September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Oww op die manier..
    Die krijg je pas dit jaar opgestuurd toch, die je moet invullen?

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier eten ze nog minder als bij jou! Maar goed ik maak er geen drama's van. Wil je niet eten? Nou ja dan maar niet. Ik denk dat als ik er een strijd van maak dat het alleen maar averechts werkt. Wel wil ik dat ze altijd 1 hapje proeven. Vaak schudden ze al nee als ik iets op tafel zet. En als ze nee schudden dan willen ze ook echt niet, duwen de lepel of vork weg en houden hun lippen op elkaar.

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zou voor de 2e gaan.

EDIT: Oh ik zie nu elfjes op de eerste... Zou toch voor de eerste gaan.

4. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Eva, hier ook een kat die de breinaalden erg interessant vindt!

Kaatje, zozo nu al het potje, hier nog niet mee bezig, ik zie het wel. Eerst maar eens zorgen dat ze loopt...

Yule, oh nee balen meis van het huis, is het al zeker? En dat terwijl ze al zo'n eind zijn....Dikke knuffel!

Ilse slaapt een beetje rommelig, iedere keer als ik haar er net uit wil halen dan wordt ze weer stil.

Blehhh wat een weer trouwens, het wordt tijd voor de lente!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jannes gefeliciteerd met Max!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Bij de maart mama's is de eerste baby geboren... ze was 16 maart uitgerekend (precies een week eerder als ik) maar de placenta was gescheurd en daardoor is het kindje met een spoedkeizersnede gehaald. VOnd het best heavy.

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee op de website van de Belastingdienst kun je een teruggaaf tool downloaden. Deze moet je invullen. Dus jouw gegevens, die van Alex, je werkgegevens, maar ook zaken als ziektekosten etc. Op basis daarvan berekent het systeem of jij teveel of te weinig belasting hebt betaald. Ondanks dat jullie geen koopwoning hebben, is dit zeker wel interessant om te doen. Anders krijg je de berekening van de belastingdienst in de loop van het jaar en trust me: die is altijd in hun voordeel.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O jeetje wat vroeg! Hopelijk sterkt het kindje goed en snel aan.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, ja klopt. Alleen wij zijn altijd erg traag met zulke dingen. Wij krijgen altijd zelf een brief van de belasting dat we dat moeten doen.
    Zo hadden we in november 2009 pas brief gekregen voor 2008 en heb ik daar begin januari dit jaar geld van teruggehad.
    Dus we wachten even af of we nu ook 2009 krijgen kwa brief.
    Wij hebben namelijk een mannetje die dit voor ons altijd berekend en verstuurd.
    Want geloof dat als je een kind heb je sowieso altijd wat terugkrijgt. Hij had vorige x uitgerekend dat we in 2009 al 700 terugkrijgen voor de zorg van Mike omdat hij dan ouder is dan 6 maanden. Hij probeerde dit voor de teruggave van 2008 al, maar toen was hij nog maar 3 maanden oud.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje nu al een maart mama.

Hummelke, denk dat het ook heel erg aan het kind zelf ligt hoor. Levi is op zich wel een mannetje wat snel dingen oppakt, dus dacht doe gewoon een poging en dan zie ik wel of het lukt

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: balen zeg! Ik hoop echt dat de bouw tochnog voorspoedig zal gaan want ik kan me voorstellen dat je hier buikpijn van krijgt.

@FunnyMe: oef, dat is schrikken! Maken mama en kind het wel goed?

12. @funny oe schrikken hopelijk komt alles goed!!

@yule jeetje wat (*(&&^^%&& hopelijk valt het allemaal mee

boodschappen zijn in huis
    zo eten maken, snel eten en dan naar mijn werk

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    funnyme: oef dat is erg vroeg al! alles goed met moeder en kind?
    Yule: oef wat balen meid!
    Belastingdienst: hou maar op, snap er jaar in jaar uit geen bal van!
    Kaatje: leuk die stoel.. wel gek dat het "normaal" is dat het lieve koppie niet tussen de steunen zit! en zat er ook geen verkleiner bij?

Wij hebben deze.. gericht op groep 1 en 2!

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oh het plaatje doet het niet! nouja als je erop klikt wel haha

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben de MaxiCosi Priori SPS Bjorn.
    Mike vond t gelijk leuk om erin te zitten en deze heeft ook nog 3 standen dus kan hij er ook comfortabeler in slapen.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij krijgen als het goed is een meevaller dit jaar met de teruggave....ik heb namelijk het loon van mijn vriend te hoog ingeschat voor de kinderopvangtoeslag en die van mij denk ik ook....altijd leuk!

@ Missy en Lindaa: belastingdienst...ik vind het ook ingewikkeld hoor, wij laten de belastingaangiftepapieren altijd door een kennis invullen die accountant is en er verstand van heeft. Ik hoef alleen maar een stapel gegegevens mee te nemen en voilá! :)

Net hier enorm veel plezier gehad met Aimar, eerst een beetje gestoeid en geknuffeld en toen voor het eerst met Aimar en de kat samen gespeeld. Aimar vond namelijk een haarelastiekje van mij en dat vindt de kat leuk speelgoed. Dus ik gooien en die kat in de lucht springen. Toen ging Aimar het ook doen...hij werd helemaal enthousiast van die springende kat.
    Verder nog wel wat pieperig/bozig wanneer hij iets wilt en het lukt niet of het mag niet.... ;)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha Eva.. dat gemak heb ik hier helaas niet ..
    maar had al begrepen dat je ook zon figuurtje kan "inhuren" voor een x bedragje en die vult dan alles in voor je!

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Mijn kleine spook is vandaag alweer 17 mnd!:p

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat hard he ! Levi over 10 dagen ook alweer

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja gaat zeker hard!
    trouwens, gisteren toen ik bij de fyiso weg kwam, had ik last van mijn onderste rib! ik zei tegen haar dat ze behoorlijk hard drukte en dat mijn rib zeer deed.. nu heb ik nog meer last daarvan.. is dat normaal?

Deel Deze Pagina