September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    even tussendoor, ben heerlijk met Aimar aan het spelen :p :p
    en ik zag geweldig pics van Kyani dus mssn vanaaf met haar spelen :D

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: :D Wat leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft! En zo snel al :) You made me very curious...8)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    haak hier na een druk weekeind weer in heb geen fut om bij te lezen. ook geen zin eigenlijk baal als een stekker garfield(kat) is sinds gister eind van de middag/begin van de avond(weet het niet meer precies) niet meer thuis gekomen. aangezien onze andere kan ook al aangereden is hier vrees ik weer dat er wat is gebeurd. durf ook niet de dambu te gaan bellen :(

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar ligt op bed, en ik ga ook even dutten op de bank....kan ik wel gebruiken....geen idee waarom ik me zo moe voel....
    Misschien dat ik aan het einde van de dag nog even met Aimar bij mijn zus/zwager of mijn ouders langs ga....even de deur uit, daar knapt een mens van op!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn duimen draaien voor Garfield, Tweety! Ik hoop van harte dat hij vandaag gewoon weer thuiskomt!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zwemluier : Verschilt per zwembad. Levi heeft hem altijd wel om maar de vorige keer had hij er al in gepoept voor we in het water waren en had geen reserve mee genomen. Toen heeft hij dus zonder gezwommen

7. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier ook de Maxi Cosi Priori en Teun past daar nog goed in. Wel moeten we de riempjes binnenkort door het hogere gaatje gaan doen. Teun is flink, ruim 12 kilo en zeker 83 cm dus ik denk dat Rayyan dan er ook wel goed in zal passen.

Teun slaapt nog steeds. Al bijna 3 uur, heerlijk hoor maar nu moet ik hem zo wakker maken want we moeten op pad. Waarom doet hij dit nooit op de dagen dat ik gewoon thuis ben ;)

Hoe zitten jullie kindjes trouwens in het fietsstoeltje? Volgens mij begint Teun er echt te groot voor te worden en moet hij binnenkort achterop. Weten jullie tot hoeveel kilo zo'n voorzitje is?

8. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier ook gewoon een zwemluier, vind ik wel zo fris nu hij nog niet zinderlijk is.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Isis heeft tijdens het babyzwemmen hier in Groningen nooit een zwemluier om gehad, was niet verplicht en ze heeft nooit gepoept. Geplast misschien wel, maar dat weet ik natuurlijk niet precies.
    Ik neem ze in elk geval maar wel mee, maar moet ook nog een zwembroekje kopen, die van vorig jaar past ze vast niet meer (zal zo even proberen).

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    azeb lijkt mij wel zo fris dat ze een zwemluier draagt zitten ook kleine baby's in zo een badje.

parr ???

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin draagt ook altijd een zwemluier als we gaan zwemmen.

de dambu heeft geen rode kater gevonden. aan heen kant gelukkig aan de andere kant balen want nu weet ik nog niks. grrrrr.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo mama's,

@Tweety: oeei, ik hoop dat er niets is gebeurd met de kat...

@Queen: leuke foto's! Wat heeft ze toch schattige kuiltjes in haar wangen.

@Yule: zo, Raven heeft duidelijk honger! Ik denk dat het goed is ergens een grens te trekken. Wellicht kun je proberen haar bij de hoofdmaaltijden iets meer te geven?

@Sasha: welcome back!

@Anno: fijn dat het al iets beter gaat met haar oogjes. Is het nog steeds zo'n gevecht om de druppels er in te doen?

@Parr: als je ooit tijd hebt om een nieuwe Q-banner te maken, dan hou ik me aanbevolen! Maa het heeft helemaal geen haast want ik vind mijn huidige banner nog steeds heel erg leuk. Alleen de foto is wat gedateerd.

@Pisum: wij hebben de Römer King en zijn daar erg tevreden over.

@Kaatje: ik ben begonnen aan de film maar helaas blijft hij na een minuut of 20 hangen... Chris gaat hem opnieuw branden voor me.

@Wupje: och arme Kyano, ook al ziek! Beterschapsknuffel van Q en mij!

@Sannemart: he bah, vervelend die doorkomende hoektandjes! Ik hoop dat hij vannacht beter slappt (en jij dus ook).

@de rest: zwaai zwaai!

14. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hé dames die me nog herinneren, mooi! Ja, ik woon inderdaad in Duitsland met 2 paardjes aan huis. Mijn zoontje heet trouwens Sem en geen Thomas.

Queen, leuke foto's van de kleine in de gootsteen. (dat verven is trouwens een leuk idee, moet ook maar eens verf gaan halen)

Wupje, balen zeg in een keer zo'n hoge koorts. Sem heeft dat gelukkig nog maar één keer gehad, en ik was gelijk van slag, meteen naar de huisarts. Gelukkig viel het mee. En maar goed om te lezen dat jullie al niet meer zo snel van slag zijn....toch altijd fijn om te lezen en vergelijken

Wat een weer trouwens het waait echt als een gek hier

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten heeft prima geslapen vannacht. Hij werd vanochtend zonder koorts wakker dus dat scheelt weer. Hij hoest nog wel flink maar dat zal over een paar dagen ook wel over zijn. Eten doet hij de laatste week echt beduidend minder. Hij eet minder dan de helft per dag dan voorheen. Is niet erg, hij kan het missen maar het valt wel op. Ze hadden op het cb ook al gezegd dat dit zou gebeuren dus we besteden er verder niet teveel aandacht aan. Wij bepalen wat hij eet, hij bepaalt hoeveel (of hoe weinig...) hij eet.

Morgen moet hij naar het cb voor het 18 maanden consult. Ik kreeg vooraf een boekje thuisgestuurd met daarin een vragenlijst die ik in moest vullen. Daarna ga ik op kraamvisite bij mijn collega, ik heb er zin in!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, wat raar hier deed hij het goed. Misschien beschadigd tijdens het vervoeren ?

Fiets stoeltje. Toevallig vorige week nog gefietst met Levi. Hebben we de voetsteunen iets naar beneden gezet

Levi slaapt nog, zal zo wel wakker worden. Straks eten in een pannenkoeken restaurant. Zal hem vast wel smaken

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sasha is ook leuk om te zien :D vooral als ze al snappen dat neit is om te eten ;)

19. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Sannemart ik heb een bobike zitje en deze is tot 15 kilo. Dus voorlopig kunnen ze er nog in hoor. Ook een stuk gezelliger voorop. Achterop heb je toch minder contact.:D

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    *zwaaaai*
    Hier een moeder die enorm moe is.. Wat een weekend zeg haha!
    Het hele huis lag overhoop vanaf gisterochtend, maar.. het resultaat mag er zeker zijn! :D
    Huisje is weer lekker mooi geschilderd, morgenavond even naar de Gamma voor wat nieuwe lampen en dan is ons huisje weer helemaal af naar smaak! :D
    Mike heeft 't goed gedaan bij Souders en ook 't slapen ging prima. Is even wakker geweest om 5 uur em toen riep hij om mij, maar kregen hem makkelijk stil en issie weer verder gaan slapen.
    Hij is enorm driftig en zeurderig en doet allemaal stoute dingen, zal wel die 17 maanden sprong zijn.
    Ben eerlijk gezegd best wel blij dat ik morgen even eruit kan en ga werken. Dan kan ik er altijd weer even tegenaan thuis hahaha..

Heb niet bijgelezen, sorry.. Zal morgen kijken hoever ik kom als 't niet druk is op het werk. Vanavond gaat A effe naar een vriend, Mike gaat vroeg naar bed en ik lekker dvd-serie kijken.

Deel Deze Pagina