September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendin komt zo bakkie doen en om 5 uur gaan we richting oma dus misschien nog tot straks even

@kaatje rustig aan meis

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Fijn Kaatje dat jij ook net gaat slapen. Ik was ook moe, en sja.. je weet het, als jij gaat, kan ik ook slapen! Thanks :D hihihi ;)

Julian ligt er ook net in, dus ik heb ook even een uurtje hoop ik!

xxx

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    missy thnx

ingeltje, je bent ok wel echt een emo muts he :D
    Ze slaapt nu gelukkig sinds we terug zijn van de huisarts ben benieuwd of ze nu weer zolang slaapt als gisteren.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mezelf toch maar van de bank geschopt en een vluchtige stofdoek door de keuken en huiskamer gehaald. Kijken of ik straks nog ergens de energie vandaan kan halen om te stofzuigen

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    je hebt meer energie als mij :D
    vandaag neits gedaan dan alleen bij HA en apotheek geweest.
    Ga ook verder neits doen meer.

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meld me even met baby in mn buik! Vandaag erg brak. Continue opgelopen met 1 van demeiden. Dus het was half 4 voor ik mn bed zag. En om 8 uur waren ze weer wakker. Vannacht slapen ze bij mn ouders dus dan kan ik proberen even bij te tanken.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny wat een brakke nacht. hopelijk kan je idd vanacht ff bijtanken.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat lijkt me een goed idee anders heb je straks niet eens fut om te bevallen ;) Hoop dat als de kleine er is je meiden ook iets beter slapen snachts

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dat is ook de reden dat ik even niet bijlees. Anna is ontzettend verkouden en Sophie raakt in paniek als ze thuis is en ik ben er niet. Als ze bijv bij opa en oma is is er neits aan de hand

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Funny, heb t niet meegekregen maar zijn ze t al aan het opwekken bij je?

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee nog niet. Had te weinig ontsluiting. Wel gestript en dinsdag terugkomen

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry is zo klaar met alles wat niet leuk is dat hij nu iets leuks wil.
    Is nu dus een Wii + wii fit gaan halen. Kan ik ook gelijk afvallen als ik weer de energie heb om daarin te steken

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

Zo weer terug uit Amersfoort. Sara heeft heerlijk gespeeld met de andere kindjes. Ze waren erg verbaasd over haar woordenschat en pienterheid (was kindje van maandje jonger die allleen maar beetje staarde en rondliep). Altijd leuk om te horen!!

@Anno: hopelijk slaat alles nu aan. Suf dat ze neusspray vergeten waren.

@Queen: jeetje wat een klachten. Zielig hoor!

@Dniise: ook jij beterschap.

@Kaatje: ben benieuwd hoe je de Wii en Wii-fit vind. Wij hebben hem na 2 maanden weer weggedaan (veel vrienden met ons). Nieuwe was er snel af.

@Ingeltje: pfff vroege vogel tegenwoordig.

@Azeb: heel veel plezier!!

@Eva: lekker met z'n drietjes gefietst. Leuk zo'n dagje met z'n drietjes thuis. Altijd gezellig.

Zo Sesamstraat is afgelopen dus wij gaan eten.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De wii fit was op, dus nu heeft hij een soortegelijk iets maar dan met camera

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: veel speelplezier!

@Jannes: fijn dat het dagje zo leuk was.

@Alle zieke kindjes: heel veel beterschap! En speciaal voor Kyani: ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft!

@Kaatje: ik las dat Milou* bijna thuis komt!

@Azeb: have fun!

@FunnyMe: jammer voor je dat het strippen nog niets heeft gedaan, maar jullie kleine ventje heeft het vast nog goed in jouw buik.

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Niets spannends vanuit hier. Weer hard gewerkt, net frietjes gegeten en nu nog even knuffelen met Q. Morgen op bezoek bij vrienden, ik heb er zin in! Ik heb haar al veeeeel te lang niet meer gesproken.

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Anno, stom van de HA hoop dat het nu snel overgaat.

Queen, arme Kyani, ik hoop dat het goed blijft gaan en ze niet opgenomen hoeft te worden...

Wupje, wat lekker eens wat langer slapen, dat mag wel vaker!

Funny, ik hoop dat je vannacht weer eens lekker slaapt en echt even kan bijtanken!

Pff echt moe vanmiddag dus niet veel gedaan, morgen weer een kans...Lekker gegeten en nog even gespeeld met Ilse. Die ligt nu weer in bed. Straks nog even bij de buren op bezoek en dan maar hopen dat Ilse morgen een beetje uitslaapt...

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    thnx hummelke en pupke. Ik zie morgen wel hoe ze is.
    Hoop beter als vandaag en de voorgaande dagen :D

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dag lieve meiden,

Ik heb er wederom een werkdag opzitten..morgen nog een dagje en dan zondag lekker weer een dagje vrij.
    Femke is weer niet helemaal lekker, ze had vanavond weer een vieze diarree luier en 38,1 temp, ze wilde ook amper eten. op zich had ze het bij de oppas wel goed gedaan vandaag, maar ons dametje blijft ook maar aan het sukkelen....

Ik heb ff snel bijgelezen, en ik wil Funny veel succes wensen! En ik lees dat Jannes heerlijk aan het genieten is van haar verlof. En die arme Kyani een RS-virus, beterschap! En kyano heeft vandaag lekker uitgeslapen, hopelijk morgen weer! Mama Ingeltje heeft het ook al zo druk, net zoals mama Eva! Geniet van jullie weekend meiden. Mmm zondag moeten we dus even in de gaten houden of we Kaatje hier nog terug zien :D. Azeb een heel fijn weekend, ik hoop dat het nog gelukt is met inpakken ;). Missy, hier ook een verdrietige Femke als ze ons niet meer ziet, bij de oppas gaat het gelukkig wel goed, als we eenmaal weg zijn. Inderdaad goed uitleggen en vertellen wat je gaat doen en dat je zo weer terug bent. Pupke, veel plezier morgen. Voor Hummelke een fijne avond!
    Oh ja volgens mij heb ik ook nog gelezen dat Queen als leerling is aangenomen, super meid! mmm eens denken heb ik het nou allemaal?? Vast niet, maar sorry dan maar al vast...ik kom straks nog wel even spieken,
    dikke kus voor jullie allemaal!

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    steen, jou meissie ok niet helemaal lekker beterschap voor haar.

Deel Deze Pagina