September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, een tip. weet niet of het bij Kyani helpt,maar Levi heeft een een lievelingsknuffel. Had dat mondkapje dus eerst spelerdewijs tegen zijn knuffel gehouden en toen later ook bij hem, dan is het alleen nog een kwestie van inademen.

Toen hij kleiner was zong ik het liedje 1234 hoedje van papier voor hem. zo lang moest hij dat ding ophouden.. ging op zich ook wel. maar toen had hij nog niet echt zo'n eigen willetje

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, thnx ga het proberen. ze heeft zo een tutdoekje met speen eraan voor de rest geen vaste knuffels.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Wij werden vanochtend aangenaam verrast :) Kyano sliep tot 7.45 uur :)! Komt echt bijna nooit voor bij hem. En aangezien wij een afspraak bij de ha hadden om 8.40 uur konden wij ook wat langer blijven liggen. Heerlijk! Uk ligt nu vanaf 13 uur weer te slapen.
    Ook nog even lekker gewandeld want vanochtend was het nog fijn zonnig.

Lola mooi er zit dus schot in de zaak (verbouwing) ;)

Pupke leuk nieuwe schoentjes voor Quinten!

Hummelke je hb goed in de gaten houden dus!

Eva goede reactie van jou naar die moeder toe maar lijkt me idd erg vermoeiend
    Nu lekker lang weekend dus!

Funny me spannend!!! Wel sms’en hè :D

Azeb veel plezier!

Missy oh wat vervelend die verlatingsangst. Ik herken het zelf nog niet maar ben ook benieuwd als Kyano naar kdv gaat. Ik vrees dat hij daar ook last van gaat krijgen.

Kaatje super hero Ferry!!

Queen oh jee wat naar voor Kyani. Heel veel beterschapsknuffeltjes!

Dniise ook voor jouw meissie veel beterschap!

Anno pff komen ze wel een beetje laat mee :(

Zo nu ga ik even nog hier in huis wat doen.

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, lekker zeg uitgeslapen voor jullie doen :D

5. Komt ie

@funny hoe is het nu???

@jannes ik vind het echt heerlijk om te horen hoe een lekker verlof jij hebt
    Zo had ik het ook altijd gewild, nou ja misschien volgende keer
    Enne denk ik nooit meer zwanger klinkt niet heel overtuigend haha

@queen klinkt heel posi dat gesprek hopelijk kan je BBL gaan doen
    Oei beterschap voor Kyani
    En die tip van kaatje is een goeie ik doe dat nu ook als ik Julia haar ogen moet schoonmaken
    Met druppelen trapt ze er niet in

@inge wat lekker zo’n wiebelkindje

Stemmen, lukte me niet deze keer, ik kwam om 7 uur thuis en om 5 over 7 ging rik weg
    Julia was zo moe dat ze niet eens gegeten heeft en in die 5 minuten hebben we allebei een kus gekregen en Julia haar ogen gedruppeld.
    Jammer volgende keer beter

Wiebelbaby: Julia duwde altijd vooral met haar voeten en wriemelde met haar handen aan haar mondje, voelde ik kriebels onderin en toen ze geboren was deed ze het ook meteen
    En ze is een eigenwijs, druk meisje met een duidelijk eigen zinnetje dus het kan nog alle kant op met jullie beebjes haha

@dniise ben benieuwd wat de HA vanmiddag zegt beterschap voor jou en je meisje

@azeb veel plezier dit weekend!!!

@missy is idd echt de leeftijd, wij hebben ook wel kindjes die vanaf 10 weken al naar het kdv komen zonder ooit een kik te geven en dan ineens gaan huilen met 1 ½ gaat echt weer over en idd duidelijk zijn als je weg gaat.
    Zeggen wat je doet en dat je zo terug bent

@kaatje irri die loslopende honden gelukkig niks gebeurd op de weg

@wupje haha kyano uitgeslapen, als Julia dat doet lig ik vanaf 7 uur te wachten tot ze wakker wordt haha

xxxxxxxxxxxxxxx

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Helpt hier ook heel goed!

Queen, rot van Kyani, maar gelukkig dat ze (nog) niet opgenomen hoeft te worden. Wat jij beschrijft herken ik ook bij Sylvie en ik denk dat Sylvie ook het RS-virus te pakken heeft.
    Wat ik nog wel eens doe is dat hele apparaat met dat mondkapje in de woonkamer leggen (zonder medicijn erin) en haar het laten ontdekken. Tot ze op een gegeven moment zelf dat kapje op haar neus deed en in begon te ademen. Sindsdien gaat het iedere keer wat beter.

7. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    He bah Queen wat rot voor Kyani! Beterschap!

Anno, wat slordig van de HA. Hopelijk gaat het snel beter nu.

Ik ben weg mijn ouders zijn er.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: ohoh dan was Kyani toch wat zieker dan je in eerste instantie zelf dacht. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan Knuff voor Kyani!

@ Anno: lekker handig om dat soort info nu pas te horen ;) Ik duim dat het nu snel over is met dat gesnotter in haar oogjes.

@ Missy: die fase heeft Aimar in nov-dec heel erg gehad. Nu is het alleen nog af en toe, meestal als hij moe is. Maar geloof me als ik zeg, dat het vanzelf weer beter gaat. Idd, altijd duidelijk vertellen wat jij gaat doen en wat hij gaat doen (lekker spelen met de kindjes bv.) en duidelijk maken dat je ook weer naar hem terug komt. Misschien zal hij in het begin dwars door je verhaal heen krijsen, maar uiteindelijk zal het werken. Snap wel dat je het totaal niet leuk vindt.....

Aimar is volgens mij niet helemaal fit. Vanmorgen om 6:45 wakker, daarna om 9:00 weer in bed en geslapen tot 10:00. Toen even naar de winkels, om 12:15 viel hij in de auto alweer in slaap. Om half 1 thuis, broodje gegeten en nu slaapt hij alweer sinds 14:00. Hij voelde ook iets warm, denk een beetje verhoging.

Oja Aimar kan een beetje fluiten :) Heel schattig om te zien. Ook kan hij zijn eten blazen, maar doet dit alleen met stukjes brood ;)
    En hij staat nu steeds langer los, al zijn het maar een paar seconden!
    Ook is hij nu gefocused op woordjes als oren, ogen, neus en mond. Hij wil het ook telkens aanwijzen... ook de kat moet eraan geloven.... :p Maar die vindt het tot nu toe allemaal best :)

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dniise, das ook een goede tip (moet kyani wel even gaan spelen ;) doet ze namelijk ook niet meer). Maar komt wel goed.
    We kijken straks wel hoe het gaat als ze wakker is.
    Ja wie weet heeft ze dat ook wel, maar zou dan toch wel weg moeten gaan met ABkuur?

10. Onder water

Wupje, lekker uitgeslapen! Is altijd fijn.

Ga hier de kleine madame en grote monsieur even uit bed plukken, zo naar de huisarts!

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, ja klopt. Dat komt door die stemmingwisselingen, dan ff vrolijk en dan hele tijd chagie ne huilen en hangen, was soms geen touw aan vast te knopen wat er nou was.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: he getver het RS virus, ja daar kunnen ze goed benauwd en ziek van zijn. Beterschap en succes met de pufjes.

@azeb: ja ik bedoelde ook idd zeggen dat je zo terug bent als je gewoon de kamer uit gaat om te plassen oid. Anders zeg ik het ook niet. Als ik haar bij de oppas breng zeg ik tot vanavond of zo.

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dniise, s6 bij de huisarts (oh ja het rs virus heerst nu ;) tenminste hier in zaandam zei de husiarts).

14. Onder water

Queen, ik snap het ook niet meer allemaal maar wat ik van mijn huisarts begreep is dat antibiotica niets doet
    tegen een virale infectie. Kan het fout verstaan hebben hoor..

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    thnx yule

dniise, okay. Zge maar dat je iemand kan die het ook heb gehad ;) misshcien helpt het :D ik heb ook geen idee heb zoveelinfo gehad daar in die tijd dat ik daar was.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @All, thnx voor het meedenken.
    Dat uitleggen doen we inderdaad al erg veel, want het is een kind dat niet echt houd van verrassingen dus vertellen we al veel aan hem.
    Toch maar effe doorbijten dan.

@Queen, aaaah arme Kyani.. :(
    Hopelijk slaat de AB snel aan en hoeft ze niet worden opgenomen!

Ik heb bij Mike met die Ventolin vaak 't idee dat die toeter helemaal niet helpt.
    Dat hij amper wat binnenkrijgt.

@Dniise, dat is ook een goede tip thnx!
    Mike vind dat kapje reuze interessant maar wilt er als het nodig is niks van weten.
    Misschien als ik het hem eerst zelf laat doen wel.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Och.. de tranen staan me in de ogen... beterschapjes!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat stom zeg :(

19. @eva wat goed van Aimar!!! nog even en hij loopt hoor!!

@dniise succes bij de HA

O ja julia is vandaag 1 1/2!!!!
    ze is altijd precies een half jaar als mijn moeder eigenlijk jarig is, toch ook wel speciaal

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, idd speciaal !

Gaat hard he. Levi is a.s dinsdag ook alweer anderhalf en zo heerlijk bijdehand. ( en levensgevaarlijk maar goed dat is een ander verhaal )

Ik ga ff plat. Ben doodop van...? geen idee. emoties denk.

Deel Deze Pagina