@jannes: whahahaha, oh sorry, ik zag alleen nog maar een pukkel die op Ingeltje lijkt... @kaatje: op de gyn??? Ohhh... op de gym! Ik dacht al, wat een rare gyn heb jij. RS virus: ik ben er niet heel erg voorstander van om het op te zoeken. Het kan gewoon een verkoudheid zijn maar het kan ook ernstig verlopen, zeker bij kindjes die aanleg hebben voor luchtwegklachten. Misschien een optie om Kyani niet uit bekers van andere kindjes te laten drinken. Als we met z'n allen een beetje opletten dat onze kids niet elkaar beker delen komen we al een heel eind denk ik.
Kaatje goed bezig meid!! Ik ga hier afsluiten, nog even lekker tv kijken en naar bed. Welterusten allemaal!
Yule, bedoelde idd de gyn. Is idd wel een goede, uit die bekers drinken. Wie weet hoeveel andere kids er nog in ballorig lopen die hebben / hebben gehad.
vind het ook een goed idee julia zit op een kdv en niemand die zijn kindje 3 weken thuis houd na het rs virus als we met z'n allen een beetje opletten moet het vast goed komen vind wel dat tweety haar mening ook belangrijk is ivm robin ik ga off nog even tv kijken en op tijd naar bed morgen weer vroeg de wekker xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou ja domme doos dat ik ook ben.. Zo zie je maar dat ik onbewust heel ergens anders aan denk ( nee niet aan mijn gyn !, niet op die manier tenminste )
Ik ben het wel met Yule eens. Ik vind het RS virus ook een hele vervelende, maar laten we idd gewoon goed opletten met bekers en kusjes enzo. Het heerst nu ook op KDV van Julian, dus sja. Je kan het idd overal oplopen. Wat Robin betreft, Tweety, ik snap dat het voor jou lastiger is. Misschien een optie om dan Robin thuis te laten als je angst hebt dat hij het oploopt?
dan kom ik eigenlijk liever niet want dan zit ik in een speeltuin zonder me kids. ik ga nog wel even met hubbie over leggen hoe en wat. ik weet het eerlijk gezegd nu nog niet. ze kunnen het overal op lopen idd maar ja rs virus vind ik iets anders dan een gewone verkoudheid aangezien robin het al een keer heeft gehad en ik dat nog goed weet hoe ziek ie er toen van was.
Maar hubbie kan toch met Robin thuis blijven en jij dan met René komen? Of wil je René dan ook niet mee? Overigens, kan je 2 maal het RSV krijgen dan?
@tweety: snap best dat je het eng vindt met Robin. Misschien dat hij toch minder last krijgt (als hij het al krijgt) omdat ie het al een keer heeft gehad. Als je je er niet goed bij voelt moet je het wel kunnen zeggen hoor. @kaatje: jajaja, tuuuuuuurlijk!
Zo mijn zakje chocolade rozijnen (Aldi 10 points!!) is weer op, dus ik ga lekker douchen en in bed nog wat TV kijken. S zal zo ook wel thuis zijn na een mannen-avondje.
@ingeltje rs virus kan je idd vaker krijgen. het is gewoon mijn angst die erin zit nu het zo goed gaat maar ja aan de andere kant rene kan het ook van school mee nemen en ook wij kunnen het zo aan hem geven. voorkomen kan je het toch eigenlijk niet. het ging mij er iig ook om dat iedereen op de hoogte was dat rs dus besmettelijk was. bij andere meetings (lola dacht ik dat jij het weleens had verteld) is het ook weleens gebeurd dat er een kindje die ziek was toch gekomen was en de mama's dit niet wisten. dus vandaar dat ik het ook wilde zeggen om iedereen dus op de hoogte te stellen. @yule ja hij is nu ook ouder en sterker.
haha nou mijn gyn die ik bij Levi had was een oude indonesier ofzo, en nu heb ik een leuke vlotte vrouw.. en daar val ik niet op dus dat gaat hem ook niet worden
Klopt! Een jochie met buikgriep dat de hele nacht had gespuugd was toch door zijn moeder meegenomen naar een meeting omdat zij die meeting persé niet wilde missen. Het jochie gaf ook in de indoor speeltuin nog een keer flink over. In de dagen erna werden van onze club 7 kindjes en een stuk of 4 mama's ziek. Toen was ik inderdaad not amused, naast het feit dat ik het vreselijk rot voor het knulletje vond om ziek en wel meegenomen te worden naar zo'n drukke en lawaaierige indoor speeltuin. Daar moet je zelf toch ook niet aan denken... Gelukkig kwamen wij nog goed weg, Jasmijn had alleen wat last van diarree en ik ontsprong de dans helemaal.
De rechter is dokter Que http://www.rijnland.nl/images/rijnland/thmb/49c792d2c5989_DSC_0127.jpg De vrouwelijke kan ik even niet vinden
Ik heb nog 1 ding te vertellen voor ik naar bed ga: Mijn vriendin die een te klein babytje in haar buik had is vanmorgen bevallen van een dochtertje, 5 pond, Luna. Was helemaal emo (sorry begin nu wel een beetje op te scheppen over mijn fantastisch emotionele buien geloof ik, beetje irritant denk ik) vanmiddag op mijn werk toen ik het smsje kreeg, zo ontzettend leuk voor ze!! Weet nog niet alle details, want Gijs had de kersverse papa aan de lijn en die moest gelijk na het eten weg naar een cursus hartveilig (*met zo'n aed leren werken) en nu weet ik nog niks. Maar het was een bevalling van 3 uurtjes!! Wauw.. zucht Slaap lekker allemaal!