@queen irri ja, is zij opgehouden? @kaatje wat een ontzettend lief gebaar! @pisum @azeb GO ISIS!! @hummelke jee morgen echo!! spannend! @anno klopt las gisteren iets van in de telegraaf
Daar ben ik weer! Ik had me voorgenomen vanavond te gaan strijken en wassen...maar ben doodop na een leuke maar lange werkdag. Het koekjes bakken was een succes! @ Freesia: geloof mij, het komt helemaal goed met die rijlessen van jou! Ik heb 74 lessen gehad. Ik was toevallig in de 2 jaar voor ik met rijlessen begon, 2 keer van mijn fietsje gereden door auto's. Ik had dus grote angst dat andere automobilisten niet op tijd zouden remmen en dus remde ik bij elk straatje af.....echt stom. Maar nu rij ik als een tierelier! Dus komt het bij jou ook helemaal goed! @ Parr: knuff voor jou! Het is niet niks om dit te zien bij je moeder. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen....knuf! @ Pisum: niet echt een klassieker maar ik vind de vroegere nummers van Usher erg relaxed en ook Joe....ken je die? Aimar leek bij mijn moeder toch weer last van zijn oortje te krijgen maar hier vanavond niks gemerkt Nouja, morgen toch naar de HA ivm nog steeds hebben van die stomme vlekjes op zijn romp en het breidt zich heel langzaam uit en in het zwembad vroegen wel 2 andere ouders of hij de waterpokken had gehad Ik wil echt dat hij er voor de zomermaanden vanaf is
Aaaah liefie toch... wat vervelend dat je 'jezelf zo in de weg zit' met het idee dat je het niet goed doet.. ik kan natuurlijk wel allerlei goede adviezen geven, maar je weet natuurlijk eigenlijk al wel hoe het zit... je bent een kanjer en je kan het!!
Ik zal trouwens even een foto spammen op het andere forum waarop je de vlekjes op zijn romp redelijk goed kunt zien.....
Jeetje dat is wel heel slecht nieuws! Ik hoop zo ontzettend dat het allemaal nog wel meevalt. Hele dikke knuffel voor jou!
Ehhmm *graaft ook in grijze geheugen* Tha Crossroads van ehmm... (pfff ik zoek wel ff link haha) YouTube - Tha Crossroads Lyrics - Bone Thugs-N-Harmony Bone thugs 'n harmony En iets met The Gravel Pit ofzo van Wu Tang Clan? All My Life - Kci and Jojo Mo Money Mo Problems - Puff Daddy en die dikkerd en meer uit die tijd (ben trouwens écht geen hiphop/rap liefhebber, maar kan de poppie versies wel waarderen)
Heb het niet helemaal meegekregen (lees: helemaal niet) maar wou even melden dat waterpokken & oorontsteking een veel geziene combinatie zijn.
Solly weer een heleboel gespam... ik ben echt kapot hier... vorige week fulltime en dan het weekend logeren en dus geen tijd gehad voor huishouden, boodschappen.. De troep is weer opgestapeld en ik word helemaal gek van die zooi... ik heb zooooooooooo behoefte aan rust! Maar goed.. deze week 3 dagen werken... donderdag naar verjaardag van Parretje en dan vrijdag even niks! Zaterdag moet Gijs werken en ik boodschappen doen voor zijn verjaardag zondag.. houdt het dan nooit op?! Heb in mijn rooster gezien dat ik de komende weken steeds voor 28 uur ben ingepland.. dus ook nog meer werken dan gewend (24) maar goed... we zullen doorgaan! Het graan heeft immers de orkaan doorstaan...
@ ingeltje: nee je hebt het niet goed meegekregen...Aimar heeft GEEN waterpokken maar miscchien wel weer oorontsteking Zie andere forum wb de vlekjes
Ingeltje, pfff ik snap hoe je je voelt. Ik sleep me door de komende weken heen, ik heb de 2de en derde week van maart vrij!! En in april nog een week, tja heb nog 11 weken vakantie staan All My Life van Kci and JoJo is goed!! Daar heeft mijn vriendin haar man op ten huwelijk gevraagd. Hij zat in zijn les Nederlands (is Antiliaan) en zij had met de lerares afgesproken dat ze dat nummer op zou zetten. Zogenaamd om het naar het NL te laten vertalen door de klas. Komt mijn vriendin binnen en valt op haar knieën voor haar lief Ze hebben nu 3 meiden en over 3 weken moet ze bevallen van hun vierde kindje. Meeting: zie andere forum
@ Ingeltje: oei...ik zou ook gek worden van die drukte...en ik ben volgens mij wel een beetje zoals jou in het huishouden en dan hoeft je maar iets minder te doen dan normaal en dan lijkt het alsof er een bom ontploft is...(toch?). Maar komt goed, rustig aan! Knuff!
Ben ook blij! Ondanks dat ik me goed voel vind ik het ook zwaar. Dus ben eigenlijk wel blij met een datum.