoppen :)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate loopt op haar laarsjes, op haar HEMA regenlaarsjes en haar 2e hands roze schoentjes (szus) en in huis op haar slipper schoentjes

Deel Deze Pagina