eerlijk gezegd niet zo maar ik dacht als jij er nou bij komt hihi nee hoor, ik houd het ook nauwelijks bij. ben al blij als ik hier kan bijlezen. en ik merk ook des te meer wat een bijzonder clubje we hier hebben *respect voor iedereen * want daar zitten echt van die zeurtypes
@Anno: dat is echt niet leuk hè, je kleine meid zo vast te moeten houden voor iets dat goed is voor haar. Zou handiger zijn als ze dit soort dingen zouden snappen... @Katje: lijkt me heel goed als je hulp zoekt. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. @FunnyMe: nou, dat is niet zo aardig van GW. Inderdaad: alsof jij de rust niet nodig zou hebben. @Yule: nou, dan was Raven wel echt heel erg moe! En wat heerlijk dat je eindelijk de wasmachine hebt. @Lola: dat is nog eens een leuk cadeautje van Essent! @all: zwaai zwaai!
Hoi hoi! Wij hebben een erg leuke dag gehad. Eerst nog even over gisteren vertellen. Gisteren voor het naar bed gaan, is Femke van de onderste tree van de trap gevallen, ze bedacht zich in een keer dat ze nog ff terug wilde, dus stapt naar beneden, struikelde over mijn voet, en valt zo door. Op de stenen vloer....even heel hard huilen, maar gelukkig niets te zien. De oppas kwam, dus we hebben haar opdracht gegeven om een paar keer te gaan kijken als ze niets zou horen, maar gelukkig was alles in orde. Pff maar wel schrikken hoor. Acda en de Munnik was leuk! Vanmorgen lekker thuis met z'n drietjes aangeteut. En vanmiddag kwamen mijn schoonouders en zijn we naar Ballorig geweest en daarna wezen wokken, was erg gezellig. Femke heeft echt genoten van alle aandacht en ze vond het prachtig allemaal. Met als resultaat dat ze nu nog aan het kletsen is in bed....even de dag verwerken ik heb de hele dag wel een beetje bijgelezen, maar niet gereageerd, solly! Morgen probeer ik weer mee te doen, fijne avond allemaal xx
ik loop wat achter met bijlezen dus je zal al wel 30 antwoorden gekregen hebben maar ik zou het gewoon zeggen. ik heb het ook aan mijn baas verteld met 10 weken, omdat ik wist dat hij ws iemand ging aannemen voor erbij. en dan kon hij daar rekening mee houden (dat ik dan t.z.t. verlof heb en zij invalt enzo). hij stelde het erg op prijs dat ik zo meedacht. daarbij, dit klinkt heel hard misschien, maar het kan altijd misgaan. hoorde gisteren nog een verhaal van een 20 weken echo die helemaal fout was.. kindje niet levensvatbaar ik durf daarom ook nog steeds niet echt blij te zijn en kan me best wel ergeren aan mensen die heel vrolijk roepen: yes ik ben de magische grens van 12 weken voorbij! ik weet ook wel dat ik niet de hele tijd bang hoef te zijn of wat dan ook, maar genieten blijf ik moeilijk vinden.
Wij hebben voor het eerst sinds lange tijd een rotnacht achter de rug. Quinten is ineens weer erg verkouden en heeft flinke koorts. Hij werd vannacht vaak wakker van een hoestbui en een dicht neus. Hij heeft 2 keer even bij ons gelegen om op adem te komen en na een half uurtje knuffelen hebben we hem weer in zijn bedje gelegd (want van slapen komt dan niet veel aangezien hij me -heel schattig, daar niet van- de hele tijd ligt te aaien). Vanochtend ging het redelijk, alleen wat verhoging en goede zin. Hij is lekker mee naar de winkel geweest. Maar na zijn middagdutje kwam hij met flinke koorts uit bed. Wil ook niet veel eten, al ging er gelukkig wel wat fruit in. Drinken doet hij als de beste dus dat scheelt. Qua humeur merken we niet zo veel: is even vrolijk als altijd, maar hangt wel meer bij ons. We hebben nu de 'diensten' verdeeld: Chris heeft vannacht dienst, ik morgenochtend. Kunnen we allebei even bijtanken. Dus ik duik zo mijn bedje in. Trusten! En oh ja: ik wil LENTE!
alleen maar heeeeeeeeeeeeel erg moe. ik kan de hele dag wel slapen. vooral erg vervelend op het werk. ik heb vandaag van 14 tot 16 liggen tukken en ik ben alweer moe. ik vind het erg jammer want ik kom nergens meer aan toe en echt gezellig is het ook niet. maar aan de andere kant mag ik blij zijn dat ik niet misselijk ben of BI heb of wat anders. ben ook blij want gisteren hebben we dan eindelijk met de Angelsounds het hartje gevonden. dat was wel een opluchting want tot nu toe hoorden we niets. en vermaak jij je een beetje? volgens mij heb je best wel plannen gemaakt voor tijdens je verlof, of niet? prima toch.
Lola, lekkere meevaller Anno, arme Julia zwanger-meeschrijf-clubje Ook ik ben van mening dat we echt een super fijn clubje hebben hier. Heb in de 14 weken dat ik bij de mei mama's heb meegekletst eigenlijk nooit echt een klik gehad met hun als hoe ik hem hier wel al heel snel had.
Whahaha! ZO herkenbaar met het gevoel wat ik had met de Mei mama's! Ben er dus ook gestopt en ga pas terug als ik met verlof ga! Dan is het wel weer leuk
@Anno jeetje wat zielig voor jullie kleine meid. Dat zal idd wel erg zijn om te doen, maar wel het beste voor haar. Ik hoop dat het morgen weer beter gaat met haar oogjes. KNUF. @Pupke: Ik hoop dat vannacht weer beter gaat met Quinten anders ben je helemaal bekaf van je weekend. Sterkte. @Steen: leuke dingen gedaan gister en vandaag lees ik. Schrikken dat Femke viel maar gelukkig viel het mee. @Kaatje: dikke knuf. Klnint niet goed dat de hele dag als een paniekaanval voelde. Misschien in hulp zoeken idd een goed idee. En hier lekker spuien lucht ook op. @Yule: yeah! Eindelijk is je wasmachine er!!! Veel wasplezier dit weekend dan maar want die zal inmiddels wel flink zijn opgelopen. Wat grappig van Raven dat ze zo graag wil springen. Dat wordt straks een trampoline in de tuin zetten. @Lola: dat zijn altijd de leuke meevallers . Wij krijgen dit jaar van de belasting veel terug ivm ouderschapverlof van hubbie. Ook fijn. verder weet ik t ff niet meer....
Zooo, ik ben hier niet meer weg te slaan Al is het maar kort, want IrisBkind is best ziek en erg zielig. Heb de hele middag met een dreumes over me heen gedrapeerd op de bank gezeten. Hij heeft nu bijna 40 graden koorts. Maandag CB met BMR prik, maar ga vragen dat ze die prik op een ander moment doen. Consult wil ik wel, is al van augustus geleden @yule: Hoera een wasmachine En blijf me verbazen over wat Raven allemaal al zegt. Lijkt me erg leuk om te snappen wat ze allemaal zegt. @kaatje: Pfff, heftige dag dus. En Levi op tafel @lola: Dat is idd een aardige meevaller @anno: Oei, bloed Hier ook best ontstoken oogjes gehad, maar nooit bloed. Succes bij de HAP. Oh je bent terug en hebt een zalfje. Hopelijk is het snel beter. @sanne: Beterschap! nieuwe mama's: Ik doe dapper mee met de Oktober 2010 mama's. Voor zolang ik het volhoud. Vind het er tot nu toe wel gezellig. En ik denk altijd maar, wat als tweety of Lola ook gezegd hadden dat ze niet bij nieuwe mama's mee zouden kletsen Maar goed, het moet er wel leuk zijn natuurlijk. @steen: Oei, arme Femke. Maar geslaagde avond en dag vandaag @pupke: Slaapwel! Zo, nu even kijken hoe lang deze mama nog lekker kan zitten. Alhoewel, lekker, heb alweer een slapend achterwerk van gezellig op de grond zitten aan de salontafel Fijne avond allemaal!
ik denk dat dat een heel goed idee is. ik hoop dat je met iemand kunt praten met wie het klikt en dat je zo alles op een rijtje kunt zetten, en ook van je paniekaanvallen af kunt komen dikke knuffel meid!
Hey dames! Ook wij zijn terug van een lekker middagje weg Eerst met Kyano over de markt in Tegelen gelopen (waar smoeder woont). Kyano wil nu dus het liefste overal zelf lopen dus de buggy is meestal leeg Maar het is wel heel gezellig met zo'n dreumesje aan de hand. Daarna lekker wat gedronken en toen bij smoeder frietjes gegeten Meneertje heeft eerst een potje gehad en toen nog enkele frietjes meegesmuld Nu ligt hij sinds een half uur uitgeteld in bed. Mag ook wel want hij was vanaf 12.30 wakker. Ik reageer effe in een nieuw berichtje. Anders wordt het zo lang
Ik geef nog even een heeeele dikke knuffel aan alle zieke kindjes en dat jullie maar snel weer beter mogen zijn!! En veel sterkte voor de papa's en mama's. Ga nu spaghetti maken, eten, en dan maar weer naar bed denk ik *zucht*
Ego: hier vandaag mijn 2 nichtjes ter logeren. Net met z'n alle gegeten. Hubbie en ik moesten er allebei 1 eten geven (Teun en kleinste nichtje). Daarna met zijn drieen in bad, pyjama aan, tandenpoetsen en naar bed. Pff een heel karwei hoor 3 van die kleintjes. Tis ook heel anders meisjes, wel erg leuk. Ze slapen inmiddels Hopelijk gaat dat goed vannacht. Gelijk net aan zwager en szus het blijde nieuws verteld. We konden niet wachten... Aankomende week de rest van de directe familie inlichten. De overige mensen (werk en vrienden) vertellen we wel pas als we een goede echo hebben gezien. Zo wordt het wel heel echt als je het uitspreekt "Ik ben weer zwanger". Teun had vanmiddag maar een half uur geslapen en 1 uur liggen jammeren. Dus die was helemaal afgedraaid zeker door alle visite. Hij zit ook weer enorm te kwijlen.. hoop dat die hoektanden snel door zijn :x
Ingeltje en is het gelukt met laminaat meten en zagen? Petje af hoor dat jij dat allemaal doet! Irisb oh knuffel voor Irisbkind! Sneu zeg dat hij zo verkouden is. Ja wij willen graag een virtuele rondleiding door jullie nieuwe huis ! Yule super zeg eindelijk is die wasmachine er! Nu nog genoeg waslijnen om alles gedroogd te krijgen. Iek eng als je door zon ongure buurt moet lopen . Anno oei dat zal wel schrikken zijn geweest toen je haar oog zag. Hopelijk is het met de zalf gauw weg. Och wat zielig zeg als ze zo in paniek raakt. Geef haar maar een dikke knuffel van Kyano (alhoewel dan moet ze waarschijnlijk nog harder huilen ) Kaatje dikke knuff meid. Toch knap dat je de hele dag gebleven bent. Moedig van jou om die stap te zetten maar het is wat je zegt je wilt ook graag verder met je leven. Hopelijk lukt dat gauw. Lola leuk berichtje . Wij hebben trouwens ons voorschotbedrag ook zelf verhoogd. Wij moesten vorige keer bijbetalen, bijna 600 euro en wat doen ze...ze verlagen ons maandbedrag . Daar gingen we dus niet mee akkoord. Steen oei Femke ging dus acrobaten. Gelukkig viel het mee. Fijn zon gezellige avond en dag! Pupke ach arme Quinnie. Ook voor hem een dikke knuffel van Kyano!