Tja, wat zal ik zeggen... Ik vond hem mooi, de beelden waren prachtig. Wij zaten op rij 2 (bios zat propvol) en dat maakt het 3d wel wat onrustig en heftig af en toe. Het verhaal vond ik niet zo spannend. Ik had ergens al eens gelezen dat het een soort Pocahontas was en dat was het eigenlijk ook. Dus ik kan niet zeggen dat ik er echt helemaal weg van was. Maar het was zeker mooi gemaakt en grappig om eens mee te maken, dat 3d.
Parr gefeliciteerd!!! Freesia: erg leuk filmpje en de krijtjes zijn geweldig. Isis is helaas vooral nog steeds geneigd om krijtjes op de grond te gooien in plaats van ermee te kleuren. Maar komt vanzelf wel een keertje. Queen: haha die Kyani, lekker zeg, zo'n fles shampoo. Wat voor vloer heeft ze op haar kamertje? Fijn dat je familie zo trots op je is, ik vind het ook knap hoor, zo in je eentje! Petje af! Hier alles goed. Wij hebben vanmorgen een nieuwe tent gekocht vij de Vrijbuiter in Roden. Heerlijke winkel vind ik. Deze is het geworden: Michigan 4 - Kampeerhal De Vrijbuiter Van te voren had ik nooit gedacht dat we zo'n grote zouden kopen maar ik ben er wel heel erg blij mee. Oh wat verheug ik me op heerlijke vakanties in die tent met z'n drietjes!!! Verder ga ik zometeen naar Groningen, lekker even stad in en vanavond uit eten met een vriendin. Zin in! Liefs Azeb
Tweety, ik heb ze hier vandaan: upcycled recycled crayons by chasedreams on Etsy Maar als je op Etsy zoekt naar crayons word je ermee doodgegooid Dit zijn de regenboogkrijten die ik had gezien, onder andere: rainbow crayons by gramma19195 on Etsy
Zo ik ben lekker bij de kapper geweest. Was heerlijk om even 2 uurtjes voor mezelf te hebben. Geknipt, geverfd (nou ja gespoeld) gefohnt en in model gebracht. Heerlijk!! Daarna bij de hema geweest. Voor allebei de meiden een dekbedje gekocht met een dekbedhoes. Wat leuke hempjes met onderbroekjes en voor allebei nog een leuk shirtje (waren 3 euro stuk dus die kon ik niet laten hangen) En voor mezelf wat klemmetjes om mn haar uit mn gezicht te halen
Vanmorgen lekker wezen fietsen met de kids. Of beter gezegd: Jasmijn op de fiets en Emma liet zich duwen op de driewieler en ze had de grootste lol! Het duurde even voordat ze door had dat het voor mama een stuk makkelijker is als je je voetjes op de pedalen houdt (gelukkig had ze niet haar nieuwe laarsjes aan, anders waren de neuzen nu helemaal kaal geweest...), maar na een tijdje had ze toch in de gaten wat de bedoeling van die gekke zwarte dingen was...
Mooie tent! De Vrijbuiter is momenteel in Roermond een heel grote vestiging aan het bouwen. Daar zijn wij erg blij mee, aangezien wij ook graag kamperen. Ik denk - en hoop - dat ze rond de Pasen open zijn...
Hey ladies!!! Helen en Inge hier Je gelooft het nooit maar sinds 13u ong. slapen beide kids!!! Heerlijk en ook rustig haha zijn wij niet gewend. Vaak wilt eentje niet doorslapen. Maar ze hebben heerlijk samen gespeeld, ja echt samen gespeeld heb 2 kei gave filmpjes van. Hopelijk kan ik binnenkort inhaalslag doen met filmpjes Heb al gave kadootjes al van Paul en Kate. Van Boer&Bont de melk/suiker set en de koffiefilterhouder en de film Knowing met Nicholas Cage! lekker verwend dus hier een bewerkte foto van de drietal
@freesia o leuk die cupcake creons geweldig ga weer ff neuzen hihi. @parr leuke foto van ingeltje en de kids.
Hé Parr, leuk dat je even komt aanwaaien ! Kate krijgt al lange haartjes hè? Ik geloof dat ik weer degene wordt die als laatste aan de slag kan met speldjes en zo...
Parr, van harte gefeliciteerd meid! Fijn dat je zo aan het genieten bent van je dag! Leuke foto! Ik heb afgelopen nacht gewerkt, het was zó rustig, dus heb heel veel gelezen (ehm en dan geen vakliteratuur...) En ik heb vannacht vrij gekregen, dus ik heb nu al weekend, heerlijk! Mannetje en ik zijn morgen negen jaar bij elkaar, dus gaan we meestal wel wat leuks doen, toevallig staat Acda en de Munnik die avond gepland en Femke zou sowieso naar de oppas gaan overdag, dus dan gaan naar Sanadome in Nijmegen, heerlijk zo'n dagje! Femke is nu ook nog bij de oppas, dus die ga ik zo ophalen en dan gezellig bij mijn ouders eten. Zwaai zwaai dus verder naar jullie allemaal, tot vanavond!
Mooie foto Parr! @Lola, ach 1 troost, Mike is ook enorm traag met zijn haar. Dus ik zal ook wel de laatste zijn die met hem naar de kapper moet of gel in zijn haar kan smeren. Mike heeft net heerlijk 3 uur geslapen en mama wat in huis gedaan en mijn serie gekeken. Na t eten gaan we effe de Ikea onveilig maken en kijken voor rolgordijn/muursticker en nieuwe lamp. Wat is dat geld vd bingo toch enorm bruikbaar als je je huisje een andere look wilt geven!
Azeb wow grote tent zeg! Lola oh wat gezellig zo met zn drietjes op pad! Ik moet ook echt eens een driewieler voor buiten gaan scoren! Vrijbuiter komt bij het retailpark hè? Parr gave foto! Steen lekker al weekend en veel plezier morgen, heerlijk! Ik ga afsluiten en ons kleine ventje ophalen en straks kom ik nog wel even spieken.
rene krijgt een hamster hubbie had een leuk kooitje gezien en kon hem niet laten staan haha nu is ie een hamster halen. ben benieuwd wat voor een ie ermee naar huis neemt hoop een lievere dan ik heb gehad vroeger grrrr.
Tja, dat is het voordeel van het hebben van een grote zus. Als Emma nu mijn eerste was, had ik ook nog geen driewieler hoor. Maar nu hij toch in de garage stond... De Vrijbuiter komt inderdaad naast het Retailpark. Ben er wel blij mee, aangezien Roermond momenteel bijna helemaal niets op het gebied van kamperen heeft. Wij zoeken ons heil dus altijd elders... 't Wordt nog eens wat met onze stad...
Whahahaha... een hamster kopen omdat je het kooitje zo leuk vindt ! Maar Rene zal er vast heel blij mee zijn...