@parr: hier ook een avondje achterstallig onderhoud op de PC weggewerkt... Jdownloader erop Unzipper erop PSP erop filters geinstalleerd ... nu ben ik het zat
goedemorgen, Steen wat een rot nieuws. Kaatje hoe gaat met jou? Parr, ben benieuwd. Hier geen nieuws alles slaapt nog dus via gsm ff bijlezen. Straks even zuigen en dweilen de twee meiden douchen. De pup badderen, dan is alles klaar voor vandaag. Dan gaan we met zijn alle naar de kindeeboederij als het droog blijft. Daarna mijn vaders verjaardag vieren.
Goedemorgen dames! Wat ik nu toch weer gedroomd heb Ik droomde dat Sjors uit GTST ging bevallen, en dat ze haar kindje (een meisje) precies de naam gaf die wij in gedachten hadden. En toen was ik heel kwaad, want toen konden wij die naam niet meer gebruiken. Want ik wilde niet dat iedereen dacht dat wij die naam dan uit GTST hadden, want dat was niet zo Dom he?
Goedemorgen, Gisteravond een heerlijk avondje met hubbie gehad dus geen tijd om aandacht aan jullie te geven Poeff en wat een desastreuze afloop van het schaatsen zeg Jammer voor Sven. Kaatje oh dat is een mooi cadeautje! En krijgt een mooi plekje in Milou* dr hoekje. Hummelke oh spannende dag vandaag!!! Veel succes en hopelijk een mooi zwaaiend beebje! Anno ja idd stomme actie van die pastoor :x Ingeltje pff druk druk dus. Sterkte! Pupke dikke knuff meid! Queen veel plezier vandaag en succes met de meiden een beetje in toom houden ! Pisum ha ha leuke droom !
%$#!! Teun is net van de trap gevallen! Wel 6 tredes ofzo. Vol op zijn hoofd. Ik schrok me helemaal rot. Hij heeft een flinke schaafwond op zijn voorhoofd, maar verder lijkt het goed te gaan. Hoe lang moet je hem eigenlijk in de gaten houden ivm hersenschuding? Stomme, stomme mama :x Ben echt boos op mezelf dat ik er niet dicht genoeg achterliep.
@sannemart: oei! Dat zal schrikken zijn geweest! Vandaag overdag in de gaten houden. Als hij verder okee oogt zal het wel meevallen denk ik. Van de week had ik ook zoiets. Niet dat ze gevallen was maar ik zette het badje klaar en Raven speelde op ons bed. Ineens merkte ik dat de badkamerdeur dicht was en ik ging kijken, zat ze op zolder! Helemaal zelf naartoe geklommen zonder dat ik het door had. Het was echt in 20 seconden gebeurd, want ik was maar heel even in de badkamer geweest. Ik was echt geschrokken want ze had de hele trap af kunnen vallen. Ongelukjes zitten in een heel klein hoekje!
Huh....ik weet zeker dat ik vanmorgen een berichtje heb gepost....maar blijkbaar vergeten om op verzenden te klikken want ik zie 'm er niet tussen staan @ SanneMart: Wow wat zul jij geschrokken zijn! Ik zou gewoon even kijken of Teun levendig is vandaag, niet vaker valt dan normaal en of hij goed eet/drinkt. Wel sneu voor hem zeg! Geef hem maar een dikke knuffel van Aimar. Aimar slaapt vandaag 2 keer. Hij was al om 6:15 wakker en net tijdens ons korte fietsritje naar het postkantoor begon hij al half te dommelen dus hij ligt er nu lekker in. Ik ga even verder met de was en de andere berg klusjes voor vandaag...
Dank je Yule ik hou het vandaag even goed in de gaten. Hij loopt wel alweer gewoon te spelen. Ja, dat een ongelukje in een klein hoekje zit blijkt maar weer. Ik stond onderaan de trap schoon te maken en Teun was ineens halverwege (ook supersnel). Hij kan al zo goed traplopen dat ik er dus niet meer vlak achterbleef. Stom, want hij rolde dus zo naar beneden. Pff wat een schrik. Hij had zijn nek wel kunnen breken. @Hummelke: veel plezier en succes vandaag! Spannend!
Ingeltje, jee meid zware weken voor jou dus, dikke knuffel! Eva, wat een leuke foto! Sannemart, arme Teun en voel je niet schuldig, dit soort ongelukjes kan iedereen overkomen. Zo dat viel wel mee. Gisteren lekker gesport, daarna nog de laatste 2 ritten schaatsen gekeken en ging dus met een baal gevoel slapen. Natuurlijk onrustig geslapen. Vanochtend een leuke ochtend gehad met Ilse, die ligt net op bed. Ik hoop dat ze even lekker een uur of 2/3 slaapt. Ik ga zo nog maar even flink poetsen ter afleiding en over 3 uurtjes moet ik bij de VK zijn. Begin nu toch echt heeeeeel zenuwachtig te zijn. Ik laat het jullie straks weten, maar weet niet of ik direct tijd heb daarna, dus kan ook even duren...
@Yule: hihi, ja door het verhaal van de valpartij van Teun natuurlijk had je het niet gezien. @Hummelke: oh wat spannend. Ik zou ook zenuwachtig zijn. @eva: oef dus het was vroeg vanochtend. Hopelijk slaapt Aimar straks 2x lekker lang dan... @Yule: Is Raven nog steeds zo jengelig?
@sannemart: ik heb haar er weer uitgehaald en we hebben nog even gezellig gespeeld met blokken en ik heb piano voor haar gespeeld (liedjes van Annie MG Schmidt) wat ze altijd heel leuk vindt (hoop ik ) En daarna een boterham en weer naar bed. Nu ligt ze wel lekker te slapen. Was gewoon chaggo denk ik. Even een vraagje aan iedereen. Hebben jullie ook wel eens dat je echt niet weet wat je moet doen met je kind? Ik probeer wat klusjes te doen en te spelen en de boodschappen maar de dagen zijn zo gauw hetzelfde. Nu met het koude weer en vandaag de regen (blegh) zit je meteen zo aan huis gekluisterd of je moet alles met de auto doen.... En als ze slaapt kun je wat voor jezelf doen maar dat is dan beperkt tot huishouden (bah) of internetten omdat je niet weg kan. Ik vind het eigenlijk heel saai soms... ben dan blij dat ik werk heb want op die dagen voel ik me tenminste nodig en nuttig.... Ik vind het leuk om thuis te zijn met Raven, begrijp me niet verkeerd, maar soms verveelt het ook enorm... (of ben ik nou een ontaarde moeder???)
sannemart, gefeliciteerd. Gelukkig lijkt hij er niets aan over gehouden te hebben. Kidsboederij was gezellig waren erg weinig dieren buiten. Wel wat foto's gemaakt. Ga weer vsndoor ff laatste taart afmaken voor me pa zijn verjaardag. Nichtje gaat vannavond naar huis. Pff net of dat ze ongesteld moet worden zo is ze vandaag. Maar wordt ze niet is nog maar 8
Zo....hier weer een wasje gedraaid, benedenverdieping gestofzuigd (inclusief trap...mijn vriend schijnt te vergeten dat dit ook moet gebeuren wanneer ik hem vraag te stofzuigen ), stapel papieren opgeruimd en de vaatwasser is weer leeg. Aimar heeft net even geverfd en ik heb zijn handafdruk gestempeld op een kaartje voor een vriendin. Net zo 'grappig'. Aimar gaat altijd klagen als er bv. smeerkaas aan zijn vinger zit. Het moet er dan per sé af. Dus wij hem geleerd dat hij het gewoon zelf er af kan likken....ja net zat er dus VERF aan zijn vinger en wat doe je dan????....Juist ja, je vinger even aflikken 8) Nu is hij lekker met de kat aan het spelen...even in de gaten houden of ze lief voor elkaar zijn. Om 14:00 komt er een vriendin thee leuten en gaan we even boodschappen doen. Gezellig. @ Yule: hoe is het nu met Raven? Heeft ze al even geslapen? edit: lees net je antwoord al En ja ik herken wat schrijft...Ik vind het ook fijn om mijn werk te hebben naast het moeder zijn. Daarom hoop ik ook snel weer in Soest te wonen, daar is het veel makkelijk om even op de fiets ergens heen te gaan. Dit dorp is echt heel saai en ik zou er niet aan moeten denken om een thuisblijfmoeder te zijn. Ik denk dat het ook alweer anders wordt wanneer het weer weer mooier wordt. @ SanneMart: Gaat het met Teun ok? Hihi Aimar zit Whiskey (kat) achterna met de wasmand....Whiskey is sneller