Toch net even de HA gebeld over zijn oren die maar blijven lopen en alleen maar donkerdere troep uit komt. Was uit de kweek van vorige x gekomen dat er toch een ontsteking zat (wat we al ongeveer wel zelf wisten) maar als de klachten niet binnen een week weggingen hij toch een kuurtje moest. Dus helaas.. omdat ik dus nu belde dat t niet over is, moet hij een kuurtje. Hoefde niet eens langs te komen want het duurt nu al veelste lang. Dus vanmiddag kunnen we weer AB ophalen voor hem. Het houdt ook nooit op..
Geen idee maar iedereen kletst hier dus dacht ik verhuis hier ook maar heen. Ga me zo maar eens met mn luie lijf uit bed hijsen... en onder de douche
Gaat zeker hard ! Denk dat dat ook wel scheelt dat als je van jezelf strak in je vel zit het ook eerder zichtbaar is. Hier moet het eerst door een vetlaag heen
POEH de benedenverdieping is weer schoon meteen raam gewassen aan de voorkant alleen morgen het raam aan de achterkant nog vanmiddag koffie drinken met mijn oma bij de zus van mijn moeders vriend. @cossy gaat erg snel!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Overleg zit er weer op. Anno goed bezig zeg! Ik ga even de stad in naar de Kruidvat. Hebben ze kruimeldiefjes en stoffers voor kids in de aanbieding Is echt iets voor ons bezig bijtje
hoi meiden, wij zijn weer thuis hoor. Ik trok het zo echt neit met kyani daar. Dus gisteren avond nog getwijfeld maar vanochtend begon het weer dus kyani aangekleed ik heb mij aangekleed kyani in de wagen gedaan hondje aan de lijn naar de auto gelopen en gemeld dat we onze spullen willen halen bij het huisje en zijn om half 11 richting huis vertrokken. Nu eenmaal thuis blijft kyani nog huilen Heb er in bed gelegt en laat lekker ff huilen. Me pa komt ook zo thuis kan die ff lekker met haar bemoeien.
Hey meiden!! Hihi ik dacht wel dat mijn babybjorn opmerking wat reacties zou opleveren. Ik vind het zelf een onding, vind het knap van Steen dat ze er nog steeds mee kan dragen! Die schouderbanden snijden in je schouders en je schouders dragen al het gewicht. En inderdaad, als je je kindje met het gezicht naar buiten draagt, zit de rug ietwat in een rare, holle knik. En het kindje hangt op het kruis. Daarnaast kan een kind wat naar buiten kijkt zich niet goed afzonderen als het moe wordt, maar dat vind ik zelf niet het belangrijkste, want dat geldt in een buggy bijvoorbeeld ook (maar is wel de reden dat echte 'hardcore' draagmoeders ook eigenlijk nooit een buggy gebruiken). In een draagdoek of Mei Tai zit je kindje echt op zijn of haar billen en is de rug mooi bol en niet overstrekt doordat de knietjes hoger dan de billen zijn. Queen: wat ontzettend jammer zeg dat Kyani nog steeds ziek is . Knuf voor jou, wat zonde van je vakantie!!! En knuf voor Kyani, hopelijk knapt ze gauw weer op. Cossy: mooi buikje hoor! Ingeltje: haha Farmville kost veel tijd he. Ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn geloof ik. Vind het zo langzamerhand wel een beetje zonde van de tijd worden. Maar goed, ik hou het nog wel even vol want ik wil nog steeds mijn zwager inhalen. Oke, dan ga ik nu echt weer met de rapporten verder. Bah, geen zin! Groetjes Azeb
Even naar het postkantoor geweest. 35 euro verdiend. lang leve marktplaats Nieuw adressenboek en oppasboek gekocht Queen, ahh wat vervelend. Precies dat jullie weggaan wordt kyani ziek. Heb je www's gevolgd op hyves en vind het echt sneu voor jullie Was de hond ook mee ? Gezellig !
ga off julia is wakker wel lekker 2 uur geslapen zoals gepland haha hopelijk houdt ze het nu wel vol tot vanavond en anders vanmiddag nog maar even tukken tot straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
verders thnx voor de reacties op mijnverhaaltje (heb maar kort gehouden de meeste hebben toch alles gevolgt op hyves ) Ga nu kijken of tinypic wel werkt om dan heir foto ner te zetten
@Queen: leuke foto! Balen dat Kyani nog steeds niet lekker is en dat jullie eerder naar huis zijn gekomen.
huh?! nu al naar een deel 3? Wij hebben toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gekletst in deel 1??! @eva oef dat is niet leuk achteraf horen had het ook tot betrekking tot jou dan? @queen wat is er gebeurd op CP dan? dat je eerder thuis bent? oooh lieve pup! @cossy SHOCK!!! jeetje wat super mooi gym is hier pas vanaf 2-2 en half jaar @ingeltje goedgekeurd @missy ach gossie
Hier goed geslapen. Ben flink ongesteld geworden met de bijhorende krampen >< die heb ik dus nou net niet gemist hé grrrrrr.. ach ja over een paar dagen weer over Vanochtend naar de Rabobank geweest. Daar is nu ons Burgerzaken gevestigd ivm verbouwing gemeentehuis. Ik had namelijk geen plastic pakket gekregen en ik ging ook na of onze adres ook gewijzigd was omdat wij geen bevestiging hadden gekregen Maar was wel gewijzigd en de plastic-pakket krijg ik toegestuurd. Beide vond zij vreemd dat ik niet gekregen had. Toe schuifde ik door naar de andere persoon achter de balie om een Nederlandse paspoort aanvraag te doen. Nederlander worden dus Het wordt een keer tijd. Ik blijf er mee schuiven maar ga nu toch dingen regelen. Scheelt een hoop met invullen en weet ik veel wat. IPV mijn verblijfsvergunning en Brits Paspoort heb ik dan maar 1. Liefst zou ik beide doen EN/NL maar ik denk niet dat dat kan van EN? En wrm wil ik beide houden? Een gevoels kwestie Lekker gedanst en gespeeld met mijn mini monster en foto's gemaakt *zwijmels*