Goedemorgen...waar is de tijd gebelven dat Aimar mij soms wel eens liet slapen tot 8:00 6:50 was het vanmorgen @ Jannes: Opruimen doen we wel met Aimar maar hij vindt het in en uit de bak doen zo leuk dat hij het als alles opgeruimd is, doodleuk er weer uit haalt. Hij ziet het denk ik als een verlenging van het spelen Maar hij houdt niet van snottebellen of vieze vingers. OP het KDV hadden wij een meisje en die moeder was echt erg. Het meisje mocht geen chocopasta of appelstroop of jam, want daar werd je vies van. Het meisje nam die smetvrees helemaal over, want als er een kindje naast haar zat die een beetje pasta aan zijn mond had, dan wilde ze daar niet meer zitten
Meld, zonder baby! Het waren toch voorweeën! Ik word er helemaal gek van!! Nu maar hopen dat al die voorweeën wel iets doen zodat ze me volgende week al kunnen inleiden. Heb voor de verandering ook weer wakker gelegen van 23.50 tot 4.15 Ben er echt wel klaar mee zo! Als de meiden (en ik denk ik ook) hebben geslapen gaan we lekker naar ballorig. Misschien wel de laatste keer met zn vieren. Nou ja vast de laatste keer dat het met zn vieren kan!
Ik weet niet wat dat spiraaltje heeft 'gedaan', maar ik vloei toch zo ontzettend erg! Sinds gisteravond ben ik overgestapt op kraamverband (waar ik er gelukkig nog een paar van had liggen...), omdat gewoon maand verband het niet langer dan een half uurtje hield. Vanmorgen verloor ik op het toilet een hele bende grote stolsels. Het is dat ik 200% zeker weet dat ik niet zwanger ben, want anders zou je er iets heel anders van denken... Ik heb gelukkig geen last van buikpijn of buikkrampen, dat scheelt dus weer...
@ Lola: hmmmm dat is wel heel erg veel als een maandverband na een half uur al verwisseld moet worden....ik hoop dat het snel minder wordt... @ Funny: Kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent. Ukkie, stop eens met mama in de maling nemen! Wij gaan na de lunch even naar de kinderboerderij in Zeist. Dat is een hele mooie, met ook een zandbak en schommels enzo. Mijn vriend vindt het te koud (en saai) om te gaan wandelen maar dit vond hij wel een leuk idee. Verder ben ik even de zooi aan het opruimen hier in huis...pffff. Maar goed ook dat moet gebeuren natuurlijk....
Goedemorgen allemaal! @Funny: Jeetje ik snap dat je er klaar mee bent, ook als je zo slecht slaapt erbij KNUF. Hopelijk laat beebje niet te lang meer op zich wachten. Veel plezier bij ballorig! @Lola: pff dat is minder zeg. Misschien moet er gewoon heel veel opgespaarde rommel uit ofzo. Hopelijk wordt het snel minder want met zo'n kraamverband rondlopen is ook niets. @Eva: Aimar even in een vroege periode qua uitslapen.. das minder. Teun slaapt de laatste tijd weer tot 7 uur, wij hadden ook een 6.00-06.30 uur periode van een maand daarvoor. Gaat vast weer over. Wie weet stelt hij zich gewoon al in op de zomertijd Veel plezier bij de kinderboederij. Hier gistermiddag/avond een bruiloftfeest gehad. Was wel gezellig, we kende alleen niet zoveel mensen. Teun was lekker vrolijk en heeft flink rondgelopen en achter de grote kindjes aangerend en wij daar weer achteraan Hij gaat tegen iedereen aan kletsen en stal dus weer de show. Na het buffet zijn we naar huis gegaan, soms wel handig excus dat Teun naar bed moet want wij waren het ook zat. Hij slaapt de laatste tijd gelukkig weer goed dus dat is ook fijn. Vanochtend lekker in de pyjama rondgelopen en Teun in bad gedaan. Hubbie is nu voetballen. Vanmiddag nog lekker een stukje buitenlopen ofzo. ff een frisse neus halen. En ik moet het laatste stukje van het belastingformulier nog invullen/checken, daar heb ik dan weer minder zin in....
@SanneMart: Leuk als een kind zo spontaan is hè? Jasmijn had gisteren ook zo'n leuke: Toen de eerste aannemer weg ging en aan Jasmijn vroeg: 'Krijg ik van jou ook een handje?', antwoordde ze: 'Nee, een kusje...!' Roy had trouwens gisteren de eerste 'discussie' met Emma... Hij moest iets opzoeken op internet en zat met de laptop op schoot op de bank. Niet erg handig met de Emma in de buurt, die dus ook al snel ernaast stond met een uitgestoken vingertje in de aanslag om op een toets te tikken. 'Nee!', zei Roy. 'Ja!!', was Emma's verweer. En dat ging een hele poos zo door. En het gezicht dat ze erbij trok, onbetaalbaar...
lola, wat dat betreft kunnen we handen schudden alleen hier wel pijn. Hihi die opmerkingen van je dochters geweldig!
goeiemorgen! Hihi ik ben blijkbaar net zo erg als Parr en Ingeltje, zit al weer te forummen tijdens het weekendje weg . Lola wat naar dat je zo vloeit... Hopelijk is het gauw over. Shewink: veel plezier vandaag! Queen: hoe is het nu met Kyani? Fummy: jammer, toch voorweeen. Veel plezier bij Ballorig! Eva: veel plezier op de kinderboerderij. Hier is het nog steeds gezellig. Isis is wel nog steeds niet helemaal fit. Vannacht heeft ze overgegeven. Wij hebben dat helemaal niet gemerkt terwijl we bij haar slapen! Sneu hoor... Vanmorgen alles in een sopje gezet met shampoo (geen wasmiddel bij ons natuurlijk...). Gelukkig was haar slaapzakje niet echt vies (klein vlekje heb ik er af gepoetst) en had in nog een laken mee die als matrashoes dient. Azebman is haar nu weer op bed aan het leggen. Hopelijk slaapt ze beter dan gistermiddag. Wij gaan zo even kolonisten. Groetjes!
Hallo mama's, wij zijn net twee uurtjes bij Ballorig geweest en het was weer een groot succes met een betere afloop dan de vorige keer, hihi. Quinten was alleen not amused toen we weer weggingen maar hij slaapt nu al. Nu gaan we even naar mijn ouders en vanavond nog even naar mijn zwager en schoonzus. Kortom: eendruk maar wel gezellig weekend. Toedels!
Wie had er ook alweer aapie slofjes voor zijn/haar kind? Aimar heeft nieuwe slofjes nodig, hij had eerst roosjes, bevielen heel goed, maar heb geen zin om 4 weken te moeten wachten Wil dus even weten hoe het met de levertijd van aapie zit en of ze bevallen.
Hey meiden! Zo hier ook al een sportief ochtendje gehad! We zijn een flink stuk gaan fietsen en toen in een bosrijk gebied lekker een kopje thee met een heerlijk stuk vlaai gehad. Kyano heeft ook lekker meegesnoept Hij vond het daar erg gezellig (lekker rondgestapt en aaien van de hondjes die daar waren ) en was echt verdrietig toen we moesten gaan. Heeft echt het eerste stukje op de fiets gehuild, arm menneke. Nu ligt hij ook lekker te slapen. Opruimen hi hi Kyano is net zoals Aimar! Na het opruimen alles er weer vrolijk opnieuw uithalen.......grrrr Oh wat erg zeg dat verhaal van meisje van KDV. Kyano knoeit altijd tijdens eten, poetsen we daarna wel weer schoon Funny jammer meid! In elk geval veel plezier vandaag! Sannemart foei foei Teun gebruiken als excuus om te gaan Oh ja sjit die belastingaangifte moeten wij ook nog. Deze week maar eens voor gaan zitten. Lola wha ha ha lachen die meiden van jou! Wel balen van het vloeien zeg Azeb oh jammer dat Isis echt niet lekker is. Pupke jee ook al naar ballorig geweest! Wij gaan elkaar volgens mij daar wel nog vaak tegenkomen Veel plezier vanmiddag! Zo en nu moet deze mama nog even gaan dweilen want het is een bende in huis
Azeb, wel wat beter als gisteren ze heeft nu echt weer der hummetje terug gevonden. En hangt gelukkig neit meer zo erg aan mij. Het lijtk nu dus wel de goede kant op te gaan.
@jannes wat een lieve vriendin!! @funny spannend!! Slapen nog gelukt?? De vk zei dat bij Julia ook tegen mij, probeer maar te slapen maar dat lukte echt niet! Bij jou dus ook niet, hopelijk doet het idd wel wat en is je kleine mannetje er snel @queeen knuff voor je meis echt niet leuk zon ziek kleintje hoe is het nu met haar?? @eva hoe is het nu met Aimar?? Sneu he als ze last hebben en je weet niet wat het is Hopelijk geen oorontsteking Ik had mijn roosjes toen na 2 weken al Gewoon even mailen dat je ze voor een gelegenheid nodig hebt haha Ik wilde ze toen voor Julia haar verjaardag, helaas kwamen ze toen net na het weekend ipv ervoor @lola hmmm wel vreemd dat bloedverlies, hou het wel in de gaten he! Whahaha die Emma geweldig!!! Meetingdames: veel plezier!!! Poetsen: Julia is een echt viespeuk, als er iets in de vuilnisbak ligt en je bent niet op tijd dan wil ze dat gerust in haar mond stoppen. Alles moet geproeft worden. Bekers omgooien is ook leuk de laatste dagen en verder vind ze het heerlijk om alles te ontdekken Dus ik poets en was me een ongeluk haha Met Julia gaat het super, haar oogje is bijna over, dus nog een paar daagjes druppelen en dan zijn we denk ik wel klaar. Zo nu ga ik even pspen. Vanmiddag even naar souders want vrienden van ons komen ook naar daar. xxxxxxxxxxxxxxxxx
anno, lees berichtje aan azeb gaat dus al beter lijktop te knappen. Ligt nu heerlijk te slapen . Kan mams even pspen lesjes inhalen
@queen gelukkig gaat het beter, hopelijk is ze snel helemaal opgeknapt en kunnen jullie lekker mee naar de meeting haha