September 2008 mama's - deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeltje, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jannes: Aimar praat nog amper, laat staan 3 woordjes :D Daarentegen zet hij wel zo een ikea stoeltje in elkaar (zie andere forum of hyves) ;)

Vergelijken: vergelijken ontkom je niet aan, maar wees er aub voorzichtig mee. Ik had een (verder hele lieve) oma die mij er altijd weer op wees dat mijn zus zo heerlijk rustig was.....Ik was een totaal ander kind dan mijn zus, had ondeugende streken en het hart op de tong en was altijd lekker 'druk'....maar al snel dacht ik dat dat dus niet 'goed' was en mijn zus dus wel....

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik ook krijtjes he!!! Vier setjes als het kan.... Laat maar weten waar ik hoeveel geld heen moet overmaken (of je zondag moet geven).

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @queen hoe is het met kyani eigenlijk? is ze al aan het opknappen? had nog een vraagje heeft de ha duidelijk gezegt dat het rs virus was? dit vraag ik eigenlijk ivm de besmettelijkheid ervan en de as meeting.

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja heerlijk, spelletjes. Wat mij betreft doen we het ieder weekend minstens, en dan steeds andere uitbreidingssetjes uit proberen.
    Maar helaas, Azebman is echt een schat, maar spelletjes zijn helemaal niet aan hem besteeds :(. Alleen als we met z'n tweetjes op vakantie zijn is ie wel eens te porren voor een potje kolonistenkaartspel. (dat vind ik misschien nog wel leuker dan het bordspel).

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik vind dat dus echt eng klinken. Is het nou echt geminderd of vind je dat alleen maar omdat je niet aan de hormonen wil? Pas op hoor!!!

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva, sterkte met je kies... Brrr wortelkanaalbehandeling.

Jeetje, Isis was vanaf vier uur, toen ze weer wakker was, echt niet te genieten. Nu ligt ze op bed, hopelijk slaapt ze lekker door zonder gehoest of gehuil.

Nu lekker bankchillen met mijn liefje en dwdd op de tv.

Groetjes
    Azeb

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh...dat kaartspel hebben wij ook, maar ik vind het zo'n gedoe met dat omdraaien van die kaartjes de hele tijd...nee doe mij maar het bordspel. We hebben ook het dobbelspel...heel anders maar ook wel leuk...

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Jannes wat knap van sara! Hier echt nog geen 2 woorden hoor :D En nauwelijk1 woord. Vindkyani ok best weinig zeggen nog. Maar ja zij is weer van eht doen :D

tweety, ja kyani is al zo goed als opgeknapt. Ze is alleen nog verkouden en hoesten. De rest is nu helemaal weg ;).
    En ja dat zei de huisarts heel goed ja. MOest ok zeker weten aangezien er ok een logee toen zou komen van 1.

Als jullie er problemen mee hebben dat kyani dit heeft/had wil ik ok wle thuis blijven hoor.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze zijn echt prachtig!! Die van Jinx is ook ongelooflijk mooi!!!!!!!!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    én mooie mama's niet te vergeten, hè Kaatje? :D

11. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's!

Heb niet alles bijgelezen, was een beetje veel.

Zag leuke foto's voorbij komen van de meeting.

Eva, slofjes bevallen prima, ze kan ze wel uitkrijgen, maar niet heel snel, is denk ik ook afhankelijk van het model en soort sluiting dat je kiest... Ilse draagt ze al bijna een half jaar (voeten groeien ook nauwelijks, net als de rest ;)) en ze zijn nog prima!

Sams gefeliciteerd met de geboorte van Teun!

Bedje baby, hier weer meteen een ledikant en meteen op eigen kamer. Ik zou er gek van worden als baby op onze kamer slaapt, dan doe ik geen oog dicht. Ook is de kleine dan meteen gewend aan het eigen bedje en eigen kamer.

Lola, mooie banner! Krijg meteen zin in de lente. Balen dat je nog steeds vloeit, ik hoop dat het inderdaad minder wordt en anders toch maar die kuur doen, want dit lijkt me niet gezond en ook niet prettig...

Jannes, wat een talenwonder is Sara. Hier nog uberhaupt weinig woorden, laat staan zinnen van 3 woorden, dus wees maar lekker trots!

Hier veel te drukke werkdag gehad, dus ben nu kapot. Ilse was ook errug moe, dus die lag er vroeg in. Zo nog wat tv kijken en dan lekker mijn bedje in!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klinkt als een superweekend! Ben ook dol op spelletjes, heerlijk!
    Fijn dat Isis weer wat is opgeknapt..

13. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Heb ik trouwens nog iets gemist van Funny? Die heb ik niet gezien vandaag, of heb ik dat gemist?

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wow... goed dat je toch aan de bel hebt getrokken hoor!!

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O spelletjes: love it!! Wij kopen in de vriendengroep regelmatig nieuwe spellen. Mijn favoriet is RoboRally: De leukste bordspellen, kaartspellen en nog veel meer! - PS-Games - Puur Spelplezier
    Het is net als bij Kolonisten dat je echt flink vooruit moet denken om je doel te bereiken. Daar hou ik van. Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je het kunnen lenen om te proberen.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pas op dat je niet op je wang bijt... nu voel je nog niks..maar morgen :$ aaaauuuwwww

*realiseert zich dat dit advies natuurlijk als mosterd na de maaltijd komt, zo ongeveer letterlijk op de mosterd na*

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje , grapjas

Queen,maakt mij niet uit hoor als Kyani verkouden is. zolang ze niets besmettelijks heeft ;)

FunnyMe, is online op msn dus zal nog geen babynieuws zijn

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kon hem straks niet kijken, maar nu wel. Heel erg leuk!!
    Heb deze week ook hele leuke filmpjes gemaakt. Zal ze als ik tijd heb ook een keer online zetten.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Even uit het blote bolletje:

Jannes: wat knap van Sara! Julian zit nog in de 2 woorden fase, maar die is al heel snel voor z'n leeftijd. Sara loopt dus nóg verder voor. Wij zijn ook supertrots bij elk nieuw ding dat hij leert op taalgebied. Hij zegt al zoveel dingen, het is echt geweldig genieten. Gijs zei in de auto net Potverdikkie en Julian heeft de hele avond potverdikkie geroepen.. prachtig!!

Oei.. tot zover dan uit het hoofd.. ben opnieuw erg moe...

Julian heeft opeens moeite met slapen in het donker. Hij is vorige week zonder problemen over gegaan naar zijn nieuwe kamertje. Maar sinds het weekend is hij opeens bang als de lamp uitgaat. Eigenlijk sinds Kate op de kamer lag haha, hij schrok steeds zo toen in het donker opeens een ander kindje begon te huilen dat hij heeeel hard begon mee te huilen. Eenmaal op onze kamer in babyledikant gelegd, was het gelijk over.
    Maar gisteravond opeens midden in de nacht huilbuien en nu legden we hem op bed vanavond en hij begon helemaal overstuur te huilen. Omdat er ons inziens niks kon zijn, hebben we hem even laten huilen, maar hij stopte echt niet.
    Toen de lamp aangelaten en licht gedimd en meneer was gelijk vertrokken!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja leuk ! we zien Sara ( en nog veel meer ) veel te weinig voorbij komen hier

Deel Deze Pagina