action: ik denk dat wij een van de eerste hebben en die is sinds kort verhuisd, vind het leuk om daar te snuffelen haalde er eerst wasmiddel maar die hebben ze niet meer, kan niet overal tegen haal er ook douchezeep, sokken en leuke kadootjes voor weinig geld xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wupje, nee want er zat er voorheen geen één in de buurt. Leuke dag gehad dus. Wij willen ook nog een keer met de bus en trein met Levi. denk dat hij het super leuk zou vinden.
hoi allemaal, Ik kom ook alleen even zwaaien *zwaai* Vanochtend gewerkt en vanmiddag crematie van oma hubbie gehad. Daarna snel wat gegeten, Teun in bad gedaan en daarna in bed. En daarna nog wat opgeruimd en wasje gevouwen, want morgen komen souders eten en dan moet het huis toch wel een beetje fatsoenlijk ogen he. En hun zijn hier eerder dan ik uit mijn werk ben dus net maar even gedaan. Morgen of anders woensdag kom ik weer even buurten. Fijne avond nog!
En ook wupje gaat afsluiten Even nog wat chippies eten en dan richting bed, morgen weer vroeg dag. Hopelijk regent het niet want ik moet op de fiets naar het station. Sannemart was het een mooie dienst? Welterusten allemaal!
Tjee het is al 21:40! Mijn vriend en ik hebben echt gezellig en lang zitten eten We hadden dus kip uit de oven, yuca (volgens mij bij jullie beter bekend als cassave), kliekje rijst met bonen van gisteren en stokbroodjes met roomkaas, erg lekker! Het is dat we niet van wijn houden, anders hadden we die er ook nog bijgepakt. Zeer geslaagd dus. Nu doen we allebei nog onze klusjes (en hobby's ) en dan lekker samen de douche in en slapen. Morgen moeten we allebei vroeg op. @ Freesia: Stoere laarsjes voor Jillie! Nog even een vraagje: Zijn jullie dreumesen ook weer zo aanhankelijk? Ik word er soms bij Aimar niet goed van. Ik kan geeneens een wasje wegvouwen zonder dat hij aan mijn benen hangt te miepen....En ik red het gewoon niet om alles te doen in die 1,5 uur dat hij slaapt.... Oja en nog een nieuwtje: hij loopt dan nog niet, maar uit zijn tripptrapp stoel klimmen kan hij wel sinds gisteren Dus even een tuigje proberen wat mijn moeder nog had liggen. Ik hoop dat dat werkt want ik heb geen geld voor een stokke-tuigje
Ik heb een universeel tuigje van Prénatal en dat werkt ook prima in de Tripp Trapp. Ik zag trouwens dat ze op het kdv ook 'gewone' tuigjes in de Tripp Trapps hebben...
@Wupje, ja inderdaad die van de AH. Leuke dag gehad dus! @Eva, heerlijk avondje samen, super! Femke lijkt weer een beetje uit de aanhankelijkheidsperiode te komen, is erg vermoeiend soms ja. Welterusten meiden, wij duiken er ook in!
Oja...ik raak soms een beetje in de war van onszelf We schrijven op 2 fora en in diverse subgroepen, en ik lees alles braaf mee...maar soms vergeet ik even waar ik het gelezen had en waar ik dus moet reageren Goed opletten dus voordat ik hier iets neer typ.....maar tot nu toe is het goed gegaan
Goedenavond ladies! Ff terug lezen... @missy oef klinkt niet best dat jeuk Kate doet dit ook als haar luier uit gaat, maar dat is vooral omdat het nat etc is... en ik heb zelf door dit kou weer ook meer last vna mijn exceem en droge benen hopelijk weet iemand een tip voor jou! @steen en nieuwe schoentjes nodig? Ik merk dat Kate's ruimte in haar mt 22 beperkt wordt ze hadden gelijk met circa feb wss nieuwe nodig KO *edit* wel grotere maar alleen zomerse dus -.- online gelukt? @queen aw lief heerlijke moppie!! @jannes een geslaagde inwijding van de verlof @freesia nice action idd leuk om te neuzen en scoor ook soms wat! mijn thee/koffie/suiker potten komen er vandaan ff doorsparen voor de boer&bont versie @eva djw! @hummelke zwaai!! @lola uploaden als .png bij tinypic of photobucket en dan de link in de scherm doen (en niet bij de link vakjes!)
zo en nu stukje ego.. werk dag duurde zo lang *zucht* Morgenochtend ga ik met mijn moeder terug naar de HA. Het gaat maar slechter met haar motoriek Maar wat heel apart is.. zij schuifelt vooruit, kan haar benen alleen optillen als zij zou marcheren zeg maar. Maar zij is achter gekomen dat als zij achteruit gaat lopen dat zij heel goed loopt Zij pakt iets heel langzaams maar vangt in een oogknip wel een passei En haar gezicht blijft vaak emotie loos. Het lijkt zo wel op Parkinsons maar ook weer niet.. het lijkt soms op een mini herseninfarct maar ook weer niet En nu dat zij het heel goed doorheeft hoe zij motoriek zo achteruitwaarts gaat schaamt zij zich vreselijk Zij zegt, ik schuifel door de super en voel mij echt een 90 jarige oma en schaam mij dood en wil huilen Ik kan wel meehuilen.. ik snap echt niet wat er met mijn mummy is en zij is maar 56jr!! Dus wil wil alle onderzoeken!! Zij klaagt ook over rugklachten, maar dit gaat verder! Voor de rest gaat alles prima. Ben al uit wat voor taarten ik ga bakken voor mijn feest dit weeken. Appeltaart en Citroen Cheesecake
Ja zij is vorige jaar eind van de zomer geweest omdat de HA toen aan Parkinsons dacht. CT gehad en bloedonderzoeken... niks kwam eruit Hij zij dat als het wél P was dan was het in een hele vroege stadium en konden ze nog niks doen. Zij moet later dit jaar weer terugkomen bij hem. Papa denkt zelf niet aan P. Dit omdat zij vader dit had en hij zegt dit lijkt helemaal niet op... Ik vind vind het gewoon vreemd.. Zij is in motoriek heeeeel traag geworden maar kan opeens out of the blue ineens wel hard lopen of iets pakken En dat zij gewoon bijan altijd een blanc gezicht heeft, dat masker.. wel kenmerkend voor P, ook haar handschrift wordt steeds kleiner. Maar dan mist zij nog de trillen en de somberheid voor P.. Laatst stond zij op toen ik haar wakker maakte (in slaap zittend op de bank) en ging zij scheef staan deed mij denken aan mijn vader vlak na zijn hersenbloeding Mijn mum is mijn alles. Ja dat is logisch.. maar ik heb in NL verder niemand dan mijn ouders en mijn broertje.. mijn familie in EN ken ik lang niet zo goed...
Goedemorgen! Hier weer vroeg uit de veren....uiteindelijk gingen mijn vriend en ik toch nog laat slapen....na wat avondgymnastiek en heerlijk lange gesprekken ging pas om 00:45 het licht uit.... @ Parr: dat klinkt idd allemaal niet zo mooi over je moeder. Ik zou zeker aandringen op meer onderzoek. Meiden ik ga mijn zandkoekjesspullen inpakken en over 20 minuutjes richting mijn werk.
@Eva: bak ze! @all: goedemorgen. Ik ga zo mijn spulletjes pakken en dan naar het werk. Ik moet deze week 40 uur werken, ben ik echt niet meer gewend! Ik ben blij als ik volgende week gewoon weer mijn oude vertrouwde 28 uur mag werken...