weekend helemaal geen plannen ja ik moet misschien boodschappen doen. Mijn pa is ziek sinds gisteren. Had vandaag ook al boodschappen voor vandaag gedaan en voor mijn oma (is gevallen zwaargekneusde heup en bekken ofzo). Dus maar gedaan had er geen zin in maar ja iemand moet het toch doen aangezien haar eigen kinderen haar best vaak door de .... laten zakken. Verder helemaal geen plannen hoop dat ik nu eindelijk een keer mag relaxen nadat ik thuis ben gekomen.
Yule, nou dat werkt hier niet hoor Heb Levi zijn winterjas op mp staan ( 1 maand gedragen) Gekocht voor 30 en voor 20 op marktplaats gezet. Krijg ik zo'n zielig mailtje van een oma met aow uitkering en een dochter die het krap heeft en dat ze een jasje voor haar kleinzoon wilt kopen voor 10 euro. Kan ik idd medelijden met haar krijgen en hem voor 10 euro weg doen maar dan draai ik er zelf zwaar verlies op en voor het zelfde geld is het een leugen.
@kaatje: ja maar jij staat aan de andere kant! Jij verkoopt en als iemand een mailtje stuurt met: wat een onwijs leuk jasje! mijn zoontje is 1 jaar en groeit overal zo snel uit! ik vind het helemaal top! zou 15 euro okee zijn? groetjes van fleur en sem dan kun je toch niet anders dan ja zeggen?
@ Yule: Oja en het is biedingen ipv boden Ik zal als ik morgen nog niks gehoord heb op mijn bod, eens een leuk mailtje sturen
Oja hahaha, ik zat al een half uur te kijken naar dat woord wat er nou mis aan was... Waar is iedereen trouwens? Popstars aan het kijken?
Yule, is misschien idd net hoe je het brengt,maar ik had dan een tegenbod van 17.50 gedaan Gister nog 35 euro verdiend via mp. Ze had geboden op 2 nachtlampjes. ze bood er 20 voor ( heb ik er zelf 3 jaar geleden ook voor betaald ) dus ging gelijk accoord, en had nog 2 foto lijstjes, 4 waxinelichthouders en 3 opbergdoosjes in dezelfde stijl dus die heb ik ook aangesmeerd
Ik ben hier Idd met een half oor naar Popstars aan het luisteren. Zat met Cossy op msn, nu met schoonmoeder en ben met mijn eigen en Ferry zijn fv bezig
Zo nog even snel de vaatwasser uitgeruimd, een draai in de wasmachine en een draai in de droger. scheelt weer werk voor morgen
@Yule: ik koop zelf nooit wat op Marktplaats, maar verkoop ook aan aardige mensen met attente mailtjes. Onlangs een stel dat 2 uur moest rijden om onze salontafel te kopen. Gingen voor het eerst samenwonen. Nou dan valt er te onderhandelen hoor. Ze waren er ook zo blij mee toen ze hem kwamen halen...
wat een rust hier ! ow zie dat het 23.45 is. dat zou het kunnen verklaren Levi ligt te hoesten.. is heerlijk snotterig.
@queen oeh opa/papa ziek beterschappies voor hem! @jannes nu al internet (oftewel bijna) oneerlijk! maar ik gun het jou wel
Ik dacht al Jeetje er zijn alweer september 2010 mama's. dan worden onze kindjes alweer 2 ! Ik schrijf nu ook alweer 2 jaar met jullie.