kaatje, ja die had mijn pa ok al bedacht, zo had ik ook gezegt tegen huisarts. Maar ja aangezien kyani gewoon neit beter wordt maar eigenlijk steeds erger. Vooral met drinken dat neit willen enzo.
jannes, heerlijk he dat gevoel Ik vond altijd zo leuk als ik op bed lag en kyani dat deed, dan bewoog zij het meeste hihi.
@Queen: mondje of oren lijkt mij ook het meest logisch. Anders zou ze het ook in haar pyjama of zo moeten hebben.
Als je alleen deze zin leest (en ik deed dat doordat ik van mijn zin terug las naar deze zin) en je weet niet waar het over gaat, dan is het een heeeeeeeeeeeeeeeeeele vreemde zin
Queen ik duim voor de BBL Sasha beterschap Hummelke balen van je ijzer, hoop dat het over 3 weken goed is! Jannes wat fijn dat je je zo goed voelt nog steeds! Hier begint de buik nu al enorm in de weg te zitten en de bewegingen worden hier ook steeds heftiger in mijn buik. Kindje begint al aardig krap te zitten merk ik Funnyme: de duimen draaien nu voor je hoor! Uk mag er uit En nu is het even weer op.. moe moe moe! (ik lijk wel een koe) Morgen gelukkig vrij. Pff 4 dagen (28 uur) werken is me echt te zwaar zeg... jannes, kaatje (en andere mama's met 4 dagen of meer) heb diep respect voor jullie.. ik vind het maar heavy. Krijg ook al wel last van mijn schaambot van het lange zitten en buik zit me dus echt al beetje in de weg. Maar het gewiebel in mijn buik is heerlijk, ik voel dit kindje veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan Julian. Hoop niet dat dat iets betekent voor de toekomst Ik duik achter de tv! xxx
Ja,er worden hier de laatste tijd rare dingen gezegd (en gedaan )... Een mannelijke collega van mij zei van de week: 'De mijne is zó klein, dat ik niet eens merk dat ik 'm in mijn broek heb...' ... hij doelde op zijn gsm, want daar ging het gesprek in de lunchpauze over...
Zo daar kom ik ook nog even aangewaaid...Pfff ben wel brak na deze week van 4 dagen werken (38 uur ) en moet zo eigenlijk nog die brief afmaken en sturen.... Aimar had een goede dag op het KDV, heeft goed gegeten en is in bad geweest. Hij is wel erg snotterig dus lekker in gesmeerd met luuf en om 19:10 sliep hij....om om 19:30 weer wakker te worden en echt in het bijzijn van mama in slaap wilde vallen. Dus een half uur naast zijn bedje gezeten... @ Wupje: nou die moeder met borderline heeft er een handje van om de ped. werker tegen elkaar uit te spelen...en ze ging nu uit haar plaat omdat zoonlief zijn groentehap pas om 16:30 ipv 16:00 kreeg 'Nu kwam ze helemaal in de knoei' (ze kwam om 16:30 binnen). Maar ik heb kordaat gereageerd met: 'L. heeft om 15:15 zijn yoghurt gehad (moest eigenlijk om 15:00) en ik had 2 kinderen die een voeding nodig hadden, ik heb dus weloverwogen de keuze gemaakt om eerst die kinderen hun fles te geven, aangezine L. zijn buikje wel vol had...' Toen begon ze al terug te krabbelen....Maar er is gewoon altijd wat...ze is ook meganerveus dat haar kind iets overkomt...Zwaar vermoeiend. @ Pisum: had jij nog interesse in een nieuwe autostoel? Een collega van mij heeft een Römer King te koop voor 75 euro (nieuwprijs 250 euro). Misschien is het wat voor je??? Stemmen Heb ik dit keer niet gedaan omdat ik het gewoon simpelweg niet kon doen ivm mijn werktijden en die van mijn vriend. Vond het niet de moeite waard om iemand anders mijn stem uit te laten brengen. Geert Wilders is niet mijn ding....Pim Fortuyn had betere ideeën vond ik. VVD....hebben goede punten, maar denken soms teveel aan de rijkere onder ons....heb me er dit keer verder niet teveel in verdiept. Vind wel dat er in Soest nodig eens betaalbare eengezinswoningen gebouwd mogen gaan worden. De goedkoopste nieuwbouw eengezinswoning staat in Soesterberg (lees: meest saaie dorpje) en heeft een minituintje en die kost al 273.000 euro Belachelijk gewoon....
@ Lola: ja ik heb nu een lang weekend Dinsdag is pas weer mijn eerste werkdag. Ja wij hebben diensten van 9,5 uur per dag....