Hello iedereen! Ik kom vrolijk melden dat vanmiddag plots was Kate's tandje door!! *happydance* beetje zure luiers, knagen op vingers en onrustig slapen. Nu hopen dat het zo geldt voor de rest Ik dnek dat de rechter boven als volgende komt, daar lijkt ook wat behoorlijk te drukken.. ach we shall see Verder lekker tussen bedrijven door genieten van mijn snelle internet, filmpjes geupperd en beetje aan Kate's site gewerkt. @lola jaja idd mogen niet op straat op zondag tenzij kerk. etc etc.. hebben hun de carnaval uitgevonden wow was vroeger zeker wel heel iets anders denk ik hey zeg wat goed die bedrijf! ben benieuwd of er ook een leuk prijs uit komt @pupke hihihi wat is Q cute! Kate protesteerde met aandoen en daarna was het goed @funny whaaaa wordt vanaf nu spannend @dniise idd de HAP bellen voordat je de nacht ingaat, ik dacht namelijk ook aan immuun geworden maar ik weet het niet zeker... mssn is er gewoon wat anders aan de hand.. en ik wil je niet bezorgd maken of zo maar ik heb een kennis die ook vreselijk hoestte en benauwd had en koorts etc en bleek dit Q-koorts te zijn is dit mssn een mogelijkheid of ligt het echt puur aan haar oren? @sasha knuffs! @hummelke ja heel fijn! oef nu hopen dat dat helpt en je gauw stukken fitter voelt!! @queen super goed nieuws zeg! Ik duim dan maar ook voor BBL 8)!! bloed... ik heb je net tip gegeven @jannes heerlijk! Ik ben zo blij voor je dat je weer een soepele zw hebt! @eva dan had je op GB moeten stemmen denk ik? knuffs
@Lola: ik heb gewoon Ijzer pillen op recept gekregen (zelfde als bij Sara), en dat moet voldoende zijn. @Ingeltje: Sara was in mijn buik heel druk, maar is een heerlijk tevreden meisje dat veel lacht en goed luistert. Dus wie weet wordt jullie 2e wel zo... Onze Uk is stuk rustiger dus wie weet wat voor onhandelbaar kind dat dan wordt *hoopt zo dat niet het geval is*
@jannes Kate is ook een heerlijke best makkelijke meid.. dus wij vrezen op een tegenpool 2nd time round @eva GemeenteBelang
@ Parr: thanx Meiden ik ga slapen....ik hoop dat Aimar morgen een beetje uitslaapt want mama en papa hoeven allebei niet te werken....
Hier is het helaas ook 6:30 geworden dat Julian voortaan wakker wordt. Dat is namelijk tijdstip dat Gijs ook opstaat, dus hij wordt dan ook wakker nu. Beetje jammer, want hij sliep altijd tot 8:15 ongeveer! Maar goed.. ik heb altijd gezegd dat we het getroffen hadden en dat ik wist dat we niet altijd zo veel geluk zouden hebben (zeker niet met kleintje op komst) Maar ben wél moe nu natuurlijk hahaha!
Hier schijnt het zonnetje heerlijk, dus ik trek zo mijn kleren aan, Aimar in de kleren hijsen en dan lekker een stuk fietsen naar Zeist. We moeten wat spulletjes kopen, kan ook hier in het dorp maar heb zin om een stukje te fietsen. Grgrgr Aimar is echt in een baldadige bui: met blokjes wordt gesmeten en met puzzelstukjes getimmerd.... Tijd om ons om te kleden en op pad te gaan
@Dniise: als de AB na 24 uur niet aanslaat (dat wil zeggen dat de koorts niet daalt) dan moet je de HA weer bellen.
Mogge Levi was net als de rest van de week al om 05.30 wakker, gaat hij kletsen tegen zijn knuffels. Ik ben weer in slaap gevallen tot 08.30 ow jee schakelt iemand de politie in als ik zondag niet terug kom van de lunch ? Dan ben ik doodgeknuffeld door Inge Parr, fijn dat Kate haar tandje door is. Zit er hier ook weer aan te komen.Vieze luiers en eet zijn vingers zo ongeveer op
Ja idd spannend Funny!! Toen ik met R voor de 2e keer gestript werd, was ik de dag erop moeder maar ik had toen ook wel een speciale voetmassage erbij gehad en een vreemde olie op mijn buik (ik had een nogal alternatieve vroedvrouw )
Goedemorgen, Eva en Ingeltje, Ow wat vroeg! Dat is lang geleden dat ik zo vroeg opgestaan ben voor Sylvie! Heb alweer een ritje naar de huisarts erop zitten, kuur meegekregen voor mijn keelontsteking. Keel ziet er écht niet uit! Sylvie mag vanmiddag weer komen, thanks voor de adviezen. Blijft koorts houden arm meiske
Goedemorgen, hier gaat nog steeds inet helemaal lekker met kyani. Moeten 10.40 bij huisarts wezen. Parr, thnx voor die tip, maar kyani is zo erg uit der hum, dat we dat geneens mochten doen (zal dus wel gevecht worden zo bij de huisarts ).