Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Nee meiden zijn thuis. Mocht het gaan doorzetten dat haalt mn vader de meiden op. Of we brengen ze en gaan daarna door naar het zh.
kaatje, oki. NOu heb al andere op msn gesproken en gezegt. Als morgen nog neit goed gaat met haar dat laten inemen ga ik dus met der naar de HAP en dus dan ok waarschijnlijk opgenomen(had de huisarts gezegt vrijdag als nodig was). Dus wacht morgen ochtend even af.
Hoop dat ze vanacht voldoende opknapt, en anders is het helaas niet anders. wat het beste is voor haar toch
Funny, heel veel succes meid! Wie ga je eigenlijk sms-en als er nieuws is?? Femke had net 38,0, hopelijk slaapt ze vannacht wat beter. @Jannes, wat ontzettend lief van je vriendin! @Queen, hopelijk is Kyani snel weer de oude. @Azeb, heerlijk aan het genieten dus! Chil ze!
Ik heb je op MSN al even gesproken. Wat ik nog vergat om te zeggen: ook al huilt ze, áls ze maar dat ding op haar mond heeft, ademt ze wél goed in. Juist heel goed, omdat ze vaak van het overstuur huilen hele diepe adem/snikken halen. Dus hoe naar het ook is.. als je alles al hebt geprobeerd, is het niet anders dan zo'n rotgevecht
Hello vanuit Ingeltjes huissie! @yule ben benieuwd, ons lukt het haar nog niet te leren @kaatje erg lief van haar! @eva gezellig gisteren dus! knuffs voor Aimar @wupje en nog bezoek vanaaf? @lola wnr krijg je de offertes? @anno super dat Julia's oog opknapt! @steen awww knuffs all round! @jannes zo dat is wel erg lief en speciaal van haar! wordt je heerlijk warm van binnen van! @azeb mooi zo lekker aan het genieten! @queen knuffs!
Ja was dat maar zo dat ze dus gaat inademen dat doet ze dus juist niet. Ze blijft er dus heel lang inhangen, waardoor ze dus neit in of uitademt.
Haaai allemaal! We zitten hier gezellig met de lappies naast elkaar whahaha! Vanmiddag rond een uur of 16 kwam de Parrfamilie aan in Uden, helaas wel voor een dichte deur want ik was in de stad met Gijs en Julian aan het wachten tot ik een smsje kreeg zodat ik snel naar huis kon gaan. Maar Parr bleek op MSN al gestuurd te hebben dat ze was vertrokken, alleen had ik toen MSN al niet meer aan hahahaha! Met als gevolg dat ik om kwart voor 16 maar eens vroeg of ze al waren vertrokkken.. krijg ik terug: we zijn er over 5 minuten!! Whaaaaaaaaaaaaa stresss!! Gijs en ik als een razende door de supermarkt gevlogen en ik snel naar huis gereden. Hadden ze toch al 15-20 minuten in de auto moeten wachten *schaam en bloos* Maar wel heel gezellig wat gedronken samen en de kids weer lekker stout gedaan. Pfff wat word ik gek van Julian op dat soort momenten... "NEE Julian dat mag NIET NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE" aaaargh!! Toen is Parrmannetje naar huis gegaan en hebben wij pannenkoeken gegeten. Julian vond er nog steeds niks aan dus die hebben we toen maar ander eten gegeven. Daarna de kids lekker samen in bad en toen in bed. Dat verliep wat minder soepel omdat Kate het toch best wel spannend vond in de nieuwe kamer en moest huilen. Julian vond dat heel zielig en ging meehuilen. Uiteindelijk Julian maar in een ander bedje gelegd en toen ging het goed! Nu zitten we addicted achter onze lappies
Maar ze moet toch een keer ademen haha! Maar ik snap wel hoe lastig het is om dan die luchtkamer op haar mond te kunnen houden als ze net zo kan spartelen als Julian...
Ja precies en ja ze is sterk ga maar gevecht met der aan haha of driftbui met de meeting maar ga slapen, ben nu echt af. trusten
Hoi hoi! Zo geen visite vanavond, wel een vriendin die belde en waarmee ik alweer bijna een uur aan de telefoon heb gehangen Dennis vraagt zich elke keer af wat ik toch bespreek een uur lang Vanmiddag nog lekker een stuk gewandeld met Kyano maar hij zit een beetje in een lastige fase. We gingen naar de Lommerbergen en dachten 'leuk kan Kyano een beetje schommelen en van de glijbaan' maar hij vindt het alleen nog maar leuk als ik overal bij ben . Papa is niet goed, alleen maar mama hier en mama daar. Pff vermoeiend hoor. Tweety oh ok dus alleen voor taartbenodigheden. Lola ja dat deed hij bij ons idd ook. Hij stelde gelijk voor om het iets anders te doen maar dan nog kom je er al gauw achter of hij toch een stuk goedkoper is. Anno fijn dat het met Julias oog nu toch beter gaat! Eva jee wat lastig zeg! Hopelijk helpt het ook daadwerkelijk. Jannes lief zon complimentje! Hé vandaag precies 36 weken zwanger! Funny!!!!! Duim, duim voor jou! Zet m op meid! Queen knuff meid lijkt me niet fijn zon gevecht En arme Kyani Ingeltje en Parr oh wat gezellig saampjes!! Slapen de koters nu wel lekker? Hi hi dat begintafereel doet me denken aan Julia en Kyano, de ene huilen, de andere brullen, de andere nog harder brullen
@wupje ja ik moet Kate dan laten huilen en af en toe even aaien en geruststellen. Alleen was het lastig omdat er nog eentje naar bed moest. Kate huilt normaal niet, maar nu in vreemde kamer en geen papa en nog een kindje.. had wel haar dekbed en knuffel mee... Maar was gelukkig later snel stil haha ik kan ook zo lang aan de tel hangen