September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Leuke foto's Freesia, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

Queen, jij ook een knuff voor Kyani, gelukkig heeft die wel weer lekker gegeten!

kaatje, ook wel eens lekker om er zonder kids uit te zijn he! Knuff meis!

Wij hebben een heerlijk avondje samen, mannetje moet straks weer werken. Dus we gaan nu een filmpje kijken, misschien dat ik daarna nog ff langs kom.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nope, we hebben een paar weken geleden toch maar weer 5 geprobeerd maar dat was helemaal een ramp.
    Ik heb nu 2 paarse Pampers van Ingeltje gekregen om uit te proberen. Nu hopen dat ze precies daarin wil poepen.

3. :d:d:d

4. zo weer een gezellige middag gehad ;)
    julia ligt er lekker in en ik kruip zo op de bank
    morgen weer werken
    rik morgenavond ook en de rest van de week 's nachts dus nog even van elkaar genieten anders vergeet ik dadelijk wie hij is haha

xxxxxxxxxxxxxxxx

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    She Wink: het was zeker gezellig maar errug vermoeiend. Ik was blij dat ik Raven voor een keer had thuisgelaten.

@freesia: de krijtjes vielen (letterlijk) in de smaak. :D

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia leuke foto's :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, haha nee hoor was niet bang voor hem,maar vind hem nog steeds "apart" , geen kat voor mij dus ;)
    Jammer dat ik je hondjes niet van dichtbij heb gezien. Wat zijn het eigenlijk voor hondjes ?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooooo hee.. ben kapot hier! :D Maar voldaan ;)

Het was echt een superleuke dag. Nathalie heeft een heel gaaf huis waarin de kindjes leuk rondjes konden rennen haha!

Jill vond het allemaal heel intens, maar och, als dat meiske eenmaal lacht, dan breekt de zon door de wolken. Wat een prachtig, stralend koppie heeft ze dan!

Jenna, een echt meisje, gillen kan ze nog steeds en zo lief ondeugend dat ze kan kijken!

Britt ook een ondeugend koppie en een oogverblindende lach.. de papa en mama mogen hun hart vasthouden straks haha!!

Kate is echt een lieve, stoere meid. Heeft toch meerdere enthousiaste meppen van Julian te verduren gehad, maar geeft er niks om en mept net zo vrolijk terug!

De mama's waren ook super gezellig. Heb echt genoten. Was wel heel moe op de terugweg. In België is het echt verrot rijden, je moet heel er opletten. In NL was het wel weer relaxed maar druk op de weg. Was blij toen we na 1 uur en 3 kwartier rijden eindelijk thuis waren.
    Samen met Parrman en Ingeltjeman en wij lekker Sjinees gegeten, smullen!

10. Mij is wel verteld dat ik een week of twee kon vloeien, maar niet dat het zó hevig zou zijn en dat er zoveel grote stolsels bij zouden zitten. Ik stelde me dus in op een zelfde soort vloeien als ik na het plaatsen van het spiraaltje had gehad. Maar niet op een soort kraamvloed. Zonder te overdrijven kan ik zeggen dat het lijkt alsof ik gisteren bevallen ben... :(

Maar zolang ik geen buikpijn krijg, zal het wel loslopen, of niet...?

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zou misschien morgen wel even bellen om te vragen of het normaal is... klinkt wel echt als het vloeien na een bevalling joh :$

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jannes opzich ben ik wel van het opruimen maar ik heb geen zin om tekens alles aachter hun kont op te ruimen.
    rene snapt het idd wel maar hij vertikt het gewoon en dan ben ik weer te makkelijk :oops: met de taartjes gaat het goed. ik zet er elke week weer bij op me hyves hoor :) straks weer ff bij werken hihi.

@steen femke nog steeds niet beter *knuff*

@freesia jippie kom je toch ook volgende week gezellie.

she wink klinkt als een geslaagde dag vandaag.

13. @She Wink: Fijn dat jullie zo genoten hebben! De eerste foto's zien er in elk geval gezellig uit... :)

@Ingeltje: Als het morgen nog steeds zo erg is, ga ik inderdaad even bellen. Maar er zit vooruitgang in: een maandverband houdt het nu al een uur vol :)!

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mag ik even stoefen? (Zeeuwsch voor opscheppen)
    Vanaf vandaag is er de Domino Mania reclame van de C1000. Freesiaman heeft voor die aktie het artwork gedaan :D

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Kaatje, het zijn een spaanse windhond (met vreemde gewoonten zoals ik je vertelde ;) komt door haar akelige verleden) en een kleine dikke boerenfoks.
    Milo wordt 15 in juni en Fly is ook al ruim 10. Milo heeft verlatingsangst en sloopte de boel, vandaar de luxe blokhut :D
    Ik wilde ze wel loslaten hoor, maar dat is veel te druk voor ze.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Snakkert! (Gronings voor opschepper ;) )
    Maar een terechte opschepreden! Ik ga gelijk eens kijken of er ergens reclame op is hahaha!

Och arme Parr staat in de file :(

17. Natuurlijk mag jij stoefen! Toevallig heb ik die reclame vanavond gezien en zei nog tegen Roy: 'Die reclamespot vind ik erg leuk gemaakt! Vooral het einde, want je vraagt je af wat er buiten nog gaat gebeuren (maar dat zien we wellicht in de vervolgsspot...?)' :)

18. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Hoi lieve mede september 2008 mama's,

Ik kom me maar weer eens melden met goed nieuws...

Op 3-3-10 zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige zoon. Hij heeft de naam Teun gekregen!
    Bij de geboorte woog hij 3800 gram.
    Het is een heerlijk mannetje en we genieten enorm.
    Floor is zoooooon ontzettende lieve grote zus. Ze wil de hele dag knuffelen en zorgen voor haar broertje.

Kortom wij genieten van ons uitgebreidde gezinnetje.

Liefs Sams

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @She wink: klinkt als een geslaagde middag!

@Freesia: natuurlijk mag je opscheppen! Ik zal goed opletten of ik de reclame zie.

@Lola: ik hoop echt dat het snel minder wordt maar als dit niet het geval is dan zou ik voor de zekerheid mnorgen even bellen.

@Ellen: wat zielig dat Femke nog steeds niet helemaal fit is.

@Anno: fijn om te horen dat het echt de goede kant op gaat met de oogjes.

@Queen: en, zit de spagetti er nog in bij Kyani?

Wij hebben een zeer drukke dag achter de rug (Ballorig, naar opa en oma, daarna naar zus en zwager, thuis eten en net naar andere zwager en schoonzus). Quinten is hélemaal uitgeteld en werd niet eens wakker toen we hem uit de auto tilden en in bed legden. Dat hadden we al verwacht dus we hebben bij mijn zwanger al zijn tandjes gepoetst, luier verschoond en pyjama aangedaan. Slim hè?
    Ik duik zo even de douche in en dan naar bed. Morgen alleen een vergadering en de rest van de dag uitgebreid tijd om met Quinten te knuffelen.

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sams: van harte gefeliciteerd met de geboorte van TEUN. Geniet maar lekker van je nieuwe gezinnetje.

Deel Deze Pagina