@Queen: Met Jasmijn ging het snel een stuk beter toen ze eenmaal die pufjes kreeg. Verkouden zijn beide meisjes echter altijd wel. Tja, kdv-kindjes hè... ? Grote kans dat je volgend weekend gewoon kunt gaan hoor!
hai! Pff vannacht een beroerd nachtje gehad met Femke, en manlief was werken, en ik moest er om 6 uur weer uit, dus erg brak vanmorgen. En nu heb ik hoofdpijn....Femke is gelukkig wel vrolijk geweest bij de oppas, vanmiddag had ze wel weer 39,2.....gelukkig geen diarree meer gehad. Ik ga nu lekker met haar knuffelen, zie jullie straks weer, xxx
lola, ja verwacht ik ook wel. maar twijfel aan de korte antibiotica die ze krijgt. Is maar voor 3 dagen terwijl je nu nog niet echt verbetering ziet. Wel iets minder benauwd maar verder is alles nog zoals het was. ja ze speelt nog wel af en toe. Maar als niet meer verbeter ja dan ga ik toch wel weer aankloppen maandag bij huisarts.
Vanmiddag even naar schoonmoeder geweest, die had zo'n black en decker werkbank voor ons gehad, alleen zo goed als zonder gereedschap dus daarvoor ga ik nog een keer op MP neuzen Queen, zolang ze iig maar iets drinkt en nog plast Hoe gaat het trouwens met dat "geheimzinnige" forum waar je mee bezig was ? Yule, ow jee Jaap weer laat thuis, idd gewoon gaan stofzuigen, stopt hij zijn hoofd maar onder een kussen
Wat een gedoe....Wij moeten Aimar's hoofd en romp tot aan zijn kruis insoppen met een speciale shampoo (voor die vlekjes...) maar hij mag het niet in zijn ogen krijgen. Ook moet het dan nog 2-3 minuten intrekken...nou krijsen dat hij deed We hadden hem in het lege bad gezet....Mijn vriend denkt dat we hem de volgende keer maar in de ikea kinderstoel moeten zetten...ik ben benieuwd. Vanavond een beetje tv kijken en hopelijk slaapt Aimar door en uit ( hij ligt nu nog te mopperen in bed)
Ahh wat sneu Hoe vaak en hoe lang moet je hem er mee insmeren ? Misschien dat je het al een keer verteld heb,maar dat heb ik dan ( voor de verandering ) gemist
@ Kaatje: gelukkig hoeft het maar 2 keer per week....en dan zouden we binnen 3-4 weken verbetering moeten zien. Ik had alleen begrepen dat de dokter ook nog een tube miconazolnitraat klaar zou laten leggen omdat we daar ook mee moesten blijven smeren en we niet meer hadden. maarja mijn vriend heeft het receptje opgehaald en daar niet bij stilgestaan...maandag maar even bellen....
2x in de week is gelukkig nog wel te overzien. * klopt even af * met Levi zijn exzeem en droge plekken gaat het nu gelukkig ook erg goed
het is misschien ongelooflijk, maar wij hebben dat nog nooit gehad met Isis. Wel eens vieze luiers die onder een beetje gelekt hebben, maar rug en benen er onder ofzo, nog nooit.
meiden even een vraagje. Kyani krijgt die puffers, maar mag je die bij zo een kleine ook rechtstreeks in de mond mogen puffen? Met die inhaler is zo een gevecht met me pa en kyani en ik. Soms lukt het gewoon niet omdat ze helemaal overstuurd raakt en dus zo niets inademt.
@Yule: ik dacht eigenlijk hetzelfde als Azeb. Zou het niet aan het merk luiers liggen? Misschien zijn die gewoon niet sterk/goed genoeg. @Azeb: hebben jullie het leuk? @Eva: wat sneu dat Aimar zo moest huilen. Gelukkig maar 2x per week. @Kaatje: hoe bevalt je Wii? Kreeg net een heel lief telefoontje van mijn beste vriendin dat het vandaag geen 'complimentendag' was, maar ze me even wilde laten weten dat ik een hele leuke, relaxte moeder ben, die daarnaast ook nog gewoon klaar staat en tijd heeft voor haar vriendinnen. Had ze vandaag aan gedacht en wilde het even delen. Vond het zo attent!!
Nee dat mag helaas niet. Het spul is te "sterk" voor kindjes van haar leeftijd om rechtstreeks ingepuft te worden. Die "toeter" is er helaas niet voor niets....
hey meiden! Hier alles goed. Erg gezellig! Vanmiddag in het subtropisch zwemparadijs geweest. Isis vond het erg indrukwekkend. Ik vond het erg druk en lawaaiig. Uiteindelijk wendde ze wel en hebben we lekker in het babybadje gespeeld. Toen weer naar het huisje rond een uur of twee. Isis wilde dus echt niet slapen, na een uur proberen er maar weer uit... Rond vijf uur zijn we gaan eten. Erg leuk om te zien dat Isis heerlijk in zo'n speelhoek ging spelen tussen veel grotere kinderen en dat helemaal prima vond. Lekker gegeten en nu lekker chillen op de bank. Liefs Azeb
Net de vk gebeld. Ben vanmiddag allemaal slijm verloren nog. Nu elke 10 minuten harde buiken, ongelooflijke menstruatiekramp en pijn in mn rug met de harde buiken. 1. kan indalen zijn 2. kan van het strippen zijn 3. het kan gaan doorzetten Nou ik ga voor optie 3!! Als ze een uur lang elke 5 min komen mag ik haar weer bellen. Kreeg het advies om lekker vroeg naar bed te gaan want als het dan doorzet heb ik in ieder geval wat geslapen.
Spannend Funny!! Doe maar wat de VK zegt en probeer wat te slapen. Die rust heb je nodig voor bevalling en alle drukte die erna komt.... Hou ons op de hoogte en veel succes!!
Queen, mag volgens mij ook niet. Jannes, lief van je vriendin. Wii bevalt nog goed. moet mezelf nog ff inscannen voor de back in shape Funny, mijn duimen draaien overuren dat het nu doorzet ! zijn de meiden nog uit logeren?