@parr: wat een mooie foto's van Kate op je blog!!! (enne... dat kitje heet Crafty ME volgens mij, hihi)
@azeb heel veel plezier! *edit* dat doen jullie dus knuffs voor Isis! @anno hoe was het bij de HA? *edit handige tip! @missy hoort idd bij de leeftijd, denk dat er meer van deze fases zullen zijn. idd gewoon rustig uitleggen wat je gaat doen en dat je zo terug bent @kaatje oef ik hoop ook at zij die honden bij haar houdt! hoe is Ferry na zijn daad? nouja zeg! wel weer gelul op de werk vloer tjeees stommerds!! @eva GO Aimar!! @queen nogmaals dikke knuffs! @funnyme is het mssn niet handig om de meiden een paar nachten te laten logeren? zo kunnen jullei beiden tanken voor de bevalling? @pupke veel plezier morgen! @hummelke merk je al minder moeheid? @steen lief dat je nog reageerondanks de drukte! en femke weer ziekjes knuffs!! @jannes he dat is balen.. dan verwacht iets heel leuk om te kijken en is het een flut -.- @ingeltje zeg hee... Julian moet wel uitslapen zondag!! Kate komt ook niet zo vroeg tummytub! jeee slijmprop ben ik denk ik paar dagen voor de bevalling kwijt geraakt.. zag iets onder in de wc maar had al papier erin liggen.. was toch paar dagen ervoor Cossy?? @yule thanks meid!
zo he he.. ik ben door meer dan de helft van mijn 100 mails heen nu nog scrappen En Kate kan weer iets nieuws!! Nu als je een kusje krijgt van haar doet zij MWAH!! erbij *sweeeeeeet*
Ik wil iedereen even gedag zeggen, ga nu afsluiten en naar bed. Fijn weekend iedereen en jullie zien mij vanzelf weer terug Weltrusten
Oh leuk parr, ik ga haar zondag leren kushandjes te geven. Heeft J. aan Raven geleerd, is echt TE schattig. Nu doet ze eerst boks ouwe en dan een kushandje.
Oef ik heb net weer zitten lezen in bevallingstopic... wat was dat toch een leuke tijd! *wipes tears away* En yule ik ben online geweest: 4 september heel kort berichtje 5 september ook weer kort 9 september 1 berichtje en nog 2 met foto's er gelijk achteraan en daarna vanaf 10 september weer elke dag hahaha
Goed nu ga ik echt.. zal morgen weer vroeg zijn... zucht... Slaap lekker en nu écht!! (wie begon er toch over het bevallingstopic grrrr)
Hahahahaaaaa, ga je dat ook nog opzoeken! Je moet ook altijd je punt maken he Ingeltje! 't was een dolletje van mij.... niet alles zo serieus nemen hoor wat ik zeg!
Ja maar ik ben dol op dolletjes!! Hahaha en ik was gewoon erg nieuwsgierig geworden wanneer ik weer uit mijn grot was geklommen En ik neem jou altijd bloedserieus.. ben als de dood voor je!! hihihi slaap lekker dus!
Ja jij was een week weg ! Echt schandalig. En dat terwijl ik nog een live verslag deed tussen mijn weeen door
Nou zijn jullie zeker allemaal naar bed ? Gezellig hoor Dan ga ik ook maar. Even een matras van zolder slepen voor mijn zusje. Truste x
Hier een goede nacht gehad. Ok lag wakker van 2345-2.30 maar verder heerlijk geslapen! Op af en toe een harde buik na en wat krampjes is het hier ook rustig
wow wat is het rustig vandaag de ochtend het is weer weekend he funny me, lijkt dus nog neit op dat het doorzet. wat betreft vraag met slijmprop wee tik niet heb hem zlef nooit gezien Zo ga nu maar ff douchen en kyani ok meteen doen. tot later
Zo ik heb weer bijgelezen. Gisteren heerlijk gegeten bij mijn ouders en daarna naar het optreden van mijn vriend geweest. Mijn vriendin (die in Duitsland woont, maar eind van de maand naar La Palma gaat) was er en ook mijn zus en zwager. We hebben echt veel lol gehad, lekker melig en lomp gedaan en flink gelachen. De band speelde goed en vooral de rapper was een lekker ding Aimar leek gisteren al niet helemaal fit, vanochtend stond hij op met koorts. Weet niet hoe hoog, heb niet gemeten. Hij speelt wel lekker. Kan ook niet helemaal plaatsen wat hem mankeert, hij eet minder en is erg snotterig en moet hoesten, maar hij is verder wel vrolijk...naja we zien het wel! Wij houden hier een rustig dagje, al moet ik wel wat dingen in huis hoognodig doen Ik heb ook zin in de meeting!