September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :D ;) Ontdek ik hier een geheime relatie??????? :D ;)

Zo en nu de rest bijlezen :)

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pupke, kyani heeft maar aan 1 kant een kuiltje in de rwang (niet aan beide kanten ;))

Fietsstoeltje, hier nog voorop kyani weegt geen 15kg nog :p.
    Maar ga er wel achterop doen denk zo rond april/mei.
    Vind soms maar onhandig :D (maar wel gezellig).

Hier is kyani omgeslagen in een hangerig en koortsige meid, pff laat die hoektandjes er nu maar eens doorschieten ben ik daar vanaf.
    Ze ligt nu net weer in bed, ze vroeg er zelf om dus gedaan kijk wel wat ze doet.
    Dus lekker mamatijd :D

3. hier een drukke middag gehad
    julia ligt nu lekker in bed en zal zo wel slapen
    druppels is nog steeds niet leuk maar gaat elke keer een beetje beter.
    net gelukkig geen bloed meer in haar oogjes.
    gelukkig is ze er verder wel vrolijk bij en speelt gewoon.

@sasha leuk dat je weer mee komt kletsen

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Wat een vieze dag vandaag zeg :$ Hier stormt het echt als een gek. Gelukkig dat we toch verplicht binnen moesten blijven vandaag :) Kyano heeft van 11 tot bijna 15 uur geslapen. Toen hij wakker werd nog steeds 39.4 koorts. Wel een boterhammetje gegeten en wat fruit. Avondeten wilde hij niet en tegen 18 uur was hij weer helemaal doodop dus ligt er vanaf 18.30 uur in met een zetpilletje. Hij is wel een kind dat niet lastig is als hij ziek is. Hij vraagt natuurlijk wat meer aandacht maar gaat helemaal niet jengelen. Brabbelt gewoon en speelt normaal. Wel wil hij wat vaker op schoot zitten bij ons, en dat is ook wel eens fijn :).

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Queen erg leuk die foto’s en vooral Kyani in de wasbak met de poes er naast :D Oh wat sneu dat ze nu koorts heeft. Laat haar maar lekker slapen!

Anno gelukkig lijkt het al iets beter te gaan met Julia d’r oog. Lijkt me ook echt heel vervelend om die zalf erin te moeten doen :(

Pisum wij hebben de Römer King Plus gekocht, was wel best een aanschaf (bijna 200 euro) maar daar kan hij voorlopig nog wel in. Als het goed is idd tot 3 jaar

Azeb wij doen Kyano eigenlijk nooit meer een zwemluier om :). Alleen in het begin gedaan toen hij echt nog een babytje was maar nu gewoon lekker stoer zwembroekje. Hij heeft gelukkig nog nooit gepoept. (plassen misschien wel maar dat zullen wel meer kindjes doen ;)) Het zwembad waar wij gaan zie ik trouwens de meeste kindjes met alleen een zwembroekje.

Tweety oh wat naar dat jullie kat weg is :( Ik duim dat hij gauw terug komt!

Sannemart ja Kyano lijkt langzaam ook te groot te worden om voorop mee te fietsen. Maar ik kan er nog geen afscheid van nemen, vind het zo gezellig. En ik vind hem eigenlijk ook nog te jong om achterop te zitten. Ik kijk het nog even een tijdje aan.

Sasha ja Kyano heeft het al een keer eerder gehad die hoge koorts, toen was het zelfs 40.4 geloof ik en toen zijn we wel gelijk naar de hap gereden (was midden in de nacht) en die constateerde oorontsteking. Nu heeft hij gewoon een fikse verkoudheid en zolang de koorts onder de 40 graden blijft geef ik gewoon een zetpil en komt hij er wel doorheen. Ze kunnen best wel wat hebben zolang ze maar goed drinken. En hij heeft zelfs bijna een hele appel en 2 boterhammetjes op dus het valt nog mee.

Pupke oh leuk op kraamvisite morgen. Veel plezier!
    Gelukkig is Quinten weer koortsvrij

Missy ah super dat jullie huisje weer als nieuw is! Foto’s ;)??

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Sorry meiden ook vandaag weinig tijd om echt te reageren...
    Femke heeft vanmiddag maar een uurtje geslapen, omdat ze nog niet had gepoept voordat ze naar bed ging...en daarna ging ze dus niet meer slapen....
    Vriend van ons is hier sinds vanmiddag, is gezellig. Met z'n allen boodschappen gedaan, lekker gegeten en Femke ligt al ff in bed.
    We willen graag een paar kippen gaan houden, dus mannetje en vriend gaan een kippenhok en ren maken, hihi!

Fijne avond allemaal

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, ja doe ik ook ;) doe je zelf ok het liefst ;)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zwemluier
    Zwemluiers houden alleen poep tegen hoor! Dus als je zo'n gevoerd zwembroekje met elastiek bij de openingen neemt, is het eigenlijk hetzelfde effect.
    Zo één als deze bijvoorbeeld:

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano's zwembroekje is vrij strak dus volgens mij kan daar sowieso onmogelijk een keutel tussenuit :D

Steen wat leuk een paar kippen :)! Zal Femke vaak naar gaan kijken!

Zo ik ga even een vriendin van mij bellen. Die was gisteren aan de deur geweest omdat ze dacht dat wij onze verjaardag vierden, maar dat is dus 27 maart pas :D Wij waren nog niet thuis geweest dus toen had ze al een vermoeden dat ze zich in de datum vergist had :D Daarom stuurde ze vanochtend maar een email.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Steen: oh leuk kippetjes! Kan Femke straks zelf eitjes rapen!

@ Wupje: Aaah Kyano nog steeds niet koortsvrij! Wel fijn dat hij zo lang geslapen heeft, is toch het beste medicijn. Ik hoop dat hij snel opknapt.

@ Queen: ohoh Kyani last van tandjes :( Hier komen de onderhoektandjes nu door, en dus krijsen zodra hij de tandenborstel ziet ;)

@ Anno: gezellig zo'n druk dagje....

Hier uiteindelijk gewoon thuis gebleven. Ouders en zus/zwager waren niet thuis en een andere vriendin bleek ziek te zijn. Ze heeft een burnout en is begin van deze week helemaal ingestort :( Niet leuk dus....
    Gezellige middag met Aimar gehad. Heerlijk samen gespeeld en liggen dollen. Het wordt een echt een klimgeitje nu, dus dat wordt genieten tijdens de meeting.
    Heeft iemand trouwens de link van die speeltuin in Houten waar we heen gaan?

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij hebben na de tuitbekerfase een rietjesbeker gebruikt. Hier drinkt hij nu al heel lang uit, en goed. Ook al enkele maanden steeds slokjes uit een gewone beker (met ook maandenlange knoeipatijen) en nu gaat dat supergoed!

Wat naar.. dat ze zo benauwd is :(

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Thomas is van Emeisje24 (?) geloof ik...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha dat lijkt er wel op hè?! Maar Parr komt volgende week hier logeren.. dus ik hou een extra oogje in het zeil na deze tip van Kaatje :p

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Snel bijgelezen, beterschap aan de zieke kindjes.

Tweety: hoop dat poes gauw thuiskomt :(

Verjaardag voorbij, leuke dag gehad, wel druk natuurlijk. Nu effe relaxen en op tijd naar bed.

Julians kamer is helemaal klaar! Superfijn, als je bedenkt dat het een week geleden nog een chaos was !
    (nu alleen niet vragen aan me hoe de zolder eruit ziet :p)

Ladies.... slaap lekker allemaal!

15. @inge truste enne hoe ziet jullie zolder er uit???

@tweety nog iets van garfield gehoord/gezien???

ik kruip de bank op tot straks miss nog even

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bekijk bijlage 54953

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    wahahaha Ingeltje.....was jij jarig of Gijs? Proficiat in ieder geval.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, wat betreft dat zwembroekje, helpt neit echt ;) vriendin van mij had die ook en liep er ok allemaal uit.
    Tandjes, pff dat gevecht ga ik nu maar 1x op dag aan is geen doen als ik alleen met der ben.

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik meld me even! Heb nog niet bijgelezen, maar begreep van Kaatje dat jullie hoopten op babynieuws... Helaas! Vannacht is volle maan dus misschien dan? Ach we zien wel wanneer hij besluit te komen.
    Gisteren was mn moeder jarig en vandaag enorm last van nesteldrang gehad. Nu helemaal kapot dus... tot morgen!

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    welterusten funny me

Deel Deze Pagina