September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: hier verwacht ik ook geen speldjes voor haar 2e verjaardag hoor.

@Steen: gefeliciteerd en have fun!

@Wupje: hier is 3-wieler ook groot succes. Ik zag er een bij Intertoys deze week in de aanbieding voor 29 euro.

@Parr - Ingeltje: fijn dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad.

Vandaag alle babykleertjes uitgezocht. Jezus wat had Sara veel kleertjes. Gewoon meer dan 20 truitjes maat 50/56 met broekjes erbij. En dan nog maar te zwijgen over maat 62. Lullige is dat het toen winter werd en Uk nu in 62 zit in de zomer...

Morgen gaat Sara naar KDV en heeft S vrij. Gaan we babyshoppen in Eindhoven en kleertjes scoren voor Sara. Gezellig!!

Fijne avond

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meiden.. hier weer eens.... MOE ;)

Het was een superdag.. hoop dat ik binnenkort weer wat energie heb om flink mee te kletsen hier. Duik lekker op de bank!

Liefs

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety in een flurry oreo of magnum en idd beter 2 ratten nemen. Ik had eerst wel een maar die hield ik bijna altijd bij mij als ik thuis was

@azeb lijkt op de tent die wij hebben. alleen hebben we een anderhalf pers cabine en een 2 pers. denk dat die van jullie iets groter is?

@freesia ben beneiuwd naar die krijtes aangezien ik geen youtube kan kijken!

@dniise dank je wel!

dankjewel voro de felicitatie meiden!

Roshi en Kaatje ook nog bedankt voor jullie kaarten!! super lief! :D

@anno hier ook een dikke knuffs geven!

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Kom ook nog even aanwaaien na een lange werkdag...

Parr: gefeliciteerd met je verjaardag, hieperdehiep HOERA!!!!!!

*ik duik ook mijn bedje in, ga lekker een filmpje kijken denk ik*

Weltrusten vast!

5. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    parr gefelicitflapsteerd met je verjaardag

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    zwaai zwaai!

Ik ben nog gezellig bij mijn ouders. Femke heeft hier heerlijk gegeten, ze had bij de oppas maar een uurtje geslapen...na eten even naar mijn opa en oma geweest, die vonden het geweldig. Toen hier op bed gelegd en ik ben met mijn moeder ff naar de stad geweest. We zitten nu lekker aan een gebakje, dadelijk naar huis,
    toedeloe!

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wat is het rustig hierro!

jannes leuk shopse.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo
    Hou het kort vandaag. Ben doodop. Vandaag een breekpuntje gehad. Ben zo moe van me constant groot houden, doorgaan met de dagelijkse dingen ect.
    Verder ben ik boos op Ferry. Sinds kort rookt hij af en toe een sjaggie van zijn moeder. Vind het zo stom. Hij loopt zelf altijd te zeiken hoe slecht het is, dat het stinkt ect.
    Hij is toen gestopt omdat het zijn pijnklachten met 44% zou verminderen..

Funny ,je zelf even lekker verwend bij de kapper.

Helen en Inge, leuke foto

Tweety, leuk een hamster !

Jannes, he bah opnieuw shoppen wat vervelend.

Ik ga zo gelijk plat.
    Morgenochtend zou een vriendin een bakkie komen doen maar heeft afgebeld.
    tot morgen

9. meiden ik ga off

tot morgen en truste

@kaatje dikke knuff meis

xxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Lieverd, hou je niet altijd groter dan je je voelt. Je weet: als een snaar té strak gespannen wordt, dan breekt hij ook.
    Gewoon eens lekker laten komen die tranen. En hier ook 'lekker' je hart luchten...

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje dikke knuf en gewoon je hard luchten meid.

Verder sluit ik af voor vandaag en kom pas morgen avond of anders overmorgen weer ff kijken.
    Morgen een dagjeuit met vriendin en onze dochters :D

Welterusten.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx meiden.
    Ga nu echt plat. Moest nog even mijn landje ploegen en zaadjes planten :)

13. Het is dat ik weet dat jij een FV-er bent, anders was dit een wel héél rare zin... :);):D

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai :)

Vanavond hebben we lekker bij mijn ouders gegeten. Ik heb daar gekookt en toen was het net zo handig om te blijven eten. Kyano had opa en oma verrast door bijna 3,5 uur te slapen :$ Tot bijna 14.30 en om 19 uur was hij weer helemaal doodop. Hopelijk slaapt hij morgen wel op z'n minst tot 6.30.

Parr hmm jammie jammie Mac :p

Hi hi hamsters ; wij hebben er wel 50 gehad vroeger. Mijn moeder was een echte hamsterfreak en vond ze zo schattig. Ze waren hartstikke tam en rende de hele kamer rond. Ik kan er wel uren verhalen over vertellen zoveel hebben wij met die beestjes beleefd. Alleen mijn vader was er minder van gecharmeerd. Hij stak altijd een breinaald in hun rad aangezien ze gingen rennen als hij tv wilde kijken :D

Jannes veel plezier morgen!

Ingeltje lekker op de bank kruipen meid!

Kaatje gooi er alles maar uit wat eruit moet! Heel logisch! Dikke knuffel voor jou!

Queen jij ook veel plezier morgen!

Wij gaan ook naar bed :), tot morgen!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi idd :D

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nog even een kort berichtje van mij....lekker gewerkt, Aimar heeft een goede dag op het KDV gehad, en ik ben vanavond bij een vriendin geweest en heerlijk zitten kletsen en lol gehad...beetje later thuis dan gepland.....:D

@ Parr: ik ben nog nét op tijd: GEFELICITEERD!!!!

Verder een knuff voor Anno en Kaatje en alle anderen die er eentje nodig hebben of er 1 voor de lol willen....

Tot morgen!

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #3297 Eva1983, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
    Tjee...als laatste en als eerste....en waarschijnlijk ook het slechtst geslapen van allemaal.
    Ik denk dat we nu echt een ander huisje moeten gaan zoeken voor onze kat... :( Door hem heb ik dus gewoon chronisch slaaptekort....een tijdje ging het goed op zolder. We hoorden 'm heel in de verte weleens miauwen maar verder niks. Nu begint hij zich blijkbaar te vervelen en wordt er overal aan gekrabt en gemiauwd alsof hij wordt vermoord. Ik word vaak minstens 3 tot 5 keer wakker van het gemiauw etc. en dit houdt dan vaak een half uur aan. nou reken maar uit :x En 's ochtends lijkt Aimar ook wakker te worden van zijn gezeur....vannacht, in de hoop dat we dan konden slapen, hebben we hem geheel tegen onze principes in bij ons in de kamer gelaten....maar ook dan gaat hij rondlopen, op de kast springen etc.
    Het idee dat we straks gaan verhuizen (hopelijk ooit....) heeft gemaakt dat we hem nog hebben nu (dan kan hij overdag naar buiten en is dan 's nachts misschien wat rustiger) en het feit dat hij leuk met Aimar omgaat en Aimar hem geweldig vindt.....

Maar ik weet gewoon niet of ik dit nog langer trek....krijg tranen in mijn ogen terwijl ik dit typ. Ik hou van dat beest....maar dit is niet vol te houden....Het zou me ergens ook wel gelukkig maken als ik zie dat hij ergens anders meer aandacht krijgt en lekker naar buiten kan en er goed voor hem gezorgd wordt.....Pffff wat is dit moelijk zeg....

Sorry dat ik jullie verveel met dit.....

Aimar was om 6:00 wakker......ik ben brak...:(
    Oja leuk nieuws, we gaan vanmiddag met z'n tweetjes shopen (vriend en ik) voor een outfit voor een fotoshoot voor het cd hoesje van zijn band....en ik ga hopelijk wat kleertjes voor Aimar scoren bij de Zara...

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar zag net de foto van hem en het toren bouwen op mijn hyves en toen zei hij: bouwe! :)

19. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jeetje Eva moeilijk hoor zo'n beslissing over je kat. Het is een deel van je gezin, maar als je chronisch slaaptekort krijgt is het ook niet goed. Hopen dat jullie snel een "goede" oplossing kunnen vinden. Knuf

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Viel ik gister als een blok in slaap. Werd ik om 1 uur wakker omdat Ferry beneden de laptop had aanlaten staan zonder de stekker erin dus dat ding ging piepen dat de batt leeg was :x meneer slaapt er natuurlijk zelf doorheen dus ik kon er weer uit

Eva, je verveelt ons niet ! Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt hoor. Maar een goede nachtrust heb je toch ook nodig. En jullie hebben echt van alles geprobeert om het te laten werken

:D:D

Deel Deze Pagina