@Eva: wat leuk die foto op het andere forum van Aimar die een stoeltje in elkaar zet!! Stoeltjes ga ik donderdag toevallig ook halen, vind ze zo leuk.
Ik heb het idee dat haar ontwikkeling extra snel gaat sinds ik fulltime thuis ben (weet niet of dat kan hoor of toeval is), maar ze praat ontzettend goed, snapt heel veel en doet soms dingen die ons echt doen verbazen. Voorbeeldje: S. had vandaag de wieg in de woonkamer gezet, loopt Sara er naartoe, kijkt ernaar, gaat haar pop halen en legt hem erin "baby slapen". Nou sorry, maar ik heb haar echt nooit een wieg laten zien en al helemaal niet dat daar een baby in hoort te slapen! Of net ziet ze een vissenkom op TV. Loopt ze naar een rondvormige vaas bij ons, kijkt ernaar, doet haar handjes zo vragend omhoog en zegt "niet vis". Nou dan moet ik soms zo hard lachen... hoezo pienter. Maar misschien zijn wij wel heel snel onder de indruk hoor... haha
Ja die stoeltjes zijn leuk! Maar wel wat duurder ivm wat anderen die ze hadden staan maar ik vond deze zo leuk. Om de kosten te drukken heb ik een tafeltje (Läck) erbij gekocht, die kostte maar 5 euro. Als er straks echt vriendjes komen spelen, haal ik er nog een stoeltje bij, maar voor nu waren de centjes op.
Nou ik ben daar ook van onder de indruk hoor!!! Echt superknap. Ik vind het al zo fijn dat Isis nu heel goed ja en nee kan knikken en zeggen. Maakt het zo veel makkelijker om met haar te communiceren! Maar niet te vergelijken met Sara
@ Queen: als Kyani alleen nog verkouden is en het virus niet meer besmettelijk is, heb ik er geen problemen mee.
Nee hoor, Emma sprak gisteren pas haar eerste zinnetje van twee woorden: 'Hoi papa!' en ik was net zo trots als jij nu - terecht! - op Sara...
ja julia kan puzzelen, al een tijdje en het lukt elke keer beter en ik heb de box nog staan, julia gaat er nog best vaak in als de vloer dus nat is van het dweilen, als ik boodschappen uit de auto moet halen of zomaar bij ons blijft hij nog wel even staan xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
meiden ik zit ff met een probleem heb net ook ff met queen op msn erover gesproken. ivm het rs virus. het rs virus heb ik al een keer meegemaakt met robin. nu zit ik dus met een dubbel gevoel ik wil natuurlijk iedereen graag zien en op de meeting krijgen ik zit dus met de besmettelijkheid in me maag. ik weet niet goed hoe ik het moet uit leggen maar ik heb even zitten kijken en het rs virus is nog besmettelijk tot 3 weken erna. ik wil natuurlijk dol graag dat samantha en kyani ook kunnen komen maar hoe zit het met de risico's? ik hoop dat jullie het snappen wat ik bedoel. @queen je weet dat ik jullie er ook dol graag bij wil hebben he en in overleg zou ik het neer zetten.
Onder het kopje 'embarrasing moment' even een mededeling: Ik heb de hele dag al last van mijn bips, ik draag nu elke dag Tena inlegkruisjes (op zich al embarrasing natuurlijk) en dacht dat het een kleine irritatie was van het randje daarvan. Voel ik net toch even aan mijn bips, zit er echt een HUGE pukkel op ieeeeuuwww!! Als je hem zou kunnen zien (nouja jullie zouden dat theoretisch gezien ook kunnen, ik niet) dan denk ik dat jullie je echt afvragen waar mijn billen zijn gebleven... EN het doet AUUUAAUUAAAAUUUU
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar dat is niet zoals ik het precies bedoelde. Voorbeeldje: Jasmijn lachte voor het eerst toen ze 19 dagen was. Ik weet dat zij daarmee erg vroeg was, maar toch kon ik bij Emma het eerste lachje er wel vanaf kijken toen dat langer dan 6 weken op zich liet wachten. Ik heb eerlijk waar nog nooit gedacht: 'Jij bent leuker, liever, beter dan de ander...' Maar ik herken het wel hoor. Ik was een wildebras en kreeg dus ook geregeld zulke dingen als jij te horen...
Box: hebben wij echt al meer dan een half jaar niet meer staan. Ik ga ook gewoon even naar boven of naar de WC en doe dan de deur dicht want wij hebben beneden geen traphekje. Raven vindt dat niet erg. Ik ben nooit langer dan 1 minuut uit de kamer. Krijtjes: zijn super leuk, Raven wil alleen maar 'teke teke' ermee. @lola: getver dat klinkt echt niet goed. Als je duizelig blijft zou ik even Hb laten prikken, want als je erge bloedarmoede ervan gekregen hebt is het misschien raadzaam om kortdurend wat ijzer te slikken. @eva: wortelkanaal behandeling lijkt me ook echt niet fijn...
Woordjes: hier ook steeds meer combinaties van woorden. Heel erg leuk! De nieuwste aanwinsten zijn: konijn dolfijn giraf zeepaardje bank deken stoep bouwen schoenen sokken vlieger springen fietsen sneeuw
RS virus is inderdaad heel erg besmettelijk en in sommige gevallen ook gevaarlijk voor kindjes. Ik zou ook wel graag willen weten tot wanneer de besmettelijkheid is... (Box staat hier ook nog, voor baby 2. Julian speelt er al maanden niet meer in. Hij ligt vol met speelgoed.)