ga zo off @kaatje lekker uitrusten en hopelijk red je het morgen allemaal!! @eva go Aimar!!! @jannes lekker shoppen!!! knuff voor sara, ongelukjes zijn snel gebeurd. ik ga nog even wat drinken pakken en dan lekker naar bed, ben zo moe de laatste tijd dat ik 11 uur vaak niet eens haal. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jasmijn slaapt onder een dekbed en zij wil graag strak ingestopt worden. Ze maakte ons zelf 's nachts wakker als het dekbed losraakte. Dat hebben we een paar weken geleden opgelost door een paar bretels (jawel, voor aan opa's broek...) onder het bed door te halen en de klemmetjes aan het dekbed vast te klemmen. Dat werkt super...
Lieve Kaatje, ik kan niet anders dan me bij deze wijze woorden aan te sluiten! Dikke knuf van mij een veel wijshei gewenst...
Ik wil graag een nieuw zwembroekje voor Isis kopen, hebben jullie tips waar ik dat kan doen, niet te duur? Als het kan online....
Toe maar ! Meneer doet meteen twee lettergrepen. Ik hoop trouwens dat jullie een oplossing voor poeslief vinden die voor iedereen een vooruitgang is...
@Kaatje: als het er lichamelijk ook uitkomt, zou ik gewoon thuisblijven. Zeker ook omdat je cheffin er ook van weet. Lekker lak hebben aan collega's. Die begrijpen niet hoe jij je voelt. Tis ook niet niks wat jij allemaal meemaakt! @Eva: maar was jij nou ook goed geslaagd? Jullie gingen toch ook shoppen. @Azeb: zo zie je maar dat Isis het ook leuk gaat vinden. Komt allemaal vanzelf.
Heb ik net al zitten kijken maar vond de meisjesbroekjes toch niet zo leuk (en 15 euro ook wel veel).
@ Jannes: nee ik ging niet voor mezelf shoppen. Mijn vriend heeft zondag een fotoshoot voor het hoesje/boekje van de cd van zijn band en dus moest er geshopt worden. Wel ben ik dus verliefd geworden op een paar sneakers (89,00) en ik wil graag een lekker zittende skinny jeans. Die ik nu heb, zakt af....maar is niet te groot...het kruis hangt naar mijn idee telkens...:x En voor Aimar ging ik bij de Zara kijken, maar ze hadden niet veel leuk voor jongens....Ja een zomerjas, maar die heb ik al in huis
@ lola: Aimar mag dan klein van stuk wezen, maar als hij iets doet pakt hij het groots aan Áls hij het doet, doet 'ie het goed
Klei : Had Levi voor zijn verjaardag gehad. Ik had hem 1 bakje gegeven en mezelf ook en toen ben ik ze eerst gewoon gaan platstampen met mijn vuisten, deed hij na en toen gewoon met bakjes er in drukken zodat je een rondje krijgt. Op een gegeven moment ging hij het uit elkaar plukken en toen ik er een bal van maakte die wegrollen Gewoon proberen en dan zie je wel wat ze er mee doen. Idd kijken, voelen en proeven
@Eva: ik heb, buiten laarzen, ook niets voor mezelf gekocht. Komt na bevalling wel weer. Ik heb heel veel bij Zara gekocht voor Sara. Daar hebben ze heerlijke meisjeskleding die voldoen aan mode-beeld. Dus geen grote poezenprints of enge emblemen erop genaaid, maar gewoon lieve jurkjes en bloesjes met lintjes en kapmouwtjes. Zo leuk!
Jaja wrijf het er maar weer in dat er véél meer leuke meidenkleding te vinden is dan stoere jongenskleertjes :x
Mijn vriendin heeft twee zoontjes en die zegt ook altijd dat het voor jongens minder leuk shoppen is dan voor meisjes.
Je komt bij jongens vaak zo op hetzelfde uit...broek met een shirt/trui. Ik heb voor Aimar ook 2 overhemden, maar dat ziet er meteen heel netjes uit. Voor meisjes kan je kiezen tussen een broek, rok of jurk, en een trui, shirt of blousje en een maillot of legging, laarsje of schoen en ga zo maar door. Hier en daar een leuk bijpassend knipje in het haar (voor meisjes mét haar dan ) en klaar is je outfit!
Jongens is idd minder leuk. Voor meisjes heb je gewoon meer dingen. Broekjes, rokjes, ballero's ect.. Maar ik ga off truste
Meiden, ik ga zo mijn bedje opzoeken. Duimen jullie voor mij dat de kat mij mijn nachtrust gunt? Morgen om 9:00 Aimar bij mijn zus brengen (zij gaat voor het eerst op hem passen) en dan gaan wij nog even de stad in voor schoenen voor mijn vriend. (en wie weet ook voor mij ) Slaap lekker allemaal!
Zeg worden er hier pijnlijke grappen gemaakt over de haargroei van mijn dochter Maar klopt hoor. En sommige dingen vind ik voor jongens ook echt niet kunnen, zoals een blouse met gilletje of jasje. Vind ik, buiten een bruiloft, echt zielig. Kan gewoon niet lekker zitten! En ziet er zo oud uit.