September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jannes weer goed gekeurd bij de vl.

@funny heb je nog wat kunnen slapen vandaag

@missy robin krabbeld ook als zijn luier los gaat zal wel iriteren door het zweten/bewegen het is natuurlijk wel een beetje irri lijkt me en warm.

net weer even wezen shoppen bij de ikea altijd leuk. weer een leuk kastje gekocht voor in de keuken en wat handige doosjes voor mijn kleurstofjes in te doen en voor rene een pak knutsel papiertjes.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik was vandaag voor het eerst in mijn leven bij een Action.
    Groot ! begon spontaan te duizelen haha. Maar echt een winkel voor mij al die koopjes. Maar goed dat Ferry me overal langs trok

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jaaahhhh Jill heeft leuke nieuwe laarsjes!!! Er was nog best veel keuze gelukkig. Ik was meteen verliefd op stoere donkergrijze laarsjes zonder veel poespas, maar daar was maat 21 echt te ruim van.
    Nu zijn het deze geworden, alleen zijn die van Jill grijs en niet bruin.
    Afgeprijsd van 80 euro voor 55 8) Ben benieuwd of het Freesiaman opvalt vanavond :D
    Edit, het zijn trouwens Jochies.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mooi Freesia!!

Kaatje:ik vind de Action erg leuk om af en toe te neuzen, al ligt er ook veel rommel.

Hier alles goed. Isis kijkt voor het eerst naar Bumba (gedownload) en vindt het erg leuk geloof ik.

Groetjes!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, ben in deze niet echt veel rommel tegen gekomen.Wel zijde bloemen ect . Ligt er misschien ook net aan waarnaar je op zoek bent.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia gave schoentjes!

kaatje action, is hier net een nieuwe bijgekomen in zaandam en echt heeeeeeel groot.
    Zit boven de AH XXl hier.
    Ik kwam er nie tvaak maar nu wel altijd even binnen kijken als ik bij de ah boodschapjes haal of de etos daar.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, geloof dat ze veel nieuwe vestigingen aan het openen zijn. Dit was een nieuwe op de rijneke boulevard ( zoeterwoude)

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    action kom ik regelmatig is een leuke winkel om te snuffelen en je kan er leuke koopjes vandaan halen.

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben weer lekker pannenkoeken op, ook Femke heeft heerlijk zitten smullen. En ze had de grootste lol met het personeel, tja ze kennen ons daar inmiddels wel ;)

@Freesia, gave laarsjes!

In Nijmegen ook een nieuwe vestiging van Action geopend, ik vind het ook altijd leuk, er blijft altijd wel wat plakken.....

Fijne avond allemaal!

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    he dames, te moe om bij te lezen. Drukke en lange werkdag gehad. Nu effe uitpuffen op de bank en dus even naar jullie zwaaien!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaait terug naar Hummelke*

13. zwaai zwaai

ga even douchen en dan kom ik straks nog wel even spieken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haaaaaai! Hier weer een berichtje van iemand die zich weer helemaal ok voelt en lekker is gaan werken. Er waren wat minder kindjes dan normaal (door vakantie broers/zusjes) en dus lekker relaxed gewerkt en nét even iets meer aandacht voor de kindjes.

Morgen ga ik iets vroeger naar de het werk om koekjesdeeg in elkaar te draaien en dan ga ik met de oudste kindjes koekjes bakken! Ik heb er nu al zin in.

@ Parr: ja die film trailer heb ik bij iemand anders gezien en vond hem zo leuk, dus ge-edit op mijn hyves. Eerlijk gezegd weet ik niet of het april 2010 is of vorig jaar was.....maar zal wel 2010 zijn. DVD of bios weet ik ook niet, zal het haar eens vragen en het dan hier laten weten.

@ Pisum: bij de van Haren hebben ze best leuke schoentjes hè? Ik denk dat ik daar een paar dagelijkse schoentjes ga kopen...als Aimar ooit besluit te gaan lopen :D

@ Tweety: geweldig mooie banner heeft Parr voor je gemaakt. Ik vind die foto echt super! Kapoentjes????

@ Kaatje: haha die Levi (en Ferry....;))
    Action...zit hier niet echt in de buurt maar is soms idd wel handig voor bepaalde koopjes!

@ Steen: wéér pannenkoeken eten??? :$ Gezellig hoor! Hier in Soest zit ook een heel leuk gezellig pannenkoekenhuis. In oude boerderij, er ligt zand op de vloer en de keuken is open, dus je ziet hoe je pannenkoek gemaakt wordt. Ik wil er binnenkort een keer als gezinnetje gaan eten, nog nooit gedaan.

Verder weet ik het even niet meer....

Oja wij moeten nog eten...beetje laat, maar ik werk op maandag altijd tot 18:30 dus pas tegen 19:00 thuis en de kip moest een uur in de oven...dus vandaar.
    Ik ben vast vanavond nog wel online, maar mijn vriend en ik vonden dat we vanavond maar even moesten genieten van een avondje zonder kind in huis....:)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh heb je eindelijk een foto geplaatst, lees ik net die ene dag niet mee :$ ik ga gelijk even kijken! Leuk leuk!!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Alles even snel doorgelezen, las dat Eva weer is opgeknapt, dat de tweeling diarree heeft en mama een rotnacht hebben bezorgd, zag het mooie buikje van Jannes, de lieve foto's van Kyani die veel zelfde speelgoed heeft als Julian, las dat Femke pannenkoekjes heeft gegeten, Missy in een asowijk woont (hihihi) en Levi gekke dingen doet met koeien-uiers... (of eigenlijk papa van Levi) en nog veeeeeel meer leuke dingen...
    Ik las nog dat Azeb mij niet enorm vindt.. maar zij weegt natuurlijk ook niet bijna 100 kilo ;)

Ik ben moe, weer gewerkt, gaat allemaal prima en tijd vliegt.. Dit houd ik nog wel even lekker vol!
    Beetje pijn in de rug, schaambot zo nu en dan, maar goed vol te houden.

Verder krijgen jullie de groetjes van een kleine babymier, die nu over mijn toetsen loopt....

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    zwaai hummelke en Anno!

hihi Ingeltje, de groeten terug!

Eva, hahaha ja de pannenkoekenbakker zit hier om de hoek. En we hadden de afgelopen maanden zo'n drie of vier bonnen liggen voor een gratis pannenkoek, en deze liepen nu eind van deze maand af....vandaar. Maar we vinden het ook alledrie wel erg lekker ;)

Wij gaan een filmpje kijken!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Vanmiddag een heerlijke middag gehad met mijn kleine vent :). Eerst lekker samen gegeten (is al zo lachen; dan vraag ik of hij het lekker vindt, zegt hij hmmmmmmm en wrijft over zijn buikje :D dan smelt ik echt helemaal :)) Daarna op de fiets gestapt en naar het station gegaan en met de trein naar opa & oma. Dit keer vond Kyano het erg interessant. De vorige keer moest hij namelijk huilen in de trein. Toen dus even lekker thee gedronken bij mijn ouders en daarna weer terug en nog even boodschappen gedaan. Toen ik de AH uit kwam, stortregende het :x Ik dacht al oh jee dat wordt een krijsende Kyano maar helemaal niet :( Hij was natuurlijk een beetje beschermd door het schermpje en zijn muts en sjaal maar hij vond het helemaal niet erg. Mama wel, want ik was doorweekt ;) Nou ja we waren gauw thuis dat scheelt.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Queen wat een lieve foto’s van Kyani!

Jannes fijn dat je zo’n heerlijk begin van de vakantie hebt! Hmm ja is idd raar dat Sara niet boos wordt tijdens het eten. Honger heeft ze dus ook wel aangezien ze wel een potje wil. Dat was anders bij Kyano, die weigerde gewoon om te eten. Zal ook wel een fase zijn die hopelijk snel voorbij is.

Steen oh ja idd nu zijn er natuurlijk alweer allemaal zomerschoentjes. Ik moet vrijdag ook weer de voeten laten opmeten maar volgens mij passen zijn schoenen nog wel even.
    Waren de pannekoeken lekker? Ja dus lees ik nu :)
    Oh is dat nog van de AH actie? Ik heb ook nog een kaart en zei al tegen Dennis dat we die deze week toch maar op moeten maken

Kaatje meen je dat nog nooit bij de Action geweest? Ik vind het ook een heerlijke snuffelwinkel. Alhoewel ik niet altijd iets koop maar duur is het zeker niet

Freesia gave laarsjes!

Zwaait ook naar Hummelke en Anno!

Eva fijn dat het weer beter gaat en geniet lekker van jullie avondje zonder dreumes!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    ECHT!!?!?!?
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

*neemt morgen vrij om naar de Action te hollen*

Deel Deze Pagina