@eva hier is de box al ff weg. het was idd erg handig met dweilen enz. het sneeuwt hier en het blijft nog liggen ook ik wil lente, zon en warmte
eva hier staat de box ook nog, maar ze zit er eigenlijk nooit meer in. Ben er alleeen nog niet aan toe gekomen om hem op te ruimen Sams gefeliciteerd met jullie zoon. Heel veel geluk samen. Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad meiden. Vandaag een "makkelijk" dagje werken. Hoef kids niet naar mijn paps en mams te brengen, want Marco is vandaag thuis. Dus ik kan iets rustiger aan doen. Anders had ik nu al in de auto moeten zitten.
meiden die een bas van der heijden,digros of dirk van de broek in de buurt hebben ze hebben weer slingers in de aanbieding. ook cars voor de jongens. straks vast ff kijken of ze ze hier al hebben liggen tsja met 2 knullen gaan we dus maar alvast ff inkopen doen
Mogge. HIer gister als een blok in slaap gevallen. Helaas maakte Ferry nogal een hoop geluid toen hij uit bed ging en was Levi ook wakker Lola, wat een mooie banner weer ! Eva, als je de box nog handig vind en hij staat niet in de weg, dan laat je hem toch staan. Als wij dweilen zeggen we levi met wat speelgoed in de keuken of hal Sorry moet eerst tijd en inspiratie vinden voor een eigen banner Hier ook sneeuw
Hier ook sneeuw....was dat voorspeld voor vandaag??? Heb het weer eens gemist (hihi leuke woordspeling)
Vrij normaal volgens mij maar rekken wel goed mee. Levi zijn voetjes waren rond zijn verjaardag 11 cm. Hebben toen een maat L genomen ( voor kindjes met 13 cm ) maar hij past ze nu nog
Ja Aimar's voetjes zijn volgens mijn meting 12cm nu. Dus zou maat M goed moeten zijn...Maarja straks gaan zijn voetjes ineens groeien...maar L lijkt me weer zo groot voor nu....
Wat raar Ik zie mijn reactie niet meer staan Nog een keer dan' Bij Levi waren ze in september ook wel iets te groot,maar omdat hij toen nog niet los,goed en lang liep vond ik dat niet zo'n probleem
Goedemorgen, Sams, gefeliciteerd met jullie zoon Teun! Eva, Jill kan nog niet puzzelen, ze gooit alleen maar met de stukjes. Balen van je schouder en veel sterkte bij de tandarts! De box was hier al weg toen Jill 10 maanden was geloof ik. Lola, heerlijke meiden heb je toch, mooie banner! Foover, lekker hè een rustige dag. Ik vond het ook heerlijk dat ik vanmorgen gewoon rustig wakker kon worden met Jill en niet meteen in actie hoefde te komen. Naja ze lag weer eens tussenin en begon (ogen net open) meteen keihard te zingen Ik heb 2 weken vrij, jeejjjjj! Queen, hoe is het nu met Kyani? Ego: Jill werd gisteravond en vannacht paar keer hard huilend wakker. Eerst dacht ik van de drukke dag ofzo, maar ze bleef maar scheetjes laten en pijnsignalen afgeven. Had ook steeds een spuitluier. Stopte niet met huilen, dus ik ben in bed gaan liggen met haar op mijn buik, op haar rug wilde ze niet. Viel ze al nasnikkend in slaap en kon ik haar gelukkig terugleggen. Heb ondanks ons meisje toch lekker geslapen, maar ben nog wel moe... Ik zei al, woensdag als Jill naar kdv is, ga ik de hele dag bijslapen Grrr, Freesiaman heeft echt een explosieve uitbraak van eczeem op handen armen en hals, maar hij vertikt het naar de dokter te gaan :x Ik word letterlijk kriegel van zijn gejeuk en gekrabbel en hoe het eruit ziet, dus hij moet van mij echt. Hij heeft zijn leven lang al eczeem maar beweert dat er 'toch niks aan te doen is'. Vanmorgen zei hij opeens dat het door de droge lucht in huis komt Ja tuurlijk Zo, ga verder met luieren in mijn huispak 8)
eva, d ebox was hier al voor der 1ste verjaardag weg ze zat er toch neit mee rin wilde lieve rin de la eronder spelen. sneeuw, lag hier ook toen we wakker waren, maar nu inmiddels bijna 2uur verder en is al weg. freesia, gaat al een heel stuk beter. ze speelt weer heel veel kan weer vrolijk zijn. Gisterenavond zitten eten als een gek, dus gaat de goede kant uit. Benauwdheid zit er nog wel, maar vanmorgen geen worsteling met de puffers , dat cheelt al eenheel stuk. Ze had hele verjalen vanmorgen met de puffer op der mond en neus. Wat betreft je eczeem van je hubbie, dat geloof ik wel . Ik heb al sinds ik 1 jaar was ecxeem en loop e rook nog steeds mee. Krijg alleen nog wat tegen de jeuk verder enits omdat het gewoon een onbehandelbare ecxeem is die ik heb.
Queen, fijn dat het beter gaat met je meisje! En, al zou hij maar iets halen tegen de jeuk, voor mij! Ik word er echt gek van... Hee even hier ook vragen, wie wilde er nou kiezelkrijtjes? Dan bestel ik ze van de week! Ze hebben trouwens ook gave sterren, met regenboogkleurtjes.. Jumbo Star Crayon in Rainbow Stripe Upcycled / by chasedreams
Freesia, ik vind het eigenlijk wel een heel leuk cadeautje voor mijn buurmeisje die 1 wordt,maar ja dat is 9 april al dus beetje kot dag denk
@ Freesia: ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het gekrabbel van freesiaman. Zo heeft mijn vriend echt een irritante hoest af en toe, en ik word daar echt kriegel van. Ook als zijn huisstofmijtallergie/hooikoorts opspeelt, irritteer ik me aan zijn gesnotter....ik weet dat hij er niks aan kan doen...maar toch.... Lekker 2 weken vrij! Geniet ervan. Weet je trouwens al meer over je werk? @ Queen: fijn dat het beter gaat met je meisje! En ook het puffen gaat goed lees ik! Super dus! Oh ik moet even Aimar in de gaten houden.....gaat goed Ik heb net foto's gespammed op het andere forum! Oh ik word trouwens gek van het feit dat Aimar niet goed eet, zowel zijn fruit als avondeten niet...Brood gaat juist heel goed. Hij begint overal heel enthousiast aan, maar laat het na 3 stukjes/hapjes weer staan....Drinken doet hij trouwens als een tierelier de laatste paar dagen....
Weet iemand hier of je op hyves ook de naam van 1 van je fotoalbums kunt wijzigen zonder je foto's te wissen/verplaatsen?
Uit deze winkel dan hè Tweety? upcycled recycled crayons and fun games for by chasedreams on Etsy Dan bestel ik alles tegelijk namelijk.