Nou dus NIET! En zo kwam ik op het idee. Er is wel een dure schoenenwinkel maar die verkoopt maar een aantal merken voor kids en verder veel voor volwassenen. Er zit ook een Ziengs en verder alleen Scapino en Van Haren. Wij hebben Aimar's schoenen in Baarn gekocht (zit een kinderschoenenwinkel) en in Amersfoort zit er 1 maar nog niet in Soest. En juist in Soest-Zuid (en Soestdijk) wonen inderdaad stijlvolle mensen met dikke portemonnees (ja ingeltje dat moet ik anders schrijven...) en er zit een winkelcentrum! Er staat nu een leuk pandje te huur...maarja geen startkapitaal en geen ervaring/kennis wat betreft schoeisel....
Straks trouwens ontzettend gelachen om Sara. Als ik vraag waar "naam baby" is, dan wijst ze naar mijn buik en zegt "Baby". Loopt ze op een gegeven moment door de woonkamer over haar buikje te wrijven, zegt ze "Sasa baby" (ze noemt zichzelf Sasa). Grappig he!
Op het cb zeiden ze tegen mij dat een kind los moet lopen met twee jaar. Als het nog niet los loopt met 22 maanden kun je fysiotherapie overwegen.
Ja wij hebben de naam al een paar maanden en noemen haar ook zo. We hebben afgesproken dat als we merken dat Sara hem probeert te zeggen (dus iets dat klinkt als), we ermee stoppen. Maar dat doet ze niet. Ze zegt vooral haar eigen naam en de namen van vriendjes/vriendinnetjes: Beau, Pien, Guusje, Lara.
lieve meiden ik ga echt mijn bed opzoeken stort hier bijna in achter de computer truste en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou ik ga offline, misschien kom ik straks vanuit mijn bedje nog even spieken. Nu even bankhangen en film kijken met mijn vriend....
Trusten meis. Ik ben zo ontzetend stijf van de hele dag alleen werken (= hele dag staan en lopen zonder pauze) dat ik te lui ben om naar boven te gaan terwijl ik wel doodmoe ben
@Freesia: o bah, heb altijd hekel aan dat gevoel. Heb ik vaak als ik in bad zit. Ben ik er eigenlijk wel klaar mee of het wordt koud, maar ben ik gewoon te lui/moe om eruit te gaan en me te moeten afdrogen.
@jannes oh wat een cutiiiiiieeeeeee 8) ik moet haar echt nog een keer in het echie zien!! Ben zo benieuwd naar haar 8) truste voor de dames die onder de wol gaan! Ik heb mijn CT werkjes klaar. Ik wil de QP uploaden voor mijn designer maar rapidshare geeft aan dat het 45min duurt.. en toen was ik de verbinding kwijt *vloekt* dus dan maar morgen naar mijn ouders.. Nu gewoon lekker msnen en pspen
Yep, in bad heb ik dat ook Joh, hoe lang is dat geleden dat ik in bad heb gezeten Twee uur weken met een bouquetreeksje Deed ik vroeger elke week bij mijn ouders.
O doe ik gemiddeld 1x per week (nu ik verlof heb denk ik vaker), goed boek erbij, wat te drinken en maar bij blijven vullen met warm water Neem ook weleens mijn laptop mee en kijk dan online een serietje of zo. Heerlijk. Ga ook veel samen met Sara in bad. Alleen is dat voor mij natuurlijk koud, want ik zit maar tot mijn navel in het water. Pas wilde ik erin stappen, roept S vanuit de douche "kijk uit Sara, zet je snorkel maar op want de walvis komt eraan"....haha... Nou ik weet gelukkig wie het zegt.
Ohhh heerlijk is dat hè, pure ontspanning! Ik wil ook een bad!!! Walvis, phoe. Zeg maar dat Freesia maar 1 kopje water in het bad hoeft te doen en dan stroomt het nog over als ze erin stapt
Jasmijn heeft deze cd met boekje 1,5 jaar geleden gekregen. En het was meteen een grote hit! @Jannes: Mooie buik, jammer dat we 'm niet live hebben kunnen zien. Hoe voel je je nu? @Pupke: Sterkte met je teentje!
Het kindje van mijn zus is van eind mei en loopt pas sinds twee weken los. Enne... er is niets mis met Sara hoor . Met Aimar komt het ook helemaal goed...