September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo hier ben ik weer! Het fotoalbum van onze reis naar de Dominicaanse Republiek is bijna af! Moet eerst nog even mapjes bijkopen....had teveel foto's....of te weinig mapjes :p
    Boodschappen zijn binnen, Aimar heeft lekker met papa gespeeld en rozijntjes gegeten en ligt nu op bed.
    Ik heb bij de boodschappen de ouders van nu meegenomen dus die ga ik even lezen.
    Na de lunch richting Amersfoort voor een traphekje en vanmiddag naar het reisburo. Mijn ouders hebben een vakantie geboekt in oktober (Gran Canaria) Ik gind daar als kind altijd met veel plezier heen. Maar we hebben geen geld om als gezin op vakantie te gaan maar misschien redden we het voor 1 persoon wel en dan zijn mijn ouders bereid om voor Aimar mee te betalen...heerlijk zie me al helemaal genieten in de zon bij het zwembad, écht vakantie. Dat is voor mij namelijk al een tijd geleden, familiebezoek is toch echt andere koek! Dus even informeren naar de prijzen en mogelijkheden!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, als jullie voor 1 persoon betalen ga je dan alleen met Aimar? Gaat E niet mee dan, zo begreep ik t uit je berichtje?
    Ouders van Nu heb ik nog een abbo op, was deze x wel een leuk nummer. Ik heb vd week de Linda meegenomen, stond fotocollage in van bekende BN'rs met hun kindjes en artikel over te vroeg geboren kindjes.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: ik zou dan idd alleen gaan met Aimar. Het liefst ga ik natuurlijk met Edu erbij, maar we weten dus niet of dat financieel gaat lukken :( En Edu gunt mij een relaxvakantie, vindt dat ik het verdiend heb :)

Nou traphekje heb ik even gereserveerd (69,95 :$, gelukkig nog een bon van 20 euro...).

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje, dat is duur zeg voor een traphekje. Volgens mij hadden ze bij de Hema ook en dan voor 30/40 euro..

5. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Mogguh allemaal!

Hier ook sneeuw. Wel mooi.

Ik ben echt heel erg moe. Jari heeft weer 'zo'n periode'. Pffff, soms word ik er gek van. De laatste dagen is hij weer continu aan het zeuren en kan hij zichzelf moeilijk vermaken.
    Als ik ook maar even geen aandacht voor hem heb, werpt hij zich heel dramatisch voor mijn voeten. Als ik naar boven ga dan is het krijsen.

Ik slaap de laatste tijd heel slecht, ik word steeds wakker en lig te woelen en droom heftig (gooooh...hoe zou dat nou komen?). Maar goed, vannacht was Jari ineens ontroostbaar, hij heeft zo'n 2 uur lang gekrijst, echt GE-KRIJST. Alsof hij geslacht werd...
    Alles geprobeerd, troosten, luiertje, drinken, niets hielp. Vervolgens maar uit laten krijsen. Ik kan daar nog altijd slecht tegen, word er zo onzeker van. Vraag me dan toch stiekem af of hij zich ziek voelt of pijn heeft, ofzo.
    In ieder geval was het gevolg dat ik de rest van de nacht voornamelijk heb liggen woelen. En dat terwijl ik hoopte een beetje bij te kunnen slapen in het weekend, aangezien ik nu even twee dagen niet vroeg naar Amsterdam hoef... :(

Bah, niet eerlijk! Maar goed, we maken er maar weer het beste van. Al heb ik daar momenteel wat moeite mee.

*sorry voor mij ego-emo-berichtje*

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @First Time, jeetje kan me voorstellen dat t voor jou allemaal extra zwaar is zeg. En dan ook nog es moeite hebben met slapen, dan hakt t er allemaal nog dubbel zo hard in.
    Hoop dat al die fases gauw over zijn, volgens mij is de laatste sprong rond 17 maanden en dan krijgen we alleen nog de peuterpuberteit daar is die 17 maandensprong de voorbereiding op.. Ach, ze zullen vast een x volwassen zijn. ;)
    DIKKE KNUF VOOR JOU!!

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Missy: thanx

Traphekje van 69,95 euro is zeker belachelijk duur. Laatst had de Lidl ze zelfs voor 25 euro... Ik wacht wel een andere aanbieding af. Hebben ze vaak ook bij bouwmarkten.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: ja weet ik, maar omdat wij hopelijk snel gaan verhuizen wilden we niet gaan boren in de muren. Dus nu hebben we zo'n klemhek van Geuther besteld. Vanmiddag gaan we 'm halen en plaatsen. Voor boven moeten we een ander traphekje halen, daar is de opening namelijk 1.11 meter......

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ FirstTime: zie mijn uitleg @ Missy ;) Ik kan me voorstellen dat je vreselijk baalt van zo'n rotnacht en een hangende Jari om je heen. Ik vind dat al lastig en vermoeiend en ik ben gewoon gezond. Daarom stuur ik je een hele dikke knuffel. Misschien kan je hubbie even met Jari een uurtje naar buiten of bij ouders langs....dan kan jij nog even rusten?

10. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Missy: Mike is best lang he? Ik zie ineens je onderschrift. Of is Jari maar een opdondertje met zijn 79 cm? hihi, maar wel een dik opdondertje dan...

11. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Eva: aha, nee ik weet inderdaad niet wat voor traphekje die anderen zijn... Wel een goed idee trouwens! Misschien moet ik dan ook maar zo'n belachuluk duur traphekje kopen! :D

Hubbie mag van mij vandaag de hele dag voor Jari zorgen (wat zeg ik? het hele weekend), heb er even geen puf voor.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hihi...Aimar was met 15 maanden 74,5 cm......dat is pas een klein opdondertje :D Maar ik denk dat hij nu wel richting de 77cm gaat....gok ik ;)

@ First Time: oh het hele weekend is nog beter :p

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hey meiden

heb diagonaal bijgelezen, jullie hadden 23 blz volgekletst sinds donderdagavond! Ik hoop dat ik niks belangrijks heb gemist.

Wel wil ik First Time een dikke knuffel geven. Wat ontzettend naar dat Jari zo ontroostbaar was. Ik kan me voorstellen dat dat voor jou helemaal moeilijk te trekken is. Fijn dat je hubbie dit weekend voor hem zorgt. Ik hoop dat je een beetje uit kunt rusten. Knuffel voor jou!!

Mijn bezoekje in Bodegraven was supergezellig. Erg leuk om mekaar weer te zien (na 10 jaar!). De terugreis vond ik spannend, donker en vies weer. Laatste stuk, vanaf Assen, harde sneeuwbuien. Heb nu ook nog helemaal een verkrampte nek van het gespannen in de auto zitten. Stom, heb best al vaker met Isis flinke stukken gereden maar niet eerder me zo kwetsbaar gevoeld. Door de gladheid enzo heb ik het natuurlijk ook niet meer allemaal zelf in de hand. Maar goed, we zijn thuis.

Vandaag rustig dagje met boodschappen en rapporten schrijven.

Groetjes
    Azeb

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    First time, een dikke knuff meis!
    IrisB: er is er een jarig hoeraaaa!! gefeliciteerd meis!
    Parr: veel plezier bij Iris!
    Freesia.. nu ben ik ook nieuwsgierig naar dat cadeau haha!

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Queen: jij zei gisteren,, over avatar.. oude eerst verwijderen en dan nieuwe doen.. heb ik gedaan.. oude verwijderd.. nieuwe erop.. hij zei uploaden bestand mislukt.. toch staat mijn nieuwe avatar wel bij "huidige afbeelding" en hier zie ik mijn "oude" nog staan.. strange allemaal..

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Iris is 4 feb jarig meiden!

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr, nieuw lesje geschrveen waneer komt die op internet :D

first time geef je een dikke knuff. Ennu kyani is ok nog (maar) 78cm!

Lindaa, das idd wel vreemd ja dan...

tot zo meiden ga ff rondje met de pup nu kyani heerlijk slaapt :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een stuk gewandeld met Levi in zijn nieuwe slee. Kom straks wel even spammen.
    Vandaag nog 2x het potje geprobeerd. Nog niets gedaan. Maar hij moet nog poepen vandaag dus wie weet na zijn slaapje

Eva, ow dat zou wel lekker zijn op vakantie. Jeetje dat traphekje is duur !

First time, Jari is dus ook in zijn sprongetje beland :( Hoop dat je vermoeidheid snel minder wordt

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje leuk ben benieuwd :D

20. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier weer lekker geslapen. Teun werd pas om 08.30 uur wakker, de laatste tijd (ik klop het af) slaapt hij lekker uit :D. Vooral op de mamadagen dus dat komt mooi uit.

Hubbie is vandaag jarig dus vanochtend eerst slingers opgehangen enzo. Huisje is aan kant en vanmiddag komt de familie op visite. Ga zo eerst denk ik nog even sleeen met Teun.

@Ingeltje: hier merk ik ook heel duidelijk dat het "opvoeden" is begonnen. Wij moeten nu ook echt gaan opletten met niet direct zijn zin geven enzo.

@Steen: jeetje wat erg voor je collega's. Dat zal zeker beladen zijn geweest.

@Eva: oh zeker doen als je met je ouders meer op vakantie kan. Kun je even lekker relaxen.

@First time: dat klinkt als een sprongetje. Is altijd zwaar, dus zal voor jou extra zwaar zijn. Idd misschien even hubbie met Jari op stap laten gaan of misschien een nachtje uit logeren om bij te tanken?
    Oh, ik lees dat hubbie dit weekend voor Jari gaat zorgen, fijn!

Deel Deze Pagina