Ja tijd gaat zo snel hé! Maar vind wel sinds haar 1e verjaardag dat het wel iets langzamer gaat. Denk omdat ze zoveel kunnen doen nu.
Nou vind de tijd anders voorbij vliegen. zeker nu hij zo aangeeft dat hij meer wil dan hij eigenlijk kan. en de dingen die opeens veranderen en ook goed gaan. Nieuwe kamer, geen speen meer, drinken uit een beker ( ging goed trouwens vandaag ), poepen op een potje ect.
Hey meiden, Nog ff snel voordat ik mijn bedje induik. Vandaag weer een lekker dagje gewerkt. Daarna gezellig naar het pannenkoekenhuis geweest. En vanavond afdelingsfeest geweest, was gezellig, maar ook dubbel door ernstig zieke collega's, maakte het allemaal een beetje beladen. Tussendoortjes: Femke krijgt, crackers, soepstengels en af en toe een nijntjekoekje en natuurlijk fruit Drinken: Femke drinkt water, melk, biologisch sap (heel sterk verdund), verse jus of andere sapje aangelengd met water. Ik ben wat dat betreft ook een zeikerd, Femke krijgt eigenlijk nooit een koekje oid van ons, ze weet dat dat van papa en mama is en zo lang ze nog staat te springen bij een soepstengel is het toch prima Slaap lekker allemaal!
Mogge. Kort nachtje. deed om 01.30 t licht uit. Ferry kwam om 03.00 thuis en Levi was om 07.30 wakker Steen, een een ernstig zieke collega maakt een feest idd beladen Als ze het nog met een soepstengel doet is het toch goed
Hier heeft het trouwens de hele nacht geneeuwd. Behoorlijk wit dus weer en nu sneeuwt het weer. dat wordt sleeen vandaag
@ Steen: hè wat naar van die collega...kan me voorstellen dat je dan een dubbel gevoel hebt op zo'n feestje.... @ Kaatje: ik vind het ook snel gaan hoor. Zat gisteren te bedenken dat wanneer we ong. 3 jaar verschil willen hebben tussen Aimar en ev. broertje of zusje...dat ik dan in september alweer moet stoppen met de pil! Klinkt zo snel....... Hier een goede nacht gehad, alleen was Aimar al om 6:50 wakker. Nog een half uurtje bij ons in bed liggen relaxen en kroelen en toen eruit. Aimar is tot nu toe erg vrolijk . Ligt er bij jullie ook sneeuw? Hier zo'n 3 cm! @ Anno en Wupje: dat wordt morgen misschien wel sleetje rijden!
@Eva, dat zat ik me ook ineens te bedenken.. Van jeetje als we dus maar 3/4 jaar ertussen willen moeten we dit of volgend jaar alweer ervoor gaan. Denk dat wij toch kiezen voor 4 jaar, net even wat meer rust voor het 2e kindje als de 1e op school zit en net wat zelfstandiger is. Hier weinig te melden, nog steeds enorm brak want Mike heeft weer enorm gespookt vannacht. Heeft daardoor lekker een ochtendhumeur en hoop dat t gauw half 12 is en hij naar bed kan. Vanmiddag naar de verjaardag van Joey.
Wow Steen.. meerdere zieke collega's? Lijkt me inderdaad een beladen avondje, ondanks de gezelligheid. Da's idd een kort nachtje Kaatje Maar Eva.. ik vind dat je nu alvast je pil moet laten staan hoor, oefenen kan geen kwaad Hier redelijk okee geslapen. Nog wel een paar keer eruit voor Julian. We snappen niet helemaal waarom hij steeds wakker wordt, maar hij zuipt zich 's nachts wel te pletter. Merk ook dat hij wat huilerig is, zonder dat er iets aan de hand lijkt te zijn, dus heb hem vannacht juist niet mee genomen in ons bed. Lijkt toch wat aan het uitproberen te zijn. Kon nu ook prima, nu het weekend is. Hij sliep uiteindelijk ook weer in. Merk dat Julian echt zijn eigen willetje aan het laten zien is. Wil direct een potje met de vitamines als hij er naar wijst. Die krijgt hij dus niet maar geef ik hem pas als hij netjes door eet. Gisteren tijdens avondeten riep hij KOEKJE en bleef maar huilen. Heb uiteindelijk spelletje gemaakt van het eten en daardoor vergat hij het koekje. We moeten dus nu echt gaan opletten dat als hij koekje zegt, we niet gelijk een koekje geven. (Vaak na een slaapje is het inderdaad toevallig net tijd voor een koekje, dus hij loopt dan gelijk naar de koekjes kast hahaha) Wij moeten iets meer gaan bepalen
Goedemorgen ! zo alles is hier alweer wit.. heb er echt wel genoeg van maar goed, moeder natuur is niet te veranderen! vandaag maar ff het sleetje pakken denk k!
Goedemorgen, Lekker uitgeslapen tot half negen! En nu zitten we nog heerlijk in de pyama in de speelkamer. Hier heeft het ook gesneeuwd, maar niet genoeg om te kunnen sleeën. Dus straks maar lekker met de wandelwagen er uit. Ja zieke collega's, een zit vanaf oktober thuis met de diagnose darmkanker in een vergevorderd stadium, waar ze alleen nog maar verlengend chemotherapie doen (44 jaar oud) en een andere collega weet sinds vier weken dat ze longkanker heeft, al uitgezaaid, en dus ook niets meer aan te doen, gaat ook kuren voor verlenging....(54 jaar oud). Erg heftig dus. @Ingeltje, ja je bent snel geneigd om gehoor te geven aan de "commando's" van die kleintjes, omdat het ook leuk is dat ze dat nu kunnen zeggen, maar ze zullen het zeker ook gaan misbruiken... @Missy, niet fijn een brak nachtje! Veel plezier vanmiddag. @Eva, prima nacht gehad! @Kaatje, slee ze! Wij gaan vanmiddag/vanavond gezellig naar vrienden, hun zoontje is net zo oud als Femke, dus dat is gezellig! Fijne dag!
wilde uitgebreid terug lezen en reageren maar julia is al weer wakker vanmorgen om kwart over 5 wilde ze er al uit dus om 6 uur opgestaan nu al wel gezogen en gedweild dus alleen een goedemorgen vandaag xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Inge, Levi roept hier als hij wakker wordt al "koek". Hij krijgt hier 1 ontbijtkoek en 1 liga op een dag. Geef je Julian snachts als hij wakker wordt altijd wat te drinken ? Misschien dat dat het is, dat hij nu als een soort gewenning wakker wordt om wat te drinken ?
Klopt precies wat je zegt Steen, het praten is zó leuk, dat opeens de woordjes commando's zijn geworden hihihi! Ik vind het ook wel leuk dat hij de opvoedingsfase steeds meer ingaat. Moeilijk soms, maar een leuke uitdaging
Sja.. kan zijn dat hij daar aan went, maar goed, als hij dorst heeft, dan ga ik hem dat niet ontzeggen. We hebben een erg droog huis, mijn keel staat 's nachts ook compleet droog, heb altijd een fles water op nachtkastje. Och en over een aantal maandjes kan hij zelf water pakken. Dat scheelt.
Mogge! Laptop doet een beetje raar, dus ik hou het kort. Parr, geef jij IrisB een dikke knuffel van me vandaag? En vraag naar haar kadootje van mij, kun je lachen Wederom een rustige nacht gehad, al sliep Jill wel pas om 22 uur Ze was gewoon niet moe, heel raar. Vanmorgen heerlijk gekroeld en gespeeld in het grote bed, dat is toch echt genieten. Vandaag viert mijn moeder haar 60ste verjaardag. Ben zo benieuwd wat ze van haar ketting vindt! Fijn weekend allemaal!
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyy ik ben Lola voorbij in het aantal berichtjes!! Maar ik mis Lola wel hoop dat ze gauw weer komt babbelen. Ik ga nu ff met Julian spelen! Doeiii
IrisB jarig vandaag? Zo ja, GEFELICITEERD!!! Hier schijnt t zonnetje en het sneeuwt tegelijk. Mike is de kamer aan t verbouwen, zo schattig om te zien wat hij allemaal ontdekt uit het opbergmeubel en dan zelf overal mee gaat bouwen. Net lekker een banaantje gegeten, is goed tegen de race luiers hihihi!