September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @sams gefeliciteerd!!!

@freesia je mag gerust opscheppen hoor.

en verder zeg ik tegen jullie allemaal truste

xxxxxxxxxxxxx

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sams wat een leuk nieuws!! Moet bekennen dat ik niet eens meer wist dat je zwanger was *bloos* maar wat heerlijk om nu 2 van die schatten te hebben rond'lopen!'

Ik duik mijn bedje maar eens in ladies. Slaap lekker allemaal!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sams, gefeliciteerd met Teun !

Freesia, heb de reclame nog niet gezien maar zal hem eens in de gaten houden.
    Nee de hondjes los laten met ons allemaal zou ook zielig zijn.

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai! Bin ich wieder :)

@ Freesia: wat leuk dat freesiaman nu toch ook komt naar de meeting. Die van mij heeft nog steeds niet volmondig ja gezegd, maar ik vermoed dat hij toch wel meegaat ;)
    Oh Jill dus wel onder de indruk van al het bezoek. Aimar heeft dus een gevoelig valentijntje, moet hij extra lief voor zijn dus! ;)

@ Kaatje: ok, dan ga ik daar een paar slofjes bestellen voor Aimar. Morgen even zijn voetje meten.

@ Parr: en ben je inmiddels thuis aangekomen?
    Leuk shirtje heeft Kate aan op die foto! Ik vind de teksten op de meidenshirts van Jip & Janneke erg leuk, die voor de jongetjes vallen tegen... ;)

Hier net lekker met mijn vriend tv gekeken. Spaanse zender, interessante documentaire over immigranten in Latijns-Amerika die allemaal een 'American Dream' hebben. Wat hebben wij het toch goed....;)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sams: moest even graven in mijn geheugen...maar ik heb je gevonden! ;) Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Trouwens nog grappig.
    Reden in Belgie, en dat was blijkbaar zo'n uihoek dat 100% NL veranderde in een arabische radio zender :D

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik krijg trouwens steeds weer meer pijn in mijn schouder. Morgen gelukkig vrij. Kan ik ook meteen de dokter bellen, vragen of ik weer naproxen kan krijgen.
    Morgenmiddag moet ik naar de tandarts. Gaatje vullen met vullen met verdoving :$ Gelukkig gaat mijn moeder mee, aangezien ik naar word van naalden....

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi. FIjn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Sams, proficiat met de geboorte van jullie zoon Teun! Geniet er van!

oeps snel weer terug naar de film ;)

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Pupke ja zekers :)

sams, gefeliciteerd met jullie zoon teun!

Welterusten meiden ga lekker slapen :D

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sams gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon teun geniet van je kraamtijd.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, succes morgen bij de tandarts

Ik ga ook off en zo slapen.
    truste

13. Sams, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Teun! Geniet ervan... :)

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sams: gefeliciteerd met Teun!!!!!

@eva: ik zou niet weer naproxen gaan slikken maar vragen wat er mee is en fysio vragen en zo min mogelijk belasten voor zover dat lukt (dat wil zeggen niet stilhouden, wel bewegen maar niet tillen etc)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    hoi hoi!

Kwam ook nog even gauw spieken voordat ik mijn bed in duik. Vanmiddag met Kyano nog even naar mijn ouders geweest en toen op tijd weer terug want Dennis ging naar de film met een vriend. Is nu net weer thuis.

Eva hè dat is balen dat de kinderboerderij nog niet open was :(
    Spreek jij ook vloeiend spaans? Zodat je die documentaires kunt volgen of is dat met ondertiteling? Kijk goed uit met je schouder!

Jannes wij vonden het best te doen op de fiets vanochtend. Alhoewel terugreis was wat aangenamer aangezien we wind in de rug hadden ;)
    Is de babykamer nu klaar?

Steen knuff voor jouw zieke meissie!

Shewink meiden, leuk dat jullie weer een geslaagde date hadden!
    En kaatje en Yule een keer zonder kids is ook wel eens lekker! Gewoon heerlijk beppen en niet elke keer op hoeven te letten!

Freesia erg leuke foto’s en wat knap van jouw man!

Sams gefeliciteerd meid en geniet van jullie knulletje!

Pupke heeel slim ;)
    Wha ha ha ik lees nu pas de quote van Steen :D

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mooie nieuwe banner!
    Toch maar voor een ander kleurtje gekozen?

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: ja ik weet al wat er is...slijmbeursontsteking...maar de enige optie die er naast fysio overblijft is een spuit :$ Ik weet niet of je mijn tandarts-berichtje van zonet gelezen hebt....dan weet je genoeg ;) Nee ik vraag morgen ook even door over fysio. En niet tillen is erg lastig met mijn werk....ziek thuisblijven kan voor mijn gevoel niet ivm langdurig zieke collega...:(

@ Wupje: ik durf niet te zeggen dat ik vloeiend Spaans spreek. Ik kan me wel goed verstaanbaar maken en ik begrijp bijna alles. Alleen gaat het tijdens het nieuws en zulke documentaires soms te snel en dan vraag ik bij mijn vriend even na of ik het goed begrepen heb...

@ Lola: erg leuke en lenteachtige banner!

Als ik weer een leuke foto van Aimar heb, mag er een vrijwilliger aan de slag voor een mooie lentebanner :D
    Weltrusten meiden!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Meiden, ik ga lekker slapen (althans we gaan uit van een goede nachtrust ;))
    Morgenvroeg krijg ik visite en daarna moet ik werken, dus weet niet wanneer ik er weer ben....

xx

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen, hier was Aimar weer om 6:00 wakker. Gelukkig nog wel wat gedommeld/gekletst tot 7:15

Kunnen jullie kids al puzzelen? Aimar heeft hier een puzzel met 4 dieren (met van die grote knoppen) en nu weet hij precies waar de staartjes in moeten en legt zo alle stukjes erin :)

Wie van jullie heeft de box nog staan? Ik twijfel of ik 'm weg ga halen of niet. Aimar speelt er nooit meer in, maar ik vind het wel handig als ik moet dweilen of na het eten even de vloer/stoel/tafel schoon aan het maken ben, om hem er dan eventjes in te zetten....

Deel Deze Pagina