September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen irri ja, is zij opgehouden?

@kaatje wat een ontzettend lief gebaar!

@pisum :D :D

@azeb GO ISIS!!

@hummelke jee morgen echo!! spannend!

@anno klopt las gisteren iets van in de telegraaf

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Daar ben ik weer!

Ik had me voorgenomen vanavond te gaan strijken en wassen...maar ben doodop na een leuke maar lange werkdag. Het koekjes bakken was een succes!

@ Freesia: geloof mij, het komt helemaal goed met die rijlessen van jou! Ik heb 74 :$ lessen gehad. Ik was toevallig in de 2 jaar voor ik met rijlessen begon, 2 keer van mijn fietsje gereden door auto's. Ik had dus grote angst dat andere automobilisten niet op tijd zouden remmen en dus remde ik bij elk straatje af.....echt stom. Maar nu rij ik als een tierelier! Dus komt het bij jou ook helemaal goed!

@ Parr: knuff voor jou! Het is niet niks om dit te zien bij je moeder. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen....knuf!

@ Pisum: niet echt een klassieker maar ik vind de vroegere nummers van Usher erg relaxed en ook Joe....ken je die?

Aimar leek bij mijn moeder toch weer last van zijn oortje te krijgen maar hier vanavond niks gemerkt :( Nouja, morgen toch naar de HA ivm nog steeds hebben van die stomme vlekjes op zijn romp en het breidt zich heel langzaam uit en in het zwembad vroegen wel 2 andere ouders of hij de waterpokken had gehad ;) Ik wil echt dat hij er voor de zomermaanden vanaf is :(

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaah liefie toch... wat vervelend dat je 'jezelf zo in de weg zit' met het idee dat je het niet goed doet.. ik kan natuurlijk wel allerlei goede adviezen geven, maar je weet natuurlijk eigenlijk al wel hoe het zit... je bent een kanjer en je kan het!!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik zal trouwens even een foto spammen op het andere forum waarop je de vlekjes op zijn romp redelijk goed kunt zien.....

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kijk! Dat bedoel ik! :D

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ontzettend lief zeg!!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ongelooflijk spannend... we gaan allemaal aan je denken hoor!

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja ik word er ook erg boos/verontwaardigd/verdrietig van. Stond gister ook uitgebreid in de krant.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jeetje dat is wel heel slecht nieuws! Ik hoop zo ontzettend dat het allemaal nog wel meevalt. Hele dikke knuffel voor jou!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #3090 Ingeltje, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    Ehhmm *graaft ook in grijze geheugen*

Tha Crossroads van ehmm... (pfff ik zoek wel ff link haha)

YouTube - Tha Crossroads Lyrics - Bone Thugs-N-Harmony

Bone thugs 'n harmony

En iets met The Gravel Pit ofzo van Wu Tang Clan?
    All My Life - Kci and Jojo
    Mo Money Mo Problems - Puff Daddy en die dikkerd
    en meer uit die tijd

(ben trouwens écht geen hiphop/rap liefhebber, maar kan de poppie versies wel waarderen)

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Freesia: kom je ook op de meeting?? Ik ga gauw kijken op het andere forum.
    Zou gezellig zijn!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb het niet helemaal meegekregen (lees: helemaal niet) maar wou even melden dat waterpokken & oorontsteking een veel geziene combinatie zijn.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Solly weer een heleboel gespam... ik ben echt kapot hier... vorige week fulltime en dan het weekend logeren en dus geen tijd gehad voor huishouden, boodschappen..
    De troep is weer opgestapeld en ik word helemaal gek van die zooi... ik heb zooooooooooo behoefte aan rust!
    Maar goed.. deze week 3 dagen werken... donderdag naar verjaardag van Parretje en dan vrijdag even niks! Zaterdag moet Gijs werken en ik boodschappen doen voor zijn verjaardag zondag.. houdt het dan nooit op?! :p

Heb in mijn rooster gezien dat ik de komende weken steeds voor 28 uur ben ingepland.. dus ook nog meer werken dan gewend (24) maar goed... we zullen doorgaan! Het graan heeft immers de orkaan doorstaan...

14. dikke knuff ingeltje, je hebt het er maar druk mee.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ ingeltje: :D nee je hebt het niet goed meegekregen...Aimar heeft GEEN waterpokken maar miscchien wel weer oorontsteking ;) Zie andere forum wb de vlekjes ;)

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ingeltje, pfff ik snap hoe je je voelt. Ik sleep me door de komende weken heen, ik heb de 2de en derde week van maart vrij!!
    En in april nog een week, tja heb nog 11 weken vakantie staan :$

All My Life van Kci and JoJo is goed!! Daar heeft mijn vriendin haar man op ten huwelijk gevraagd.
    Hij zat in zijn les Nederlands (is Antiliaan) en zij had met de lerares afgesproken dat ze dat nummer op zou zetten. Zogenaamd om het naar het NL te laten vertalen door de klas. Komt mijn vriendin binnen en valt op haar knieën voor haar lief :D
    Ze hebben nu 3 meiden en over 3 weken moet ze bevallen van hun vierde kindje.

Meeting: zie andere forum :p

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Ingeltje: oei...ik zou ook gek worden van die drukte...en ik ben volgens mij wel een beetje zoals jou in het huishouden en dan hoeft je maar iets minder te doen dan normaal en dan lijkt het alsof er een bom ontploft is...(toch?). Maar komt goed, rustig aan! Knuff!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Helemaal goed begrepen Eva hihi! Zo ziet het er hier uit nu!

Freesia: aaah wat lief!!

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hele hele hele dikke knuff voor jou! En joh als ik mijn rijbewijs kan halen, kun jij het zeker!;)

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ben ook blij! Ondanks dat ik me goed voel vind ik het ook zwaar. Dus ben eigenlijk wel blij met een datum.

Deel Deze Pagina